אנשים בגילי

אנשים בגילי

אנשים בגילי אינם ממהרים לשום מקום, הם כבר יודעים שאין לאן.

אנשים בגילי כבר אינם מצפים לשלום, לא מהחמאס ולא מאבו מאזן, גם לא מהילדים הבאים מולם על המדרכה.

אנשים בגילי הם מבוגרים גאים, לא יצאו משום ארון, פשוט מסרבים להיכנס לארון.

אנשים בגילי צעירים ברוחם, אך לא בגופם.

אנשים בגילי מזדיינים בסבלנות, מתעלסים בלהיטות...כאשר יש עם מי.

אנשים בגילי יודעים שאין חום נעים יותר מזה הנוצר בין זה לזו ובין זו לזה אם נעים.

אנשים בגילי עברם ממלא את עתידם,גם אם זה לא מי יודע מה.

אנשים בגילי חולמים בלילות ובימים על אותם ימים, בהם האמינו שחלומותיהם יתגשמו.

אנשים בגילי לא מפסיקים לתכנן איך להימנע מלהיות זקן.

אנשים בגילי עייפים מעט מהחיים, אך מוותרים על המנוחה אפילו אם זו "שהיא תחת כנפי השכינה".

אנשים בגילי זקוקים לחוש הומור , החושים האחרים כבר לא כל כך "חושו אחים חושו"

אנשיפ בגילי חושבים על עשור או שנים קדימה כדי להספיק למלא את החסר.

שיהיה לכם זמן מלא ונעים

תגובות  5  אהבו 

603
07/04/13
אני לא מגדיר את עצמי ככזה ... אבל כל מילה מתאימה לי בול !!1
מה זה אומר ???
אבל הייתי אומרת שזה די מפחיד
האומרת לא הגיל אלא התרגיל. תאמין לי הגיל זה מה אתה חושב אני חושב צעיר ומרגיש צעיר מתעמל בכל בוקר והולך רגלית כל יום בפרק הלאומי כשעה וכן יש לי הצעה טובה בשבילך תיקח יום יום אומגה-3- ותראה איך...
האומרת לא הגיל
אלא התרגיל.
תאמין לי הגיל זה מה אתה חושב
אני חושב צעיר ומרגיש צעיר
מתעמל בכל בוקר והולך רגלית
כל יום בפרק הלאומי כשעה
וכן יש לי הצעה טובה בשבילך
תיקח יום יום אומגה-3- ותראה
איך שהגיל עומד לו המקום ולא זז
תחשוב תמיד חיובי
אני מאחל לך בריאות ושלווה
ותעשה הרבה הרבה אהבה.
לניצן ץודה על המחמאה, לונדטו וקירשנבאום הם דוגמב ניצחת לחשיבה עשור או שניים קדימה למ-ם אם כל הדברים מתקחחמחם אצלך בול - אתה אדם מאושר לשוש, מה השמחה יום חבוא וגם את תהיי שם- אין מה לםחד השאלה כעצד ...
לניצן
ץודה על המחמאה, לונדטו וקירשנבאום הם דוגמב ניצחת לחשיבה עשור או שניים קדימה
למ-ם אם כל הדברים מתקחחמחם אצלך בול - אתה אדם מאושר
לשוש, מה השמחה יום חבוא וגם את תהיי שם- אין מה לםחד השאלה כעצד מקבלים את העכשיו עם מבט לעתיד
לדוד, כל מה שהצעת הוא אצלי דבר שבשגרה ובנוסף לכך גם 7-8 שעות עבודה ביום מבטיחים שתשאר לפחות צעיר ברוח
תודה לכם על ההתיסות
כתבת אנשים בגילי מזדינים בסבלנות,
מתעלסים בלהיטות,
כאשר יש עם מי

ואני היתי מוסיפה גם
כאשר יש עם מה
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

מהי באמת שירה ?
מהי באמת שירה מילים הפורצות מהלב והנשמה המביעות רגשות ואהבה או מילות של זעם ועברה או מתארים יפי טבע ואישה ומשתפכים במילות ערגה אזי מהי באמת שירה האם בה מילות נוחם וחמלה עברתי לאיטי...
לקריאת הפוסט
מוות ? = עניין של זמן 6.
אני בעוונותי הרבים מאין ספור חשתי ביום ד' השבוע אחר צהרי היום, כנראה בשעות הסייסטא של עובדי ורופאי המקופח"ים, כי מזה כבר יומיים תמימים לוקה בגמגום קל עד כבד כאשר המחשבה רצה לפני המילים ולי...
לקריאת הפוסט
שחר חדש מפציעה באתר מוטקה
כתבתי לערה אתמול את המייל הזה, לעת ערב תשובתה המדברת עבור עצמה. שלום לערבה זהעתה הצהרת שלא יהיו יותר פרסומות והנה פרסומת של יוני בוזגלו בשם "חשיבות הפרסום באמצעות לוחות שנה" אני...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה