פרסומת,למי זה מזיז

שלום
אני חייב להודות אני מביט בפרסומות אחרת מאשר רוב האנשים סביבי אשר לדבריהם הפרסום חולף ללא כל עקבות.אני מנסה לבדוק עם עצמי פרטים שונים האם בפירסום נגעו ידים ישראליות,למה.למי נועד הפירסום,האם יש בו עינין,משפט סופי מפוצץ ומסכם.ועוד. שאלות לא ממש חשובות.רוב הפרסומות הם בנאליות ובגדול דומות בענפים אותם הם מפרסמות .חב' ביטוח בנקים,רשתות שיווק ועוד דבר נוסף שאני מנסה לבדוק [עם עצמי ] מה באמת הם מבקשות לקבל מאיתנו וכמעט תמיד בהתנדבות.הבנקים הבינוניים מנסים להגדיל את מספר הלקוחות,לגיטימי אחד מהם לדוגמה מספר הרבה סיפורים בתכלית לא ממש ברור מה הוא מוכן לתת ואני חושב אם הבנק הנכבד את הכסף שהוא משקיע בפרסום,היה משפר את תנאי החיסכון לאזרחים. מה שנדרש הוא רק פירסום אינפורמטיבי כל השאר היו עושים בחינם העתונות ,תוכניות כלכליות בטלויזיה. אנשים היו מצטרפים בשמחה לבנק אשר היה נותן הטבה ממשית,חב' ביטוח אשר היתה הולכת לכוון הצרכן.חב השיווק מנסים לעבוד כאשר הם משתמשים בעיקרון אבל משחקים במחירים כך שאנו מאבדים את הראש ויכולת ההשוואה שלנו בלתי אפשרית. אני חושב כי הכיוון הנכון בפירסום הוא מידע אמין וללכת לכיוון הצרכן גם אם לכאורה זה אומר הקטנת הרווח. לשאלה האם הפירסום עובד אין תשובה אחת לטעמי ברוב המיקרים לא עובד. פירסום יוצא דופן ביופיו, בצבעוניות שלו בהומור הקליל הוא הפירסום של חב' סופר פארם עבודה מאוד מוצלחת של זוג ישראלים אשר מצליחים להתעלות מעל השיגרה ומחיכים אלינו ממרומים זוהר ככוכב.יש מה ללמוד.
שלום על ישראל שי
הומור הוא אחד האפקטים היעילים בפירסום.
הבנקים והמוסדות המפרסמים אינם יכולים לשנות הרבה מבחינת הרווח,כי יש הצע וביקוש ועלויות.אבל מאחר וני מכירה בנקים,דווקא הבנק האחרון שפירסם(עם האופנוע והכלב)היחס האנושי שלו לאדם שמגיע הוא באמת מעל הצפוי וזה גם מ שהו חשוב.
ידוע שהפירסומות המצליחות ,מלבד אלה שמשתמשות בהומור,הן הנעזרות בשחקנים ילדים או בעלי חיים.יחסי ציבור הם בעצם פירסומת.אין שר או ראש עיר או מוסד כלשהו שאין לו איש יחסי ציבור.הפירסומת חשובה,רק אנחנו צריכים להיזהר שלא להישף על ידה.