האחריות על המכשיר החשמלי שקניתם התכווצה משלוש שנים לשנה אחת בלבד? החברה סירבה להחליף את המזגן המקולקל בחדש? קיבלתם פתאום חשבון חשמל אסטרונומי? חויבתם יותר ממה שסוכם? מכירים את זכויות הצרכן שלכם? בואו לקבל תשובות מהמועצה הישראלית לצרכנות ביום הצרכן הבינלאומי (יום א' ה15/3) בשעה 15:00 כל השאלות ייענו! הכניסו את השאלות שלכם כאן בתגובות כבר עכשיו

42  תגובות  אהבו

התמונה של תגונה גלית מערכת מוטקה 10/03/15
קרה לי כבר כמה פעמים שהגעתי לקופה בסופר ושם גיליתי שמשהו שהיה כתוב במבצע איננו במבצע. כך התחלתי לעקוב אחרי זה. איך אפשר למנוע את זה? זה ממש מרגיש וזאת הטעייה לשמה. אנשים שלא שמים לב משלמים מחיר מלא על...
קרה לי כבר כמה פעמים שהגעתי לקופה בסופר ושם גיליתי שמשהו שהיה כתוב במבצע איננו במבצע. כך התחלתי לעקוב אחרי זה. איך אפשר למנוע את זה? זה ממש מרגיש וזאת הטעייה לשמה. אנשים שלא שמים לב משלמים מחיר מלא על מוצרים שהם כנראה לקחו בשל המבצע.

התמונה של תגונה המועצה הישראלית לצרכנות 15/03/15
ערבה שלום רב, ראשית, חוק הגנת הצרכן אוסר הטעיית צרכנים בנוגע למחיר המוצר (סעיף 2, לחוק), והטעיה שכזו מהווה עבירה. הבעיה העיקרית בנוגע למבצעים בסופר היא שההנחיות הנוגעות ל"מכירה מיוחדת" שמטילה על עוסק...
ערבה שלום רב,

ראשית, חוק הגנת הצרכן אוסר הטעיית צרכנים בנוגע למחיר המוצר (סעיף 2, לחוק), והטעיה שכזו מהווה עבירה.

הבעיה העיקרית בנוגע למבצעים בסופר היא שההנחיות הנוגעות ל"מכירה מיוחדת" שמטילה על עוסק חובות שונות כגון פרסום המחיר לפני ההנחה, פרסום התנאים למבצע ופרסום המוצרים הנכללים ואלו שאינם נכללים במבצע ,אינן חלות על מוצרים שעלותם מתחת ל-50 ₪ ועל כן, הסיכוי לטעות בפרסום מבצעים בסופר הוא גדול יותר.

אך על אף שהתנאים אינם חלים, חל איסור לבצע הטעיה וכאשר בוצעה הטעיה שכזו, ניתן לבטל את העסקה.

היה ומדובר בהטעיה מכוונת, ומתמשכת, רצוי אף לפנות לרשות לסחר הוגן, שמהווה את הרשות המנהלית אשר תטיל פיקוח על בית העסק ותמנע הטעיית צרכנים בעתיד.

הדס יעקבסון, עו"ד
התמונה של תגונה שושנה זילברמן 11/03/15
עדכון מחירים במחשב. לפעמים מעדכנים מחירים במחשב ואין מקפידים לעדכן על המדף. בחרתי שימורי דגים במחיר טוב וכשהגעתי לקופה נוכחתי שמחירי השימורים גבוהים בהרבה. כיוון שראיתי מיד הערתי וקיבלתי את המוצר במחי...
עדכון מחירים במחשב. לפעמים מעדכנים מחירים במחשב ואין מקפידים לעדכן על המדף. בחרתי שימורי דגים במחיר טוב וכשהגעתי לקופה נוכחתי שמחירי השימורים גבוהים בהרבה. כיוון שראיתי מיד הערתי וקיבלתי את המוצר במחיר שעל המדף. מה קורה ללקוחות שאינם שמים לב?
התמונה של תגונה המועצה הישראלית לצרכנות 15/03/15
שושנה שלום רב, החוק קובע כי על כל מוצר יוצג מחירו הכולל באותיות ברורות וקריאות וכן, כי המחיר המוצג יהיה המחיר המחייב גם אם מחירו של המוצר בקופה גבוה יותר.(סעיף 17ב לחוק) על כן, בטרם אנו עוזבים את בית...
שושנה שלום רב,

החוק קובע כי על כל מוצר יוצג מחירו הכולל באותיות ברורות וקריאות וכן, כי המחיר המוצג יהיה המחיר המחייב גם אם מחירו של המוצר בקופה גבוה יותר.(סעיף 17ב לחוק)

על כן, בטרם אנו עוזבים את בית העסק חשוב לבדוק היטב את החשבונית ולדרוש החזר כספי מיידי על סכומים ששולמו ביתר ובניגוד למחיר שהוצג על המוצר.

גם אם הטעות התגלתה לאחר עזיבת המקום, ניתן עדיין לדרוש את ההחזר מבית העסק והזכות נשמרת.

סירוב של בית עסק למכור לצרכן את המוצר במחיר שהוצג, מזכה את הצרכן אף בזכות לתבוע פיצוי לדג' עד סכום של 10,000 ₪ (סעיף 31א (5) לחוק).

הדס יעקבסון, עו"ד
התמונה של תגונה כוכב זורח 11/03/15
מצאתי בשופרסל מוצר שבצמוד למדף צוין מחיר מבצע של 40% פחות מהמחיר הרגיל. קפצתי על המציאה. כשהגעתי לקופה, הסתבר שחייבו אותי במחיר המלא. לשאלתי מדוע - ענו לי ש "המבצע הסתיים הבוקר ולא הספקנו להוריד את מ...
מצאתי בשופרסל מוצר שבצמוד למדף צוין מחיר מבצע של 40% פחות מהמחיר הרגיל. קפצתי על המציאה.

כשהגעתי לקופה, הסתבר שחייבו אותי במחיר המלא. לשאלתי מדוע - ענו לי ש "המבצע הסתיים

הבוקר ולא הספקנו להוריד את מדבקת מחיר המבצע.".... האם מקרה כזה לא מחייב אותם לסכום המבצע?..

התמונה של תגונה המועצה הישראלית לצרכנות 15/03/15
שולי שלום רב, אכן את זכאית לקבל את המוצר במחיר שהוצג עליו או בהתאם לשילוט שהוצמד. על בית העסק לכבד את המבצע כל עוד לא הסיר את השילוט ואת בהחלט זכאית לעמוד על זכותך. הדס יעקבסון, עו"ד...
שולי שלום רב,

אכן את זכאית לקבל את המוצר במחיר שהוצג עליו או בהתאם לשילוט שהוצמד. על בית העסק לכבד את המבצע כל עוד לא הסיר את השילוט ואת בהחלט זכאית לעמוד על זכותך.

הדס יעקבסון, עו"ד
התמונה של תגונה נדב . 12/03/15
לחברי המועצה הישראלית לצרכנות. שלום רב. הנידון: הטעיית הציבור. מביא בפניכם תלונתי בהקשר למוצר - מכונת גילוח חשמלית 'remington' אותה קניתי בתאריך: 2.3.14 , חנות - א.ל.מ - בדיוטי פרי - בנתב"ג. עם אחר...
לחברי המועצה הישראלית לצרכנות.

שלום רב.

הנידון: הטעיית הציבור.

מביא בפניכם תלונתי בהקשר למוצר - מכונת גילוח חשמלית 'remington'

אותה קניתי בתאריך: 2.3.14 , חנות - א.ל.מ - בדיוטי פרי - בנתב"ג. עם אחריות לשנה.

פעמים מעטות השתמשתי במכונת הגילוח.

בתחילת פברואר שנה זו, שהשתמשתי במכונת הגילוח, המכשיר פצע לי את הפנים, כתוצאה מקרע ברשתית המכונה שנועדה להגן על עור הפנים מפני סכיני המכונה, בזמן פעולתם.

פניתי למעבדת החברה "שריג אלקטריק" - תחנת שרות בבאר שבע - בבקשה לתקן את המכשיר, או לקבל מוצר חדש במקום המכשיר הפגום במסגרת תעודת האחריות אשר בתוקף.

בקשתי נדחתה בטענה שרשתית המכונה לא כלולה במכלול החלקים שבאחריות.

שֵאֶלָתִי: איך יתכן שרשתית מכונת הגילוח -אביזר בטיחותי מדרגה ראשונה, שתפקידה להגן על עור הפנים, לא תיכלל באחריות החברה?



להבנתי זה קרה כתוצאה מפגם ביצור, ולא מכל סוג אחר, של נפילה, או חבלה כלשהי מצידי. המכשיר מונח תמיד על כנו.

כפי שציינתי, פעמים מעטות בלבד השתמשתי במכונת הגילוח החדשה הנ"ל.

סירובה של רשת א.ל.מ. לתקן את המכשיר בנימוק שהיה עלי לקרוא את האותיות הקטנות המופיעות בספרון מנייטורי המצורף, למכשיר בעת הקניה, יש לראות בזאת הטעיית הצרכן, כשמדובר ברשתית מכונת הגילוח, המהווה רכיב בטיחותי, שלא ייכלל במסגרת אחריות החברה.



לטיפולכם המסור. נדב.

נ.ב. טל: 08-6239367 מעבדת אלקטריק תחנת שרות לקוחות ב"ש



נתונים נוספים (קבלת הרכישה) אצלי.

התמונה של תגונה המועצה הישראלית לצרכנות 15/03/15
נדב שלום רב, ראשית, חשוב לעיין בתעודת האחריות ולבדוק כי בית העסק אכן ציין במפורש אילו חלקים אינם כלולים באחריות. עם זאת, ואף במקרה שבו הרשתית אכן הוחרגה במסגרת תעודת האחריות, אין זה מאפשר לבית העסק למ...
נדב שלום רב,

ראשית, חשוב לעיין בתעודת האחריות ולבדוק כי בית העסק אכן ציין במפורש אילו חלקים אינם כלולים באחריות.

עם זאת, ואף במקרה שבו הרשתית אכן הוחרגה במסגרת תעודת האחריות, אין זה מאפשר לבית העסק למכור לצרכן מוצר פגום.

במקרה שכזה, חובות בית העסק לבצע תיקון של המוצר נובעת מהוראות חוק המכר, אשר קובעות כי מקום שבו נמכר מוצר חדש ופגום, על בית העסק "לרפא" את הפגם, והיה והוא אינו מצליח לתקן, עליו לספק מוצר חדש ותקין.

היה ואתה מתקשה בהתנהלות מול בית העסק ובית העסק עומד בסירובו, אנא הגש תלונה באמצעות אתר המועצה לצרכנות בצירוף החשבונית, תעודת האחריות וכל מסמך מבית העסק ואנו נשמח לסייע לך.

ניתן לפנות למועצה באמצעות הקישור הבא:

http://www.consumers.org.il/category/complaint-form">http://www.consumers.org.il/category/complaint-form
הדס יעקבסון, עו"ד
התמונה של תגונה אבשי 12/03/15
שולי לפי החוק הם חייבים למכור לך במחיר המופיע על המדף. בדרך כלל כשקורה דבר כזה לקופאית כבר מופיע במחשב המחיר ששונה והיא אינה יכולה למכור במחיר הקודם, לשם כך צריך לקרוא למנהל משמרת/חנות......... היא הת...
שולי לפי החוק הם חייבים למכור לך במחיר המופיע על המדף.

בדרך כלל כשקורה דבר כזה לקופאית כבר מופיע במחשב המחיר ששונה והיא אינה יכולה למכור במחיר הקודם, לשם כך צריך לקרוא למנהל משמרת/חנות.........

היא התעצלה, כי לא קרו מקרים כאלה ותמיד קראו למנהל החנות ושינו את המחיר.

במקרה כזה שהיא לא הסכימה, היית צריכה לצלם בסלולרי את המחיר על המדף ואת החשבונית ולשלוח למשרד הכלכלה או למועצה לצרכנות זה אורך קצת זמן אבל הם מטפלים מעולה

http://www.consumers.org.il">http://www.consumers.org.il/
התמונה של תגונה ערבה גרזון רז 12/03/15
יוזמה חשובה ביותר! כל הכבוד. אני מתקרבת ליציאה לפנסיה ולא ממש מבינה את זכויותי לצערי.. במהלך שנותי כשכירה, הייתי מועסקת בכמה חברות שונות, כל אחת מהן שילמה לי פנסיה בחברה אחרת. האם אני אהיה זכאית לפנסי...
יוזמה חשובה ביותר! כל הכבוד.

אני מתקרבת ליציאה לפנסיה ולא ממש מבינה את זכויותי לצערי.. במהלך שנותי כשכירה, הייתי מועסקת בכמה חברות שונות, כל אחת מהן שילמה לי פנסיה בחברה אחרת. האם אני אהיה זכאית לפנסיה מכל החברות האלה? איך מבררים את זה? יש דרך לאחד את כולם? שווה לעשות דבר כזה?

למה זה צריך להיות כל כך מסובך ולא ידידותי לאדם הפשוט? :@/
התמונה של תגונה המועצה הישראלית לצרכנות 15/03/15
אהובה שלום רב, אומנם המועצה לצרכנות אינה עסקת בכל הנוגע לזכויות פנסיוניות, אך עם זאת, בהחלט ניתן לברר את נושא זכאותך בחברות השונות באמצעות אתר משרד האוצר, אגף שוק ההון הביטוח והחיסכון. ניתן לעשות בירו...
אהובה שלום רב,

אומנם המועצה לצרכנות אינה עסקת בכל הנוגע לזכויות פנסיוניות, אך עם זאת, בהחלט ניתן לברר את נושא זכאותך בחברות השונות באמצעות אתר משרד האוצר, אגף שוק ההון הביטוח והחיסכון.

ניתן לעשות בירורים שונים הנוגעים לזכויותיך וכן למצוא מידע רב בשפה פשוטה וידידותית יותר בקישור הבא:

http://haotzarsheli.mof.gov.il/Pages/search.aspx?k=פנסיה">http://haotzarsheli.mof.gov.il/Pages/search.aspx?k=פנסיה ופרישה

התמונה של תגונה ערבה גרזון רז 12/03/15
עוד שאלה על הדרך: קניתי כיריים ותנור מתצוגה. אחרי התקנה התברר שיש בעיה עם אחת הלהבות שלא נדלקת כמו שצריך. הזמנתי טכנאי דרך החברה, גבו 200 ש"ח דמי השתתפות, זה חוקי?
התמונה של תגונה המועצה הישראלית לצרכנות 15/03/15
היי אהובה, היה והטכנאי הגיע מטעם בית העסק שמכר לך את התנור והכיריים, והתנור והכיריים עדיין במסגרת האחריות, אז חל איסור לגבות ממך כסף עבור השירות ואת זכאית לקבל את כספך בחזרה. פני לחברה, רצוי בכתב וציי...
היי אהובה,

היה והטכנאי הגיע מטעם בית העסק שמכר לך את התנור והכיריים, והתנור והכיריים עדיין במסגרת האחריות, אז חל איסור לגבות ממך כסף עבור השירות ואת זכאית לקבל את כספך בחזרה. פני לחברה, רצוי בכתב וצייני בפניהם כי תקנות אחריות ושירות לאחר מכירה מחייבות את בית העסק לתת שירות תיקונים וליקויים ללא עלות מצד הצרכן.

אני מצרפת לך קישור לתקנות, לעיונך:

http://www.consumers.org.il/category/service-and-warranty">http://www.consumers.org.il/category/service-and-warranty
הדס יעקבסון, עו"ד
התמונה של תגונה כוכב זורח 12/03/15
אבשי אתה צודק. וגם אני חשבתי על זה. אבל.. ברגע שאמרתי למנהלת החנות שזה המחיר על המדבקה, היא מיד רצה למדף והסירה את המדבקה עם מחיר המבצע שלדבריה הסתיים. כך שלא ניתן היה לי לצלם. זו בפירוש הפאשלה שלהם ש...
אבשי אתה צודק. וגם אני חשבתי על זה. אבל.. ברגע שאמרתי למנהלת החנות שזה המחיר על המדבקה,

היא מיד רצה למדף והסירה את המדבקה עם מחיר המבצע שלדבריה הסתיים. כך שלא ניתן היה לי לצלם.

זו בפירוש הפאשלה שלהם שלא הסירו מדבקת מחיר מבצע, בזמן שהמבצע הסתיים כבר.
התמונה של תגונה אבשי 12/03/15
אהובה אם זה חוקי או לא את צריכה לבדוק בחוזה האחריות שקיבלת על המכשיר.
התמונה של תגונה raya _669_ 12/03/15
שאלה נוספת... קנינו מקרר של שארפ באפריל 2013. במקפיא נוצר קרח, ביקשנו שיבוא טכנאי לבדוק. החברה טענה שלא שלחנו את ספח האחריות (מה שלא היה נכון, ובסופו של דבר הם מצאו את הספח). הטכנאי שהגיע לא הסכים לה...
שאלה נוספת...

קנינו מקרר של שארפ באפריל 2013.

במקפיא נוצר קרח, ביקשנו שיבוא טכנאי לבדוק. החברה טענה שלא שלחנו את ספח האחריות (מה שלא היה נכון, ובסופו של דבר הם מצאו את הספח).

הטכנאי שהגיע לא הסכים להחליף את הגומיה שאוטמת את דלת המקפיא, ומה שהוא עשה - הוא הפך אותה.

הבעיה לא נפתרה כמובן, ואנחנו לא ביקשנו ביקור חוזר. האם ניתן לחייב את החברה לתת שירות מהסוג הזה גם לאחר שנת האחריות? יש 6 שנים נוספות על המדחס.

תודה,

רעיה
התמונה של תגונה המועצה הישראלית לצרכנות 15/03/15
רעיה שלום רב, מבחינה מהותית, בוודאי שאת זכאית לתיקון תקלה שנוצרה בתקופת האחריות ולא טופלה כראוי על ידי בית העסק. הבעייתיות במקרה שכזה היא ההוכחה כי הבעיה אכן לא נפתרה ואין מדובר בתקלה חדשה שנוצרה לאחר...
רעיה שלום רב,

מבחינה מהותית, בוודאי שאת זכאית לתיקון תקלה שנוצרה בתקופת האחריות ולא טופלה כראוי על ידי בית העסק. הבעייתיות במקרה שכזה היא ההוכחה כי הבעיה אכן לא נפתרה ואין מדובר בתקלה חדשה שנוצרה לאחר תום תקופת האחריות.

הייתי מייעצת לך לפנות בכתב לחברה ולגולל בפניהם את השתלשלות העניינים ולנסות להבהיר להם שמדובר בתקלה חוזרת ולא בתקלה חדשה.

היה ותזדקקי לסיוע, את כמובן מוזמנת לפנות למועצה לצרכנות באמצעות הקישור הבא, ואנו ננסה לסייע:

http://www.consumers.org.il/category/complaint-form">http://www.consumers.org.il/category/complaint-form
הדס יעקבסון, עו"ד
התמונה של תגונה גלית עעעע 14/03/15
הזמנתי מדרסים בחנות מסויימת .הגעתי עם מרשם רופא לגבי סוג המדרס המבוקש. המדרס שהוכן לי לא היה בהתאם לבקשת הרופא, שהביע באוזני פליאה על סוג המדרס . הרופא בקש מדרס רך ובאורך כף הרגל ,לי הוכן מדרס קצר וק...
הזמנתי מדרסים בחנות מסויימת .הגעתי עם מרשם רופא לגבי סוג המדרס המבוקש. המדרס שהוכן לי לא היה בהתאם לבקשת הרופא, שהביע באוזני פליאה על סוג המדרס . הרופא בקש מדרס רך ובאורך כף הרגל ,לי הוכן מדרס קצר וקשה. לארח שהתלוננתי על כאבים חזקים בזמן הליכה עם המדרס הוכנו עוד 2 מדרסים . בסך הכל קבלתי 3 זוגות של מדרסים,כאשר כל מדרס גורם לי כאבים חזקים כך שלא ניתן היה לנעול נעל עם מדרס. נציג החנות טען אני נמנית על אותם אלה שמדרס לא עוזר להם וכך הוחזר לי התשלום בנכוי העלויות של החנות. עלי לציין שכעבור זמן מה הזמנתי בחנות אחרת ולא היתה לי שום בעיה של כאבים . כל המקרה הזה נמשך כשלושה חודשים של כאבים חזקים,של שכנוע מצד המוכר שעלי ללכת עם המדרס למרות הכאבים,שעלי להתרגל , ועוד מיני שכנועים. האם יש כאן רשלנות ? זלזול שעלה לי בכסף , בטרטורים ,בזלזול, בכאבים ,? הרי אילו ,לחלופין הייתי מזמינה ארון קיר בהזמנה אישית,והיו מספקים לי ארונית , זו היתה עילה לתביעה?אשמח לתשובתכם .

התמונה של תגונה המועצה הישראלית לצרכנות 15/03/15
גלית שלום רב, המצב שאת מתארת אכן בעייתי מאוד, אך בעיקר מגלה עילה בתחום דיני הנזיקין. אכן, מהמקרה עולה חשש לכאורה, לרשלנות של בית העסק, אשר בעקבות ההתנהלות הרשלנית נגרמו לך נזקים רבים, אובדן זמן, כאב ו...
גלית שלום רב,

המצב שאת מתארת אכן בעייתי מאוד, אך בעיקר מגלה עילה בתחום דיני הנזיקין.

אכן, מהמקרה עולה חשש לכאורה, לרשלנות של בית העסק, אשר בעקבות ההתנהלות הרשלנית נגרמו לך נזקים רבים, אובדן זמן, כאב וסבל וכן הוצאות כספיות, את בהחלט רשאית לתבוע את נזקייך באמצעות בית המשפט לתביעות קטנות, בצירוף חוות דעת של רופא מומחה שיעיד כי המדרס שסופק אינו תקין ואינו תואם את צרכיך.

הדס יעקבסון, עו"ד
התמונה של תגונה דליוש המטיילת 14/03/15
פרסומת בסלולר האם חוק הספאם תופס במקרה כזה? איך מפעילים את החוק ונפטרים אחת ולתמיד מההודעות המעצבנות האלו שמגיעות תמיד במנוחת הצהריים או כשהולכים לישון בערב? (לצערי אינני יכולה לכבות את הטלפון שמא מיש...
פרסומת בסלולר

האם חוק הספאם תופס במקרה כזה? איך מפעילים את החוק ונפטרים אחת ולתמיד מההודעות המעצבנות האלו שמגיעות תמיד במנוחת הצהריים או כשהולכים לישון בערב? (לצערי אינני יכולה לכבות את הטלפון שמא מישהו במשפחה יזדקק לי)

לעמוד ההודעה
התמונה של תגונה המועצה הישראלית לצרכנות 15/03/15
שלום רב, התיקון לחוק התקשורת הידוע בכינויו "חוק הספאם" מאפשר לצרכן הגשת תביעה בסך של 1,000 ₪ ללא הוכחת נזק, בגין כל מסרון שהתקבל. המטרה הייתה להרתיע חברות ממשלוח מסרונים על ידי חשיפתם לתובענות כספיו...
שלום רב,

התיקון לחוק התקשורת הידוע בכינויו "חוק הספאם" מאפשר לצרכן הגשת תביעה בסך של 1,000 ₪ ללא הוכחת נזק, בגין כל מסרון שהתקבל.

המטרה הייתה להרתיע חברות ממשלוח מסרונים על ידי חשיפתם לתובענות כספיות.

מבחינה פרגמאטית, ישנה אפשרות לחסום מספרים מסוימים שמהם נשלחות הודעות "ספאם" באמצעות ההגדרות בטלפון.

הדס יעקבסון, עו"ד
התמונה של תגונה ניצן1953 14/03/15
בטלפון-חכם פשוט חוסמים מיספר שלא רוצים שישלחו הודעות או יתקשרו. אצלי ניכנסים באייקון: I של המיספר שרוצים לחסום, גוללים עד לתחתית אותו עמוד, יש שם תכונה: חסום מיספר זה..וברוך-שפטרנו עד למטרידן הבא.....
בטלפון-חכם פשוט חוסמים מיספר שלא רוצים שישלחו הודעות או יתקשרו.

אצלי ניכנסים באייקון: I של המיספר שרוצים לחסום, גוללים עד לתחתית אותו עמוד,

יש שם תכונה: חסום מיספר זה..וברוך-שפטרנו עד למטרידן הבא..
התמונה של תגונה דליוש המטיילת 14/03/15
כל פעם זה מספר אחר, אז איך אפשר לחסום דבר כזה?
התמונה של תגונה אבשי 14/03/15
כן

על פי חוק הספאם את יכולה ללכת למשטרה להתלונן.

חוששני שהם יהיו עסוקים באוכל/ בשתיה/ בניצבים/ בשוטרות.......

למשטרה אין זמן מלטפל בתלונות של אזרחים
התמונה של תגונה המועצה הישראלית לצרכנות 15/03/15
אבשי, כפי ציינתי מעלה, כאשר מדובר במסרונים, או בהודעות מוקלטות, ניתן לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות לתבוע סך של 1,000 ₪ עבור כל הודעה ללא הוכחת נזק. הפניה למשטרה רלוונטית רק כאשר מדובר בשיחות טלפוניות...
אבשי,

כפי ציינתי מעלה, כאשר מדובר במסרונים, או בהודעות מוקלטות, ניתן לפנות לבית המשפט לתביעות קטנות לתבוע סך של 1,000 ₪ עבור כל הודעה ללא הוכחת נזק. הפניה למשטרה רלוונטית רק כאשר מדובר בשיחות טלפוניות אנושיות, ואז הסעיף הרלוונטי הוא באמת פלילי בלבד: "הטרדה באמצעות מתקן בזק".

הדס יעקבסון, עו"ד
התמונה של תגונה ניצן1953 15/03/15
לחיסיון מיספר הטלפון הסלולרי הנוכחי שלך-זה סוג של אבוד אם לא חסמת אותו בזמנו כשרכשת ויתכן ובמהלך השנים את עצמך רשמת אותו על ״׳הענן״׳ כך שכל דיכפין..יכול להידחף.. את יכולה ליפנות לחברת הסלולר ולקבל מיס...
לחיסיון מיספר הטלפון הסלולרי הנוכחי שלך-זה סוג של אבוד אם לא חסמת אותו בזמנו כשרכשת ויתכן ובמהלך השנים את עצמך רשמת אותו על ״׳הענן״׳ כך שכל דיכפין..יכול להידחף..

את יכולה ליפנות לחברת הסלולר ולקבל מיספר חדש שמראשיתו יהייה יהייה חסוי.. אך אלייה וקוץ בה.. כעת שאת מיתקשרת אל - אנשי-שלומך - הם רואים מיספר-חסום..ובעת שתישלחי מיסרון.. ייחשף המיספר למקבל.. אוי-אוי.. התיחכום בשירות האדם-מצריך הרבה ..״׳ מדיטצייה ״׳..
התמונה של תגונה דליוש המטיילת 15/03/15
תודה למשיבים, בקיצור עניין אבוד מראש.
התמונה של תגונה אבשי 15/03/15
מה שכן דליוש, אם זה טלפון מאיזה רב שמבטיח לך זיווג מהשמיים/ הריון מ...... אני תמיד מקשיב עד הסוף, הואז מגיעה הפואנטה - תרומה. אני בוחר באופציה של תרומה לנציג - נדמה לי שזה -1 כאשר אני מנקבל את הנציגה...
מה שכן דליוש, אם זה טלפון מאיזה רב שמבטיח לך זיווג מהשמיים/ הריון מ......

אני תמיד מקשיב עד הסוף, הואז מגיעה הפואנטה - תרומה.

אני בוחר באופציה של תרומה לנציג - נדמה לי שזה -1

כאשר אני מנקבל את הנציגה - בדרך כלל תחיה/ אמונה/....... אני שואל לשמה ואז מסביר לך בתוקפנות מגעילה שיש לי את מס' הטלפון שלה ואת שמה ואם אני רקבל עוד שיחה אחת מהשדכן/מרביע!!

אני פונה למשטרה ומגיש תלונה אישית!!!! נגדה.

מיד היא מבטיחה ומקיימת מוחקים אותי מרשימת התקשורת שלהם וכבר הרבה זמו שאיני מקבל הצעות לזיווג / הזדווגות בטלםון
התמונה של תגונה גלית מערכת מוטקה 15/03/15
תודה רבה רבה לעורכת הדין הדס יעקבסון על התשובות המפורטות אך פשוטות לשאלות היפות שעלו כאן! בתקווה שזה יסייע לכם להתנהל בצורה צרכנית נבונה, לדעת את זכויותיכם ולדרוש אותם! יום הצרכן הבינלאומי שמח לכולנו ...
תודה רבה רבה לעורכת הדין הדס יעקבסון על התשובות המפורטות אך פשוטות לשאלות היפות שעלו כאן!

בתקווה שזה יסייע לכם להתנהל בצורה צרכנית נבונה, לדעת את זכויותיכם ולדרוש אותם!

יום הצרכן הבינלאומי שמח לכולנו :)
התמונה של תגונה דליוש המטיילת 15/03/15
תודה לעו"ד יעקובסון על ההסבר הממצה ולאבשי ידידי על הרעיון.
התמונה של תגונה כוכב זורח 15/03/15
חחחחחח - אבשי. יפה. כך אנהג גם אני בשיחות הרבנים וכאלה שמדברות מקבר רחל...



ערב טוב לך:)
התמונה של תגונה שושנה זילברמן 16/03/15
תודה לנציגת המועצה הישראלית לצרכנות שחלקה עימנו את יום הצרכן והשיבה לכל שאלות באי קהילת צרכנות. ישר כוחך!! תודה לערבה על הרעיון הטוב ויישומו. ישר כוחך!! נקווה שבסיוע התשובות שקיבלנו נוכל להתמודד טוב י...
תודה לנציגת המועצה הישראלית לצרכנות שחלקה עימנו את יום הצרכן והשיבה לכל שאלות באי קהילת צרכנות. ישר כוחך!!

תודה לערבה על הרעיון הטוב ויישומו. ישר כוחך!!

נקווה שבסיוע התשובות שקיבלנו נוכל להתמודד טוב יותר עם עוולות צרכניות.



אני מזמינה את כל באי הקהילה, המצטרפים החדשים, להישאר עימנו ולהעשיר את הקהילה בהארותיהם והערותיהם.

בכל מקום בו נתקלתם בעוולה צרכנית, שתפו אותנו. בכל מקום בו "נתקלתם" בשירות טוב, שתפו אותנו.

המשך נעים ויום טוב.
התמונה של תגונה אבשי 16/03/15
אולי נבקש מהמועצה הישראלית לצרכנות שיתערבו במוטקה ויעזרו להסדיר את כל הברדק והבגים שיש באתר הזה. דיווחתי לא פעם על אי היכולת לצרף קישור בתגובות. כלום9 לא קרה הודעות מגיעות אחרי שבוע אם בכלל מה יהיה? פ...
אולי נבקש מהמועצה הישראלית לצרכנות שיתערבו במוטקה ויעזרו להסדיר את כל הברדק והבגים שיש באתר הזה.

דיווחתי לא פעם על אי היכולת לצרף קישור בתגובות.

כלום9 לא קרה

הודעות מגיעות אחרי שבוע אם בכלל

מה יהיה?

פשוט נמאס
התמונה של תגונה שושנה זילברמן 16/03/15
אבשי יקר. אכן עדיין קיימות בעיות טכניות רבות ברשת החברתית שלנו. אני מקווה ומאמינה שאכן הצוות הטכני עושה כמיטב יכולתו לסיים את כל התיקונים ולטפל בבגים. בין השאר גורמות בעיות אלה למתחים בין חברי הרשת. מ...
אבשי יקר. אכן עדיין קיימות בעיות טכניות רבות ברשת החברתית שלנו. אני מקווה ומאמינה שאכן הצוות הטכני עושה כמיטב יכולתו לסיים את כל התיקונים ולטפל בבגים. בין השאר גורמות בעיות אלה למתחים בין חברי הרשת. מחיקות מתרחשות ללא הרף. ראה למשל את המחיקה של נדב.. וכן מחיקות בקהילות אחרות. רבים וטובים מתלוננים.

אינני יכולה אלא להמליץ על סבלנות נוספת. הבה נקווה לטוב. בקרוב.
התמונה של תגונה אבשי 16/03/15
שושנה - סבלנות סבלנות לא קונים בכל חנות - זה דקלום שדיקלמתי לנכדי הרבה פעמים. אבל צר לי לאמר לך ואני כותב את זה בכוונה - דיווחתי להנהלה כמה וכמה פעמים מדוע אין אפשרות להעלות קישורים בתגובות. קרה משהוא...
שושנה - סבלנות סבלנות לא קונים בכל חנות - זה דקלום שדיקלמתי לנכדי הרבה פעמים.

אבל צר לי לאמר לך ואני כותב את זה בכוונה - דיווחתי להנהלה כמה וכמה פעמים מדוע אין אפשרות להעלות קישורים בתגובות.

קרה משהוא?

לא!!!

את אשה מאמינה ואכן את מאמינה אני כבר איבדתי את אמונתי.

ואם אני הייתי עובד כך כשעבדתי מזמן היו מפטרים אותי.

התמונה של תגונה שושנה זילברמן 17/03/15
אבשי. אין להכחיש שהינך צודק.
התמונה של תגונה שושנה זילברמן 19/03/15
בוקר אור נחמה 718.
התמונה של תגונה נחמה _718_ 19/03/15
ערב טוב שושנה ,

תודה על המאמץ ,הגעתי לעמוד הזה ,אבל לא מוצאת את השאלה שלי :(

ניסיתי גם בבוקר.
התמונה של תגונה שושנה זילברמן 20/03/15
נחמה יקרה. כדי לקבל את כל השיחה, לחצי על המילה "הצג".
התמונה של תגונה daisy 22/03/15
שושנה ביום חמישי כתבתי על הרשלנות שנגרמה לי מחנות נעליים בהרצליה

ואני לא רואה המאמר שלי

התמונה של תגונה שושנה זילברמן 22/03/15
בוקר אור דייזי. כנראה אחת מתקלות טכניות של הרשת. אנא כתבי על כך לערבה. תוכלי להעלות שנית את תלונתך על חנות הנעליים.
התמונה של תגונה גלית מערכת מוטקה 22/03/15
:| מצטערת לשמוע... דייזי תעלי שוב את ההודעה שלך ותכתבי לי בפרטי מה בדיוק קרה, כדי שאבדוק.
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
אודות הקבוצה

קהילת צרכנות והנחות היא המקום בו החברים יכולים לעדכן על מבצעים שווים, לשתף בתסכולים מהמחירים הגבוהים, לתת טיפים לצרכנות נבונה ולארגן קניות מרוכזות בהנחה. קהילת צרכנות מתעניינת ודנה בנושאים כלכליים צרכ...
קהילת צרכנות והנחות היא המקום בו החברים יכולים לעדכן על מבצעים שווים, לשתף בתסכולים מהמחירים הגבוהים, לתת טיפים לצרכנות נבונה ולארגן קניות מרוכזות בהנחה. קהילת צרכנות מתעניינת ודנה בנושאים כלכליים צרכניים בתחומים רבים ומגוונים: נדל"ן, דלק, יוקר המחיה, חברות מדיה, סלולרית כבלים ולויין, חקר שווקים למוצרי צריכה. חברי הקהילה משתפים ודנים בבעיות בהם נתקלו בחיי היומיום באותם תחומים כלכליים-צרכניים.   מנהלת הקהילה: שושנה זילברמן- גולשת פעילה במוטק'ה, בעלת תודעת צרכנות גבוהה, עורכת מחקרי שוק והשוואות מחירים בקניות
קטגוריות:
מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה