בין תקווה ל...
7.8 היום. ברכות מכל עבר,
נחמד לקבל.
"כברת דרך ארוכה מאחוריך,
לפניך נותר עוד משהו.
נו טוב בגילאים האלה מה עוד
יכול אדם לצפות?
אולי לשפר במשהו את איכות חייו?
יחד עם זאת להשלים עם מה שיש.
"אילו הדבר היה בידך לחזור בשנים,
האם הייתה רוצה לשנות משהו?"
איזו שאלה, וודאי, וודאי, למרות
שפעם חשבתי אחרת.
חלומות באספמיה, אי אפשר
להחזיר את הגלגל לאחור,
אבל אילו היה ניתן לי הייתי בוחר
להיות אדריכל גנים. להרבות
יעור וגנים בארץ, טרם לכתי,
אך פיספסתי את הרכבת.
(חלק של תמונה גדולה)
הגשמת חלומך להיות "אדריכל גנים" לפי שעיצבת
את פינת גן העדן הקטנה שלך...לפי מה שראיתי בתמונות..עיצוב גינתך מושלם ,
ולא חושבת שאיש מקצוע היה מגיע לרמתך ,וכל זאת עמלת בשתי ידיך.
לדעתי לא פספסת..תשלים ותהנה מהתוצאות..כבוד! יום שמח😀
משהו קטנטן קרוב לזה.
תודה מדלן על דברייך המפיחים כוחות חדשים בי, אך קטונתי מאוד.
בריאות ונועם, לך ובני ביתך היקרים. (פרח).
(ימים לוהטים רוב הפרחים קמלו, הגינה לא כמו שהייתה פעם).
ד
הרהורי לב, נאמר "לא בוכים על חלב שגלש" ממשיכים עם מה שיש וזהו.
תודה מירה לתגובתך.
בריאות ונחת. (פרח).
(גינה בשיא פריחתה - בחום הלוהט, כבר לא יפה).