אין להוריד את רכבת הגליל מהפסים

פרויקט הרכבת לכרמיאל מן הראוי שייצא לפועל כמתוכנן.אסור לקבור שם מיליארדי דולרים שכבר הושקעו ואסור להטעות את הציבור שאין כסף. יש כסף.הכסף נמצא בידי הציבור.בעזרת איגרות חוב שייצאו למכירה לציבור אפשר לגייס את הסכום הדרוש ואם זה לא יספיק אפשר למכור את איגרות החוב האלה בחו"ל. זאת לא תרומה ולא נדבה זאת השקעה לעתיד לבוא.זאת הייתה השיטה של ממשלות קודמות והיא עבדה היטב בתחום הבטחון ובתחומים אחרים.הציבור קיבל את כספו בחזרה ולא הפסיד.הרכבת לגליל היא לא חלום.היא הכרחית. היא מחברת את מרכז המדינה עם הפריפריה ואת הגליל עם מרכז המדינה.יש חוגים בארץ שמפיצים שמועות שחורות שהרכבת לא משתלמת ונוסעים בה רק 40 איש.חוגים אלה הם בלתי אחראיים.הם אומרים שישנם כבישים טוביםבארץ.שיסעו ברכבת בקוים הראשיים ויראו את הצפיפות בה.הרכבת מדלדלת את כמויות האדירות של המכוניות בכבישים.הרכבת מקצרת את הנסיעה בזמן ומעלה את הנוחיות של האנשים .זה מגיע לכל שכבות הציבור ולא רק לתושבי המרכז.לחוגים אלה צריך לומר דבר אחד ברור.אסור שבארץ הצפופה שלנו יהיה עורק תחבורה אחד בלבד כבישים.התחבורה שלנו חייבת, מגוון רחב של נתיבי תחבורה באויר,בים וביבשה כולל רכבת.
אז עם כל הכבוד לרכבת הגליל , יש לתת כבוד לרמת החיים של האוכלוסיה העניה.
שבו ישתתפו האזרחים.כל פעם יבצעו מספר פרויקטים
חדשים.אני בטוח שרכבת שכזו תביא הכנסות
רבות למדינה.
אפשר להפוך את הציבור בארץ ובחו"ל לשותף מלא לרכבת באמצעות קנית חוב רנטביליות שהציבור לא יפסיד.[לא קראת את הפוסט שלי עד תום].יש כסף גם מחוץ לתקציב המדינה.