נתק אותי - נתק מחברת התקשורת

הקושי בניתוק המנוי שלכם מחברות התקשורת היום הוא בלתי נסבל על גבול הפושע.
חברת התקשורת מקשות עלינו הצרכנים בהליך ניתוק המנוי, מתעלמות מבקשות הניתוק, מורחות אותנו בשיחות עם נציגים. בנוסף על כך, גם לאחר שמודיעים על ניתוק, אנחנו מופתעים מחדש ומגלים שממשיכים לחייב אותנו.
אתר נתק אותי הוקם על מנת לאפשר לצרכנים להתנתק בקלות מחברות התקשורת בישראל. גם אתר נתקו עושה אותו הדבר בדיוק.
כל שעליכם לעשות באתר זה:
- לבחור את החברה ממנה אתם מעוניינים להתנתק.
- למלות בקשה לניתוק עם כל פרטיו של בעל המנוי שאתם מעוניינים לנתק. חשוב מאוד שהפרטים בבקשה לניתוק יהיו תואמים בדיוק על פי פרטיו של בעל המנוי. אם תהיה טעות באחד מהפרטים, החברה תהיה רשאית להתעלם מהבקשה לניתוק.
- לחצו על כפתור "נתק אותי" ותמתינו לקבלת עותק הבקשה לניתוק למייל שלכם.
מכאן חברת התקשורת חייבת לנתק את המנוי עד 3 ימי עסקים מקבלת הבקשה לניתוק, הם חייבים גם לעצור חיובים וכל זאת ללא כל תנאי.
חברות התקשורת יחייגו אליכם לאחר קבלת הבקשה לניתוק וזאת על מנת לשאול למה בחרתם להתנתק ואולי לנסות להשאירכם בחבר'ה. אולי עם מחיר שימור מתאים. אם במידה ובחרתם עדיין להתנתק, הם יתאמו לכם איסוף ציוד או שיסבירו לכם לאן לגשת על מנת להחזיר את הציוד.
אנו תמיד ממליצים למשתמשי האתר לחייג בעצמכם אל שירות הלקוחות של אותה החברה אם במידה והם לא יצרו אתכם קשר לאחר 3 ימי עסקים. תוודאו מולם טלפונית שאכן הם קיבלו את הבקשה וניתקו את המנוי. אל תהססו להשתמש בשירותי נתק אותי.