זמנים חדשים

כותב.
זמנים חדשים

ימיי ולילותיי חולפים 
עם הרוח. ואף על פי כן,
למרות הקשיים הגעתי 
לגיל גבורות.
נכון, כאב פה, מיחוש שם,
אני אומר, "קטן עלנו"
רק שימשיך ככה,  ולא איזו
מחלה סופנית שנואה
תיפול עלינו.
יצר החיים מושך קדימה.
אני ועתידי מחייכים זה
לזה, לוחצים ידים, 
"נתראה בשנה הבאה",
הוא אומר וקורץ לי בעיניים,
שנינו, יודעים שהעתיד
עלום, שום דבר לא בטוח.
אך שנינו משיכים לחייך.
אז מה איכפת לי לצחוק
אחרי שמונים?

תגובות  12  אהבו 

159
29/09/21
שועט קדימה :) (אגב, הציור - שלך?)
29/09/21
גם וגם. כן, שלי. תמונה גדולה(450על 200 ס"מ)
(ערכתי את השיר, שנית אחרי שגיליתי כמה טעויות).

בריאות ונחת ,מירה. (פרח).
29/09/21
גם וגם, יפה מאוד נדב!
4.5 מטר אורך על 2 מטר רוחב. קיר שלם צריך בשביל ציור כזה ושלא יהיה שום דבר שיסתיר
29/09/21
סטודיו גדול, (יש מקום להכיל עוד עבודות לאורך ולרוחב).
Attached Picture
כל הכבוד. לא ידעתי. ואני בעיקר איש טכני לכן שאלתי. (אני בונה תוספת יחידה לבית לבד ללא עזרה פועלים . ממש כמעט ולא ורק כשאני חייב - חכה שנתיים וגם אני מדלג מעל הרף 80)
נדב יקר אהבתי כתיבתך גם לפני שהגעת לגבורות וגם אחרי ..גם וגם. צעיר ושובב מנהל שיח עם עתידך ואפילו שניכם צוחקים ולוחצים ידיים . שיר אופטימי ברוח צעירה ובריאות הנפש חשובה לא פחות מבריאות הגוף.. זכי...
נדב יקר אהבתי כתיבתך גם לפני שהגעת לגבורות וגם אחרי ..גם וגם.
צעיר ושובב מנהל שיח עם עתידך ואפילו שניכם צוחקים ולוחצים ידיים .
שיר אופטימי ברוח צעירה ובריאות הנפש חשובה לא פחות מבריאות הגוף..
זכית בשניהם "בן פורת יוסף}
29/09/21
זמנים חדשים. מדלן.
תודה מדלן יקרה, על המילים הטובות. קטונתי.
בריאות ונועם. (פרח).
נדב תמונה ענקית כמדומני שהצגת אותה פעם [אם איני טועה ]
הציור ראוי להיות מוצג בתערוכה עם שאר יצירותיך. תודה
29/09/21
נכון מדלן, זוכר, העלאתי את התמונה בקבוצת אומנים, (אחת מעבודותיי הגדולות).
השתמשתי בצבעי טמבור, ולא צבעי שמן, על מנת שהציור יחזיק יותר זמן.
בריאות ונועם מדלן(חיוך).
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

לב אישה אוהבת
זיקפי גווך אהובה כי לא נָס לחייך הָלִיכָתֶך בָת מֶלֶך תִצְעָדִי. לעת ערב, אסיראדרתך להזין יפה...
לקריאת הפוסט
לבד.
העזר כנדי נפטרה. אין עוד מלצפות (נפטרה לפני שבוע)
לקריאת הפוסט
עדיין כאן
הגשמיות אוכלת בכל פה. יותר מדיי אפור, אךלא אתןלגשמיות לקלקל לי את אווירת החג,שהרי ראשהשנהתשפ'דהיום, מעבר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה