ילדי מלחמה

ילדי  מלחמה

כתבתי   שיר לפני ארבעה ימים ואני חושבת שעבר נצח. למה

לא פירסמתי? האם פחדתי? לא חושבת . עד שהגעתי למסקנה

שהגיע  זמן.

 

ארץ   רועשת

היום  היא

שדה  קרב.

אין רגע  שקט.

חייל   כל  אחד.

 

 

מי    האויב?

יש לו   פניו.

עם   שכן

וילדיו.

 

 

יוצאים   לשטח

גרזינים,  סכינים.

ילדי   מלחמה

מזמן   לא  תמימים.

תגובות  22  אהבו 

773

לילנה

השיר שלך היה טוב לאתמול והיה גם טוב לפני 70 שנה.  ויותר. . מי האויב? את זה לא ידענו מאז ומתמיד. גם  תושביה היהודים של חברון לא ידעו מי  האויב בשנת תרפו. הם חיו עשרות שנים...

לילנה

השיר שלך היה טוב לאתמול והיה גם טוב לפני 70 שנה.  ויותר. . מי האויב? את זה לא ידענו מאז ומתמיד. גם  תושביה היהודים של חברון לא ידעו מי  האויב בשנת תרפו. הם חיו עשרות שנים עם שכניהם הערבים. הם היו חברים כמו אחים אבל  ב29.לאוגוסט 1929  קמו  ילדי השכן  ולפי פקודה מהמופתי הרגו את שכניהם היהודים בגרזינים, שכנים שהיו כמו אחים. . אז מי הוא האויב?  אנשי הדת  שמנצלים אותה קרדום לחפור בו. . זה היה, זה הוה וזה יהיה. . עכשיו צריך לשקול את המהלכים בלי התלהמויות  ובלי הנחות. זה הוא השכן הידיד

לילנה,

אלה לא ילדי מלחמה! אפשר לומר שאלה ילדי כיבוש. הם מחונכים על יד תרבות האיסלם, שמקורותיה בקוראן. מעשיהם נחשבים נעלים, בעיני המוסלמים. וכמו שאמר יעקב, כך היה, הווה, ויהיה. חוזה שלום ע...

לילנה,



אלה לא ילדי מלחמה! אפשר לומר שאלה ילדי כיבוש. הם מחונכים על יד תרבות האיסלם, שמקורותיה בקוראן. מעשיהם נחשבים נעלים, בעיני המוסלמים. וכמו שאמר יעקב, כך היה, הווה, ויהיה. חוזה שלום עם מוסלמים, מיועד להפרה בידי המוסלמים, כך כדוגמתו של מוחמד, בכתוב בקוראן. כל טוב.



 


היי יעקב. לא באתי להתווכח  עם עובדות . צריך וחובה  לטפל ולעצור מסיתים. צריך וחובה

להלחם בטרור.  כשילד בן 13  ערבי  דוקר ילד בן   13   יהודי ,כשיהודי הו...

היי יעקב. לא באתי להתווכח  עם עובדות . צריך וחובה  לטפל ולעצור מסיתים. צריך וחובה

להלחם בטרור.  כשילד בן 13  ערבי  דוקר ילד בן   13   יהודי ,כשיהודי הולך  ודוקר יהודי

אחר בטעות כי הוא חשב  שזה ערבי. אני יודעת  בודאות    ששוב  שיגעון  חוגג.  מי האויב?

שאלתי. ילדים? בני 15-17  ?  בשינאה  הדדית  אנחנו לא נצליח.  וכשצעירים משכילים

וחכמים  שלנו עוזבים  לקנדה ,גם לגרמניה  לא צריך להאשים  אותם. זה לא מחיר  גבוה

של קוטג'.

תודה על תגובתך.

ערב טוב לך.

 

לילנה,  השיר  שלך  ממש  אקטואלי  לכל  עת,  בארצנו...

כבר  מימים  ימימה,  (בהיותי  קטנטונת)   היה  בא  שכננו (ערבי-נוצרי)<...

לילנה,  השיר  שלך  ממש  אקטואלי  לכל  עת,  בארצנו...

כבר  מימים  ימימה,  (בהיותי  קטנטונת)   היה  בא  שכננו (ערבי-נוצרי)

להזהיר  את  אבי  שלא  יפתח  את  העסקים  באותו  יום---כי  ה'שכנים'

 מתכננים  לידות  אבנים  ולפגוע  ביהודים....     אז עמיר, ידידי,  אז 

לא  היה  כיבוש! !  אבל  אז  ותמיד   ישנם  המנהיגים  המסיתים!

בתקווה  לזמנים  טובים  יותר,  ערב  טוב.

היי עמיר. זה הבית.  והם   שכנים שלנו  לטוב  ולרע.  אתה לא  שאלת את  עצמך  שאלה פשוטה :"למה

לא  תפסו כבר  יהודים  ששרפו  מ...

היי עמיר. זה הבית.  והם   שכנים שלנו  לטוב  ולרע.  אתה לא  שאלת את  עצמך  שאלה פשוטה :"למה

לא  תפסו כבר  יהודים  ששרפו  משפחה  שלמה  בכפר דומא?"  כשהורסים  בית של  מחבל  וילד קטן

רואה  דחפורים  של יהודים  הורסים את הביתו   אנחנו דוחפים אותו  להלחם  בנו. מזמן כבר יש שתי מדינות

וחוקים  שונים  ליהודים וערבים.  זה מה שרצינו שילדים ידקרו  את ילדים?

תודה על תגובתך.

ערב טוב לך.

היי עליזה. בשום פנים  ואופן אני לא  מצדיקה טרור.  אנחנו פה 20  שנה. אני ובני. לא הרבה והמון.

אז כל שנה  יש מערכה  צבאית   כזאת או אחרת.  לפני ...

היי עליזה. בשום פנים  ואופן אני לא  מצדיקה טרור.  אנחנו פה 20  שנה. אני ובני. לא הרבה והמון.



אז כל שנה  יש מערכה  צבאית   כזאת או אחרת.  לפני שנה חודשיים מלחמה בדרום. ועכשיו.



ילדים  דור  של 13-15-17 .מספרים לנו  שהם באים ממשפחות  חילוניות. אז  זה לא ממש דת.



הסתה חופשית חוגגת ברשתות חברתיות. והמלצה  של שר  לביטחון  הפנים ליהודים:להתחמש.



אז נוסיף עוד נשק חם לרחוב.  למה כתבתי? מנהיגים  משני צדדים  לא עושים דבר  וחצי



דבר  כדי לשנות את מציאות. כלום. לכל צד יש דרישות משלו. ואתם זאת אומרת אנחנו



שנדקור אחד את השני. ילדים לא צרכים  לרצוח ולהירצח.  ומבוגרים  חייבים לעשות את עבודה שלהם.



זה הכל.



תודה על תגובתך.



ערב טוב לך.


לילנה,

לדעתי, כנראה יש מספיק הוכחות לתפיסת היהודים שרצחו את המשפחה בדומא, ולא עושים זאת מטעמים פוליטיים. בהכללה, אני בעד הוצאה להורג, שלכל רוצח, יהודי, מוסלמי, נוצרי, שחור, ירוק, לבן, צהוב, ו...

לילנה,

לדעתי, כנראה יש מספיק הוכחות לתפיסת היהודים שרצחו את המשפחה בדומא, ולא עושים זאת מטעמים פוליטיים. בהכללה, אני בעד הוצאה להורג, שלכל רוצח, יהודי, מוסלמי, נוצרי, שחור, ירוק, לבן, צהוב, וכו' וכו'. מדברייך נראה לי שאינך כלל יודעת, מהו החינוך האיסלמי, שנעשה על פי הקוראן, בחברה המוסלמית. אמת היא, שכל אדם רוצה חיים שקטים, בם יוכל לגדל את ילדיו, בצורה תקינה, משכר סביר ושעות עבודה סבירות. אלו לא רק המנהיגים שקובעים כיוונים, אלא החברה שמסכימה לכיוונים, ומאמצת אותם. סביר שאינך יודעת על מדינות ערביות, בעלות הישגים תרבותיים ומדעיים, משמעותיים. זה לא בגלל השפה הערבית, אלא בגלל התרבות הערבית המבוססת על האיסלם. קיראי את הקוראן בעיון ותביני. שמעתי איזו דוקטור, שמוצאה מאיזו ארץ מוסלמית, והיא בקיאה מאד באיסלם, היא אמרה, שהאיסלם אינו דת, אלא פוליטיקה. אנחנו בורים בקשר לאיסלם, והמון איסלמים בורים לגביו, אעפ"י שהם חיים לפי חוקיו. צורת החשיבה שלך, נכונה לגבי הסביבה האנושית בה את חיה, וזו אינה סביבה מוסלמית (למזלך). כנראה  אינך מודעת לגבי אמות מידה איסלמיות. לא מעט משלנו, מתו וימותו בגללן. לו היינו פועלים באמות מידה איסלמיות, המוסלמים היו משלמים מחיר גבוה מאד, ולא עושים לנו צרות.

 

היי עמיר  אני באמת לא יודעת  על איסלם. אתה צודק. אני כתבתי  עלינו  עמיר. אנחנו פה.  הם גם פה.

מה הפתרון להרוג ?  הרג  הזה  נמשך  ואין לו סוף. ...

היי עמיר  אני באמת לא יודעת  על איסלם. אתה צודק. אני כתבתי  עלינו  עמיר. אנחנו פה.  הם גם פה.

מה הפתרון להרוג ?  הרג  הזה  נמשך  ואין לו סוף.  מצד  שלנו  אני לא רואה  שום רצון לשינוי.

אם כולם  יחשבו  כמוך  אז  נצטרך  לברוח שוב.  אני לא רוצה. פה ביתי.

ערב טוב לך.

14/10/15

                לילנה  חיינו בחלום ,מנהיגיהם קוראים למלחמה  ללרצח יהודים זה לא סוד.

              הם רוצים...

                לילנה  חיינו בחלום ,מנהיגיהם קוראים למלחמה  ללרצח יהודים זה לא סוד.

              הם רוצים את ירושלים כולה לעצמם כבירת פלסטין  ואת כל הארץ שלנו.

              לעולם לא יוותרו  על רצונם ,אלא עם ניתן בשלבים  את ערי ארצנו  כשלבים  בתוכניתם.

              רצונם הנוסף להוריד את המורל  כשנשמע חדשות  כל שעה על הרוגים מעמינו.

            

          

14/10/15

לילנה

לצערי השיר שלך מתאים לכל שנות המדינה

ילנה היקרה,

זה אכן כך.כתבת יפה וגם נכון להיום.

 

כמה רגישות וכמה עדינות

הניגוד העצום בין מילותייך

לבין המציאות המדממת

יוצר בתווך, את הזעקה

לחדול!להרפות!להניח!

 

-ילנה יקרה-

אינשאללה במהר...

 

כמה רגישות וכמה עדינות

הניגוד העצום בין מילותייך

לבין המציאות המדממת

יוצר בתווך, את הזעקה

לחדול!להרפות!להניח!

 

-ילנה יקרה-

אינשאללה במהרה בימינו

 

לילנה

צריך לחשוב? כן. צריך לחשוב כיצד נוכל לשמור ולהישמר משכנינו . אותנו לימדו תמיד "דע את האויב"  והשאלה עד כמה אנו יודעים אותו. . הערבים הם אויב . אויב מפני שאנו במלחמה מתמדת...

לילנה

צריך לחשוב? כן. צריך לחשוב כיצד נוכל לשמור ולהישמר משכנינו . אותנו לימדו תמיד "דע את האויב"  והשאלה עד כמה אנו יודעים אותו. . הערבים הם אויב . אויב מפני שאנו במלחמה מתמדת איתם מעל 100 שנה. המלחמה לא התחילה על כיבושים והתנחלויות. המלחמה הייתה  בגלל שזו דרכם הנישענת על הדת שבה מורה להם  הקוראן והחדיד להרוג את הקופים והחזירים היהודים ואת הנוצרים ואת הלא מאמינים. זה ציווי אלוהי שבפרעות השונות גבר על  השכנות הטובה שהתקיימה במשך עשרות שנים. הצו האלוהי הוא שגרם לאזרחיה הערבים של חברון וירושלים העתיקה  לקחת גרזנים ולרצוח את שכניהם היהודים עימם חיו כמעט כמו אחים..   . אנו למודי מילחמות  ורוצים גם  לחיות כמו כל העמים. אולם ישנה נקודה במפה שמפריעה לערבים. נקודה שזו מדינת היהודים הנמצאת בין 22 מדינות ערביות. היא מפריעה להם  מפני שאנו אויבי האיסלם. אנו יהודים שהדת מחייבת להרוג אותם. את זה ניסו ומנסים לעשות במשך שנים רבות. רק  כוחנו הוא שנותן לנו את הכוח לחיות כאן בים השינאה. .  לכן חשוב שנישקול כל צעד. צריך לדאוג שנמשיך להיות חזקים . צריך להפגין את כוחנו ולהזהיר מה יהיה אם ינסו שוב לפגוע בנו. אז צריך ללמוד את האויב. האזנה לדיברי המנהיגים הערבים הישראלים נותנים לנו תמונה היכן הם ממוקמים.

היזדים והנוצרים בעירק לא פגעו במוסלמים אולם כשדעאש  ניכנס לעירק הוא הרג וערף אלפי נוצרים ויזדים . לא בגלל שהם היו אויב אלא בגלל שכך  הציווי האלוהי  להרוג את  כל מי שלא מוסלמי. לנוצרי עדיין ישנה האפשרות להתאסלם ולהציל נפשו אולם ליזדים  הבילתי מאמינים שהם בהגדרת הכופרים שבחדיד אין את האפשרות הזו ודינם מוות. אילו היו שם יהודים  גם הם היו מוצאים להורג  לפי הציווי האלוהי של מוחמד. אז כדאי שתעייני בסירטון של האימם שהצגתי בפוסט. אפשר להזדעזע ממנו . הוא אומר את מה  שכולם  מאמינים שהרי זה הציווי האלוהי.

כל מה שהעלאתי כאן למעלה אינו פוסל את גישתי שצריך להגיע להסכמות עם שכנינו אולם בתנאי שלא יפגע  הביטחון שלנו. הביטחון מחייב החלפת שטחים עם הרשות הפלסטינית שבמיסגרתה  ישאר בידינו  האזור שיאפשר לנו שליטה והגנה על הגבול הארוך של הירדן.  זה חשוב מכמה בחינות. לעצור את דעאש אם וכאשר יחליט לפגוע בנו או במדינת ירדן. ירדן סומכת עלינו שנגן עליה אם וכאשר יחליט דעאש לתקקוף  אותה.  אבו מאזן התנגד בכל תוקף להחלפת השטחים. אולי בגלל שחשש מהסכמים עם ישראל שלא יתקבלו על ידי החמס בעזה.

תודה לכולם  .ליעקב,לעמיר , לעליזה , לטובה,למקסימה ולעמליה ולאריקו  .

ליעקב   ולעמיר. חוזרת שוב לא  באתי  להתווכח עם עובדות.  הפעם  כן ראיתי סרטון  שיעק...

תודה לכולם  .ליעקב,לעמיר , לעליזה , לטובה,למקסימה ולעמליה ולאריקו  .

ליעקב   ולעמיר. חוזרת שוב לא  באתי  להתווכח עם עובדות.  הפעם  כן ראיתי סרטון  שיעקב  פירסם  על אימאם

מסית. למה לא תופסים  את המסיתים. למה  לא בודקים  כל   רגע כל שניה מה  קורה ברשתות חברתיות?
למה בחור או בחורה עם סכין (שהם כן מפגעים) צריך  להרוג? מה הם  המלצות של שר לביטחון הפנים

להקלת   קניית הנשק חם?   אתם לא  חושבים  שיש בכל החלטות האלה   חוסר אחראיות  מוחלט של ממשלה?

אני באמת לא  בקיה  באיסלם. אני רק יודעת  שאין  אפילו  סממן  קטנטן לרצון  של ממשלה לדבר עם אבו מאזן. רשות פלסטינית הם לא חברים שלנו והם לא  דעאש.  איאפשר  ומסוכן  להשאיר  סדר  ברחוב

בידיים של אזרחים  מחומשים. שינאה  הדדית ,פחד והיסטריה שולטים  ברחוב. איפה  בעל הבית?

המון תודות לכולם.  בתקווה  לימים טובים ושקטים יותר  לכולם.

15/10/15

ילנה היקרה. כתבת: // אני רק יודעת  שאין  אפילו  סממן  קטנטן לרצון  של ממשלה לדבר עם אבו מאזן//. מעניין לדעת מה הם מקורות האנפורמציה המדווחים לך בחשאי, על אי רצונו של ראש המ...

ילנה היקרה. כתבת: // אני רק יודעת  שאין  אפילו  סממן  קטנטן לרצון  של ממשלה לדבר עם אבו מאזן//. מעניין לדעת מה הם מקורות האנפורמציה המדווחים לך בחשאי, על אי רצונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, כביכול מסרב לשוחח עם יושב ראש הרשות הפלסטינית? מעניין. כיוון שכל העולם שמע את קריאתו של ראש הממשלה הקורא מעל במת עצרת האומות המאוחדות, לאבו מאזן, שהוא מוכן לבוא אליו לראמלה, לשבת  איתו, ולדבר על הסכם שלום...                                    אך מה לעשות, ילנה, לך יש מקורות אינפורמציה מהמנים המדווחים לך, על "סרבנותו" של ראש הממשלה שלנו, ולא של ראש הרשות. 

ואיך אפשר לשכנע אותך, כאשר יעקב ועוד מגיבים (ואני ביניהם) מציינים שמזה 150 שנה כמעט, לפני שהייתה לנו מדינה, הערבים טבחו את שכנהם היהודים בירושלים... בחברון...  ביפו... רק בגלל שהם יהודים חלשים.  כנופיות של ערבים פורעים גנבו, גזלו השחיטו ורצחו יהודים, בלי התרוץ הקשור למדינה יהודית, או מדינה פלסטינית! שלא היו קיימות.  

אך אָת בשלך... מבקשת לאזן את התמונה, בין רוצחים סכינאים דורסנים שטופי מוח, לבין אלה המתגוננים. ובשל אוזלת ידה של הממשלה, להגיב בנחישות ובתקיפות נגד הפורעים המסיתים במסגדים, לטבוח ביהודים, קמים כאלה שבינינו ולוקחים את החוק לידיים, לבקש נקמה.     

מזה 7 עשורים שאנו מגוננים על המדינה הקטנה הזו. אך יש אנשים בינינו המתממים וחושבים, אם ניתן עוד, ועוד חלקים ממדינת ישראל לרשות הפלסטינאית, תבוא הגאולה. למרות שבסתר ליבם יודעים שהחמס והחיזבאלה והאירנים והז'יהאד האיסלמי, ועוד חולרות, לא יסתפקו במה שהם יקבלו. דרישתם להשבת הפליטים שלהם, זו תהיה חיסולה של המדינה היהודית, והם יודעים זאת.  

ובקשה אליך ילנה, אנא חסכי את השאלה הפאטטית, "מה יהיה?", זה לא תלוי בנו, אלא בשכננו שאינם מוכנים להכיר בקיומה של מדינת ישראל ולהשלים עימה. צריך לחדול להאשים את עצמנו ולהתפלג בתוכנו.



בריאות ובשורות טובות ילנה היקרה. (פרח) נדב. 

 


היי  נדב. אולי  בזה היה  חשש שלי  לפרסם שיר  שכתבתי . בתגובתך  דיי חריפה  אלי. ראשית כל מותר

לי לחשוב  מה שאני חושבת. גם לטעות  מותר לי. אין לי &n...

היי  נדב. אולי  בזה היה  חשש שלי  לפרסם שיר  שכתבתי . בתגובתך  דיי חריפה  אלי. ראשית כל מותר

לי לחשוב  מה שאני חושבת. גם לטעות  מותר לי. אין לי    מקורות  מיוחדים  של מידע. ואני חושבת שאין רצון

אמיתי משני צדדים במשא ומתן. גם  לנתניהו גם לאבו  מאזן.

  כתבתי שיר לא פוליטי. אנושי. שיר על ילדים משני צדדים  סובלים ממה שקורה. אני  אספר לך סיפור.

שנת 1993 . עדיין הינו ברוסיה. זה היה  זמן  של   מלחמת  רוסים  בצ'צניה. אני לא אשכח. עבדתי  במשרד

של מפעל ענק. צוות רק נשים. אישה אחת אימא  לשני בנים קצת יותר  גדולים מבני אמרה :"להרוג את כולם.

חיות אדם. פשוט לפוצץ אותם." היא אמרה את זה על  צ'צ'נים. אז  חייל אוויר רוסי הפציץ  גרוזני עד הסוף.

לא השאירו  כלום. עברו 22 שנה. אני במדינה אחרת. מדברת בשפה אחרת. אותן מילים נדב:" להרוג  את

כולם. חיות אדם." מותר לי לא להסכים. מותר לי לא לפחד ולהגיד מה אני חושבת. מותר לי לרצות לחיות.

אז  שם ברוסיה  שתקתי. עכשיו  כבר לא רוצה. ילדים  משני צדדים לא צריכים למות על זה כתבתי.

תודה על תגובתך. לילה טוב לך.

16/10/15

טוב ... ילנה היקרה את עושה (כרגיל ) השוואה נוראה... לסבר את האוזן, ילדי ישראל הולכים לקיטנות, כדי לשחק ולהשתכשך במים. בו בזמן ש"קיטנות" ילדי הפלסטינאים, זה לאמן ילדים בגיל 8, 9, לתפעל נשק...

טוב ... ילנה היקרה את עושה (כרגיל ) השוואה נוראה... לסבר את האוזן, ילדי ישראל הולכים לקיטנות, כדי לשחק ולהשתכשך במים. בו בזמן ש"קיטנות" ילדי הפלסטינאים, זה לאמן ילדים בגיל 8, 9, לתפעל נשק כדי בבוא היום, להרוג יהודים. זה ההבדל בין ילדים ישראלים תמימים, לבין ילדים פלסטינאים מסוכנים, שכבר בגילאים האלה, הם יוצאים במדי קרב ונשק למצעדים, צבאיים. את מבינה? אלה הם הלוחמים של המחר, שיבואו לרצוח בנו, ואת ילדנו הישראלים... אלו הן ה"קיטנות" של ילדי הפלסטינאים, לעומת הקיטנות של ילדי ישראל. לכן מותר גם לי לחשוש ולדאוג לנכדים שלי מה"ילדים" המסוכנים האלה... מותר גם לי לזעוק את הזעקה שלי.. מה"ילדים" המסוכנים האלה, לא רק לך מותר לך למחות..... ילנה היקרה. שכן בבתי הספר הפלסטינאים, במפות שלהם, לא קיימת מדינת ישראל. זה החינוך הנורא שהפלסטינאים מלמדים את צאצאיהם בבתי הספר להיות שָהִידִים.  פרוש המילה - להקריב את חייהם למען אָלָא, לכן גם לי מותר לזעוק את הזעקה שלי, מול ההשוואה הנורא שאת משווה ילדים, אלה מול אלה. יש להבין הקונפליקט הוא הרבה יותר עמוק ממה שאת מדמיינת.

יום טוב ילנה היקרה. בריאות ובשורות טובות. (פרח) נדב.

 



ילנה~הימנון ראוי חיברת לכולנו~וכל היתר בידים שלנו



 



* מה ניסגר עם האייקונים~אתר לתיפארה *


היי נדב. מותר לכולם  להביע את דעתם. ברור  שלא רציתי להתווכח. מסכימה  גם איתך שיכול מאוד להיות

שאני לא יודעת  המון דברים. ילדים מסוכנים כתבת. הם ילדים. כולם נדב. כולם. ...

היי נדב. מותר לכולם  להביע את דעתם. ברור  שלא רציתי להתווכח. מסכימה  גם איתך שיכול מאוד להיות



שאני לא יודעת  המון דברים. ילדים מסוכנים כתבת. הם ילדים. כולם נדב. כולם. אני לא אשנה את דעתי.



כי חובה לממשלה   לקבל החלטות. לצבא להלחם  בטרור , לבתי משפט לשפוט  פושעים. מקומם בכלא.



גם לאלה ששרפו משפחה בכפר דומא ושרפו נער  ערבי חיי. שרפו אותו חיי. הוא היה ילד בן 16..



והם יהודים. מה לעשות עם זה?  לא לראות? לא לחשוב?



אני מודה לך מאוד  על התייחסותך לפוסט שלי. מאחלת מכל  הלב  לך ולבני ביתך



בריאות ושבת שלום. והלוואי שיחזור אלינו שקט.



 


היי עמליה. המון תודות לך  תגובתך.

שבת שלום לך.

 

עד עתה הגבתי ללא פוליטיקה

  עד לפה שבת הגדולה

  הלו    החל עם נערים בני הדת היהודית

ששרפו והישחיתו   את הכנסיה בכפר-נחום?...

 



עד עתה הגבתי ללא פוליטיקה



  עד לפה שבת הגדולה





  הלו 

  החל עם נערים בני הדת היהודית



ששרפו והישחיתו

  את הכנסיה בכפר-נחום?!?



<span style="&quot;background-color:rgb(240," 240,="" 240);="" color:rgb(56,="" 59,="" 62);="" font-size:14px"="">


אני מסכימה איתך.

שבת שלום לך.

כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

שלום חברים יקרים. אמא, אמא...
חיים כל כך מהירים. חברה שלי כתבה על רכבת חיים, אולי טיל של חיים.בני כבר בן 31, והכל היה אתמול.קטנצ'יק שלי.מאתמול...
לקריאת הפוסט
שלום חברים יקרים. אני דווקא שמחה, שלמרות הקושי להתרגל לאתר "מחודש", אנחנו פה.
על נושא הזה, אני חושבת כמה ימים.אנחנו ותקשורת.כי בעצם מה , גם אנחנו חלק מהתקשורת.בקהילת הייד פארק , טל חן ,כתב...
לקריאת הפוסט
על ילדה קטנה אחת
זה סיפור על ילדה קטנה אחת. ומדינה קטנה אחת שרועשת וכואבת כבר יומיים. אתמול בחדשות פעם ראשונהשמעתי על אונס אכזרי של ילדה בת 7 , תלמידה במוסד חינוכי בבנימין. אנס אותה שרת בבת הספר שלה . היא...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה