מוטקה > בלוגים > הבלוג של ישראל שמשון > מי מכיר את גולדברג ?

מי מכיר את גולדברג ?

אם לא נצחק, נבכה !
מי מכיר את גולדברג ?

יום אחד התרברב גולדברג בפני הבוס שלו: "אתה יודע אני מכיר אישית את כל האנשים החשובים , זרוק שם כלשהו ותראה שאני מכיר אותו, עייף מננידנודב של גולדברג החליט הבוס לנסות אותו "אוקי גולדברג מה לגבי טום קרוז ?

בסדר אומר גולדברג "טום ואני חברים מאוד קרובים ואני יכול להוכיח לך, " גולדברג והבוס טסים להוליווד , נגשו לביתו של טום קרוז וצלצלו בדלת, טום פתח את הדלת וקרא " גולדברג ! נהדק לראות אותך ! היכנס עם חברך והצטרף אלי לארוחת הצהריים"

למרות שהתרשם, היו לבוס עדיין ספיקות, אחרי שעזבו את ביתו של טום קרוז והוא אמר לגולדברג שהוא חושב שההיכרות בינו לטום קרוז הינה מקרה..

אוקי אמר גולדברג "זרוק שם נוסף, "הנשיא אובמה" קפץ הבוס בסדר אמר גולדברג אנחנו מכירים בוא נטוס לוושינגטון".

בבית הלבן הנשיא אובמה בראותו אתו אותפ אותת להם להתקרב אליו ואמר " גולדברג, איזו הפתעה, אני בדרכי לקונגרס אבל קודם נשב ונשתה קפה"

הבוס מאוד התפעל אבל עדיין לא היה משוכגע לחלוטין, אחרי שעזבו את הבית הלבן הוא הביע את ספקותיו בפני גולדברג וזה האיץ בו לומר שם נוסף.

"האפיפיור" אמר הבוס "טוב אמר גודברג, אני מכיר את האפיפיור כבר זמן רב בוא ניסע להכתרתו" ושניהם טסו לרומא.. גולדברג והבוס התאספו עם ההמונים בכיכר הותיקן וחיכו לצאת האפיפיור למרפסת.

"זה לא יעבוד מכאן לא אוכל ליצור קשר עין עם האפיפיור, אגיד לך מה, אני מכיר את כל השומרים כך שאני אעלה למעלה ואצא למרפסת יחד עם האפיפיור".

גודברג נעלם בתוך ההמון וחצי שעה לאחר מכן הופיע על המרפסת עם האפיפיור.

כאשר חזר גולדברג לכיכר מצא שהבוס שלו קיבל התקף לב והוא מוקף אנשי עזרה ראשטנה, גולדברג התקרב אליו ושאל אותו "מה קרה" ?

הבוס הרים את עיניו אל גולדברג ואמר "הכל היה בסדר עד אשר אתה והאפיפיור יצאתם למרפסת, לידי עמד תייר יפני שצילם כל הזמן ופתאום פנה אלי ושואל אותי,

"מי זה על המרפסת ליד גולדברג"??

תגובות  2  אהבו 

506
נהדר!!
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

מהי באמת שירה ?
מהי באמת שירה מילים הפורצות מהלב והנשמה המביעות רגשות ואהבה או מילות של זעם ועברה או מתארים יפי טבע ואישה ומשתפכים במילות ערגה אזי מהי באמת שירה האם בה מילות נוחם וחמלה עברתי לאיטי...
לקריאת הפוסט
מוות ? = עניין של זמן 6.
אני בעוונותי הרבים מאין ספור חשתי ביום ד' השבוע אחר צהרי היום, כנראה בשעות הסייסטא של עובדי ורופאי המקופח"ים, כי מזה כבר יומיים תמימים לוקה בגמגום קל עד כבד כאשר המחשבה רצה לפני המילים ולי...
לקריאת הפוסט
שחר חדש מפציעה באתר מוטקה
כתבתי לערה אתמול את המייל הזה, לעת ערב תשובתה המדברת עבור עצמה. שלום לערבה זהעתה הצהרת שלא יהיו יותר פרסומות והנה פרסומת של יוני בוזגלו בשם "חשיבות הפרסום באמצעות לוחות שנה" אני...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה