מוטק'ה Live שאלות ותשובות

 

 

 

גולשים יקרים, בעמוד זה תמצאו מענה לשאלות נפוצות בנוגע למוטק'ה Live. 

 

מוטק'ה Live הוא המקום ללמוד, להתפתח, לשמור על הכושר ולהרחיב את הדעת.
במוטק'ה Live תמצאו מגוון רחב של שיעורי כושר שבועיים, הפרוסים על פני כל שעות היום, הרצאות מרתקות, קורסים וסדנאות. כל אלה, מגיעים ישירות למסך שלכם, בנוחות המירבית של הבית.

במוטק'ה Live פרימיום תמצאו מגוון תכנים הזמינים למנויי פרימיום בלבד, ביניהם:
מגוון רחב של שיעורים לשמירה על הכושר והבריאות, ביניהם - גליה גופמן עם שיעורי התעמלות בריאותית ופילאטיס,  סמדר אייל עם שיעורי בונה עצם, סיגלית ראובנוף עם שיעורי יוגה מותאמים לגיל השלישי, יורם כהן עם פלדנקרייז, תמר שטיין עם BodyG ועוד.

  • חוג "ראשון בדיגיטל" -מפגש שבועי בנושאי דיגיטל וטכנולוגיה;   
  • קורסים מתחלפים בכל חודש בנושאי בריאות, התפתחות אישית, תרבות, אקטואליה ועוד;
  • הרצאות פרימיום מרתקות לחברי מוטק'ה לייב פרימיום בלבד;
  • אלפי שעות של הרצאות מגוונות לצפייה ב- VOD בזמנכם החופשי;
  • הנחה קבועה בטיולים, מפגשים ואירועים מיוחדים של קהילת מוטק'ה.

אירועי פרימיום מסומנים באייקון סגול עם הכיתוב "אירוע פרימיום"

אירועים ללא סימון מיוחד פתוחים לכולם ללא עלות.

קל מאד להרשם למוטק'ה Live. אם אתם כבר חברים במוטק'ה, אתם כבר חברים גם במוטק'ה Live. 
אם עדיין לא הצטרפתם למוטק'ה, הכנסו לעמוד מוטק'ה Live, לחצו על כפתור "הרשמה" שנמצא בחלק השמאלי של התפריט ועקבו אחר ההוראות. בסיום ההרשמה, תוכלו לבחור אם להיות חברי פרימיום כדי ליהנות מכל האפשרויות המגוונות המוצעות או להישאר במנוי חינם ולהנות מהתכנים המוצעים ללא עלות.

קל מאד להרשם למוטק'ה Live פרימיום. 

  1. הכנסו לעמוד מוטק'ה Live ולחצו על כפתור "מנוי פרימיום 49 ש"ח לחודש"
  2. אם עוד לא נרשמתם מעולם למוטק'ה, תתבקשו להירשם עכשיו. בצעו את תהליך ההרשמה ועקבו אחר ההוראות
  3. אם כבר נרשמתם למוטק'ה בעבר אך אינכם מחוברים כרגע, לחצו על "התחברו כאן" והכניסו את המייל והסיסמה איתם נרשמתם למוטק'ה
  4. אם נרשמתם בעבר ואתם כבר מחוברים למוטק'ה, תועברו עכשיו לעמוד בו אתם יכולים לבחור מסלול תשלום חודשי או שנתי. 
  5. לאחר שבחרתם את המסלול הרצוי, תתבקשו להכניס את פרטי כרטיס האשראי שלכם. וודאו שהכנסתם את הפרטים הנכונים בכל השדות ולחצו על כפתור "לתשלום".
  6.  עם סיום התשלום, תקבלו הודעה על המסך כי ההרשמה בוצעה בהצלחה ואתם כעת חברי פרימיום. מרגע זה, כל תכני הפרימיום יהיו פתוחים בפניכם.

אם אתם זקוקים לעזרה, אנא הרגישו חופשי לפנות אלינו בווטסאפ או במייל [email protected] 

לאירוע רגיל נרשמים, באמצעות כפתור "הצטרפות לאירוע".
אם אתם חברים במוטק'ה או במוטק'ה Live ואתם מחוברים לחשבון שלכם, תצורפו לאירוע ותקבלו על כך הודעה.
אם אתם לא מחוברים לחשבון שלכם או אם אין לכם חשבון במוטק'ה, ייפתח חלון שדרכו תוכלו להיכנס לחשבון שלכם או ליצור חשבון חדש. לאחר שתהיו מחוברים לחשבון שלכם, תוכלו להצטרף לאירוע בלחיצה על כפתור "הצטרפות לאירוע".
כדי להיות בטוחים שהצטרפתם לאירוע, וודאו שעל כפתור ההרשמה כתוב כעת "ביטול הרשמה".

לאירוע פרימיום נרשמים כמו לאירוע רגיל, באמצעות כפתור "הצטרפות לאירוע".

אם אתם מנויי פרימיום ואתם מחוברים לחשבון שלכם, תצורפו לאירוע ותקבלו על כך הודעה.
אם עדיין לא הצטרפתם לפרימיום, יפתח חלון שבו תוכלו להצטרף לתוכנית המנויים שלנו. בסיום ההצטרפות תתעדכן ההרשמה שלכם לאירוע.
כדי להיות בטוחים שהצטרפתם לאירוע, וודאו שעל כפתור ההרשמה כתוב כעת "ביטול הרשמה".

לא נורא אם שכחתם את הסיסמה שלכם, זה קורה לכולם. קל מאד לשחזר את הסיסמה שלכם במוטק'ה Live. לחצו על כפתור "כניסה" ובחלון שיפתח תראו מתחת לכפתור הכניסה קישור שכתוב עליו "שכחתי סיסמה", הקליקו עליו ועקבו אחר ההוראות. בסיום, תקבלו מייל עם הוראות לבחירת סיסמה חדשה. שימו לב שהמייל עלול להגיע לתיקיית הספאם.

כדי לקבל תזכורות ב SMS עליכם לאשר קבלת הודעות.
היכנסו לפרופיל שלכם באמצעות לחיצה על שמכם בחלק השמאלי של התפריט העליון ואז לחצו על "הגדרות".
גללו מעט למטה עד שתראו את האפשרות "תזכורת למפגשי זום" וסמנו את התיבה השמאלית. 
לסיום, לחצו על "שמור שינויים"

כדי לקבל עדכונים ותזכורות בווטסאפ, תוכלו להצטרף לקבוצת העדכונים שלנו כאן

אפשר להפסיק את התחדשות המנוי בכל שלב דרך הפרופיל שלכם:

  1. הכנסו לעמוד הפרופיל שלכם ולחצו על הכפתור האדום עם הכיתוב "הפסק את הוראת הקבע"
  2. אשרו שאתם אכן רוצים להפסיק את התחדשות המנוי באמצעות לחיצה על הכפתור עם הכיתוב "כן, אני רוצה להפסיק"

בסיום הפעולה תראו שבעמוד הפרופיל שלכם ליד "מנוי מתחדש אוטומטית" מופיע הסטטוס "לא פעיל".

שימו לב! לאחר ביצוע הפעולה חידוש המנוי שלכם יופסק ולא תחוייבו במועד החיוב הבא. תכני הפרימיום ישארו זמינים עבורכם עד תום תקופת המנוי שכבר שולמה. אם אתם מעוניינים בהפסקה מיידית של המנוי, תוכלו  לפנות לשירות הלקוחות שלנו בכתובת [email protected]

אם נתקלתם בבעיה טכנית, יש לנו צוות נהדר שישמח לענות לכל שאלה. תוכלו לפנות אלינו בווטסאפ בקישור הזה
למענה במייל תוכלו לכתוב לנו לכתובת [email protected]  או מלאו את טופס התמיכה הטלפונית שלנו בלחיצה כאן. 

 

למעלה
חזרה