אנשים בגילי
אנשים בגילי אינם ממהרים לשום מקום, הם כבר יודעים שאין לאן.
אנשים בגילי כבר אינם מצפים לשלום, לא מהחמאס ולא מאבו מאזן, גם לא מהילדים הבאים מולם על המדרכה.
אנשים בגילי הם מבוגרים גאים, לא יצאו משום ארון, פשוט מסרבים להיכנס לארון.
אנשים בגילי צעירים ברוחם, אך לא בגופם.
אנשים בגילי מזדיינים בסבלנות, מתעלסים בלהיטות...כאשר יש עם מי.
אנשים בגילי יודעים שאין חום נעים יותר מזה הנוצר בין זה לזו ובין זו לזה אם נעים.
אנשים בגילי עברם ממלא את עתידם,גם אם זה לא מי יודע מה.
אנשים בגילי חולמים בלילות ובימים על אותם ימים, בהם האמינו שחלומותיהם יתגשמו.
אנשים בגילי לא מפסיקים לתכנן איך להימנע מלהיות זקן.
אנשים בגילי עייפים מעט מהחיים, אך מוותרים על המנוחה אפילו אם זו "שהיא תחת כנפי השכינה".
אנשים בגילי זקוקים לחוש הומור , החושים האחרים כבר לא כל כך "חושו אחים חושו"
אנשיפ בגילי חושבים על עשור או שנים קדימה כדי להספיק למלא את החסר.
שיהיה לכם זמן מלא ונעים
מה זה אומר ???
אלא התרגיל.
תאמין לי הגיל זה מה אתה חושב
אני חושב צעיר ומרגיש צעיר
מתעמל בכל בוקר והולך רגלית
כל יום בפרק הלאומי כשעה
וכן יש לי הצעה טובה בשבילך
תיקח יום יום אומגה-3- ותראה
איך שהגיל עומד לו המקום ולא זז
תחשוב תמיד חיובי
אני מאחל לך בריאות ושלווה
ותעשה הרבה הרבה אהבה.
ץודה על המחמאה, לונדטו וקירשנבאום הם דוגמב ניצחת לחשיבה עשור או שניים קדימה
למ-ם אם כל הדברים מתקחחמחם אצלך בול - אתה אדם מאושר
לשוש, מה השמחה יום חבוא וגם את תהיי שם- אין מה לםחד השאלה כעצד מקבלים את העכשיו עם מבט לעתיד
לדוד, כל מה שהצעת הוא אצלי דבר שבשגרה ובנוסף לכך גם 7-8 שעות עבודה ביום מבטיחים שתשאר לפחות צעיר ברוח
תודה לכם על ההתיסות
מתעלסים בלהיטות,
כאשר יש עם מי
ואני היתי מוסיפה גם
כאשר יש עם מה