עדיין כאן
הגשמיות אוכלת בכל פה.
יותר מדיי אפור, אך לא
אתן לגשמיות לקלקל לי
את אווירת החג, שהרי
ראש השנה תשפ'ד היום,
מעבר לחלוני עץ האלה
מוריק. שורשיו עמוקים,
צמרתו שורטת חלוני,
סביר להניח העץ ישאר
שנים רבות אחריי.
בעולם האנושי אליו
הגעתי, לא חידשתי דבר.
מה שהיה, הוא שיהיה.
"אתה שואל אם בכל
זאת שווה היה לבוא?"
תשובה כן, היה מעניין.
אחרת לא הייתי מתנסה
בעושר ובעוני, באהבה ובאכזבה.
לא הייתי מתנסה במלחמות בני האדם.
(שלושים ושלוש שנים באותה יחידה (בצנחנים)
שילמתי חובי לבואי לעולם.
טעמתי מהכל. אכלתי הרבה מרורים
בעולם אליו הגעתי. (לא מתלונן)
את תסכוליי הטבעתי בפסליי וציוריי.
(תמונה: רחוב בירדן)
ויהיה מעניין. שנה טובה ,ובריאות טובה.😊
אומנם המחסנית מלאה , אך זה הפוסט האחרון.
בריאות שמחה ונחת לך ובני ביתך(פרח).
בוקר טוב,
אתייחס לתמונה,
בה יש שערים,
מעברי נתיבים בחיים,
עד הלום...
אסוציאציה לקראת יום כיפור, התפילה: "פתח לנו שער בעת נעילת שער"...
חתימה טובה,
בריאות, שמחה ונחת🌴