חיזור.
אחד השירים שמדברים אלי.
שמח שכתבתי אותו.
היא הציצה מבעד הוילון
הנטוי, לעבר הספסל בשדרה,
עליו ישב הבחור.
מבטו קבוע בדלת ביתה.
"אמא בואי", קראה הנערה
לאימה.
"קרבי לחלון, את רואה את הבחור
היושב בספסל בשדרה?
מזה כמה ימים, הוא יושב
בספסל ומחכה".
'מי הוא? נראה נער?'
אמרה האם.
"סטודנט, לומד במכללה
בה אני לומדת.
נפגשנו באקראי בספריה.
דברנו, הוא ליווה אותי
הביתה. ביישן"...
"לכי הזמיני אותו שיכנס'.
אמרה האם,
'אבל אמא'...
"לכי אליו ילדתי,
גם אביך ישב על
אותו הספסל וחיכה".
לב אישה אוהבת
זיקפי גווך אהובה
כי לא נָס לחייך
הָלִיכָתֶך בָת מֶלֶך
תִצְעָדִי.
לעת ערב, אסיראדרתך
להזין יפה...
לקריאת הפוסט
לבד.
העזר כנדי נפטרה. אין עוד מלצפות (נפטרה לפני שבוע)
לקריאת הפוסט
עדיין כאן
הגשמיות אוכלת בכל פה.
יותר מדיי אפור, אךלא
אתןלגשמיות לקלקל לי
את אווירת החג,שהרי
ראשהשנהתשפ'דהיום,
מעבר...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות
ס.פ.ס.ל. שם מגניב
לאפליקציית👫שידוכים
במיוחד בעיתות של מגיפות