פגישה.

מהמובחרים שלי.
פגישה.

פגישה.                  

"אהלן, אהלן, מוישיק".
'
אהלן, שייקה... אהלן, יהודה'לה'. 
 "
וואוו, כמה זמן לא התראנו?"
'
המון, המון שנים'...
"
אולי יותר מחמישים שנה מאז היינו נערים בקיבוץ".
"לא להאמין איך הזמן רץ".
"מוישיק, מוישה'לה, ספר מה שלומך?"  אשה ילדים, יש?
 ממשיך לצייר
?"...
'
כןאשה, ילדים, נכדים, אלה הם החיים'. 
"
מוישה'לה למה אתה פתאום נבוך?"
'
כי אתם ממשיכים לקרוא לי, 'מוישה'לה, 'מוסה', 'מוישיק', נו מה אנחנו עדיין נערים בקיבוץ, להמשיך קרוא לי מוישה'לה?'
"
נכון, גם אני מזמן לא קוראים לי שייקהקוראים לי ישעיהו".
"
ואני יהודה, בלי, לה"...
'
או קיי, יקיריי, יהודה... ישעיהו   
זוכרים איך הלכנו מכות עם ילדי קבוצת כדורגל היריבה, זוכרים?'
"
זוכרים, זוכרים".
והעונש שקיבלנו כשסחבנו עופות מהלול, זוכרים?'
"
זוכרים, שבוע שלם לשטוף סירים במטבח, שובבים גדולים היינו".
'
תגידו איך קרה שאנחנו נפגשים היום אחרי כל כך הרבה שנים שלא התראנו'? ולמה אתם מחייכים?'
"כי אנחנו מזמן לא פה. אתה יודע, מחלות, לא יצאנו מזה, מזמן אנחנו למעלה בשמים".
"אתה גם, כמעט, מלחמות, ניתוח מעקפים קשה, אבל אתה יצאת מזה, אנחנו לא".
'
רגע, רגע, שייקה, יהודה'לה, מה אתם לא בחיים? והפגישה הזאת, איך?'
"
הפגישה בזיכרון, משה, בזיכרון. 

(תמונה מימין לשמאל:מוישה'לה (אני), שייקה, יהודלה'לה  

תגובות  7  אהבו 

242
שבת שלום נדב,
חג האסיף מתקרב,
ואתה אוסף את זכרונות הנתיבים במהלך החיים,
בריאות ושמחה 😊 🌱
Attached Picture
27/08/22
😉 , תודה עליזה,
בריאות ונועם (פרח).
27/08/22
תגובה כיפית. אכן עליזה, כל תקופה והיופי שלה. (בטעות מחקתי תגובתך הקולעת).
בריאות ונחת. (חיוך).
פעם הייתי...
28/08/22
חח... הסיפור היפהפה על פגישה דמיונית עם שני חברי ילדות, שייקה ויהודה'לה לא מעניין את כבודו. מעניין יותר להטיל דופי בתמונה נאיבית (אני דווקא שמח שכך נראתי בגיל עשרים). בריאות ונחת. (חיוך)....
חח... הסיפור היפהפה על פגישה דמיונית עם שני חברי ילדות, שייקה ויהודה'לה לא מעניין את כבודו.
מעניין יותר להטיל דופי בתמונה נאיבית (אני דווקא שמח שכך נראתי בגיל עשרים).
בריאות ונחת. (חיוך).
היי נדב, קראתי משהו מהמובחרים שלך. אני קצת מקנא בך כי לי אין תמונות משנות ילדותי בקיבוץ כפר גלעדי.
אבל לוּ היו לי הייתי מנסה לכתוב כמו שאתה הצלחת להביא לכאן קטע של זיכרונות מאז. שמחתי לקרוא.
29/08/22
קיבוץ כפר גלעדי. אברהם.
וודאי יש המון מה לכתוב על הנעורים בקיבוץ.
אולם בגילנו נאחל רק בריאות ואריכות ימים בטוב, אברהם ידידי. (חיוך).
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

לב אישה אוהבת
זיקפי גווך אהובה כי לא נָס לחייך הָלִיכָתֶך בָת מֶלֶך תִצְעָדִי. לעת ערב, אסיראדרתך להזין יפה...
לקריאת הפוסט
לבד.
העזר כנדי נפטרה. אין עוד מלצפות (נפטרה לפני שבוע)
לקריאת הפוסט
עדיין כאן
הגשמיות אוכלת בכל פה. יותר מדיי אפור, אךלא אתןלגשמיות לקלקל לי את אווירת החג,שהרי ראשהשנהתשפ'דהיום, מעבר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה