ירידה...

כותב.
ירידה...

"מהיכן?"
'לא חשוב מהיכן פשוט יורד'
"סימן שקודם עלית למקום
ממנו אתה יורד, או ירדת?".
'נכון'
"אז, מהיכן ירדת, ספר?"
'ממשמרת האחרונה'.
"משמרת אחרונה? מאיפה?"
'מהחרמון'.
"מהחרמון? זה הכול...?
לו אמרת, ירידה מהאולורו,
עליו מטפסים בשרשראות,
וסולמות ברזל, ניחא.
או טיפוס בהר הקרח
בניו זילאנד, הייתי מבין.
אולי אפילו מתפעל, אך
ירידה מהחרמן? חחח,
לא רציני".
'האולורו... הר הקרח
'טיפסתי'.
"באמת?..."
'כן', אבל הירידה מהחרמון
בצליעה, היה הכי קשה...'
"האולורו, הר הקרח,
למה טיפסת? היית חייב?"
'לא. אך הרגשתי חייב'...

תגובות  8  אהבו 

157
10/05/21
ירידה. אילנה.
כן, יש תחושת סיפוק.
תודה. בריאות ונועם, אילנה
(התמונה, אני חושב זה צילום, לא ציור. בחרתי ממאגר תמונות) (פרח).
12/05/21
נראה כמו הר שסטה בקליפורניה
12/05/21
ירידה. shaby
אולי -
את התמונה לקחתי ממאגר התמונות.
בריאות ושקט, שבי.
13/05/21
תודה אילנה
בריאות ונחת. (חיוך).
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

לב אישה אוהבת
זיקפי גווך אהובה כי לא נָס לחייך הָלִיכָתֶך בָת מֶלֶך תִצְעָדִי. לעת ערב, אסיראדרתך להזין יפה...
לקריאת הפוסט
לבד.
העזר כנדי נפטרה. אין עוד מלצפות (נפטרה לפני שבוע)
לקריאת הפוסט
עדיין כאן
הגשמיות אוכלת בכל פה. יותר מדיי אפור, אךלא אתןלגשמיות לקלקל לי את אווירת החג,שהרי ראשהשנהתשפ'דהיום, מעבר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה