חיש גד מפעל הפיס. קוריוז אמיתי
בתום יום סידורים עברתי ליד דוכן מפעל הפיס וביקשתי לקנות חיש גד ב5 שקלים
סתם בשביל הכף.כמובן שאי אפשר לקבל מליונים ב5 שקלים.
גירדתי כרטיס 1 וזכיתי ב5 שקלים ביקשתי עוד כרטיס וזכיתי וזכיתי שוב ב 5 שקלים
וכך גם בפעם השלישית.אך הקופאית סירבה לתת לי כרטיס נוסף בטענה
שהיא צריכה שישאר זכיות גם לאחרים.
הסברתי לה שזה בסך הכל 5 שקלים לא מאה או מליונים וכן גם גברת נחמדה
שעמדה לידי היתפלאה שכך היא מתנהגת ובכל זאת היא עמדה בסרובה.
ואיך אומרים לפני משורת הדין היא היתרצת ונתנה לי עוד כרטיס שכמובן
גם לזה יש סוף.אמרתי לה שהיא יכולה להרגע שזה ניגמר שאין יותר זכיה.
לבסוף רכשתי אצלה כרטיס לוטומט ב 58 שקלים .ואיחלתי לה יום מקסים.
אני מקווה שהיא חשבה שוב על כל ההיתנהלות ואולי היה מקום שתפיק לקח נכון מכל
העניין.וכאן אני מתנצלת מכל מי שלא זכה ב 5 שקלים אני מודה זאת אשמתי.
מאחלת לכולנו יום מלא שמחה וחיוכים
רחל יקרה סיפור ניפלא ומקסים
יישר - כוח וכה - לחי - יש לך
גם משלך את היכולת הזו לספר
ולשמח וגם להצחיק.
היזכרת לי את הסרט הניפלא שיתכן ועוד מציג ׳דברים שאני...
רחל יקרה סיפור ניפלא ומקסים
יישר - כוח וכה - לחי - יש לך
גם משלך את היכולת הזו לספר
ולשמח וגם להצחיק.
היזכרת לי את הסרט הניפלא שיתכן ועוד מציג ׳דברים שאני רוצה׳ מענג (צרפתי) לכי!
לרחל ידי זהב בזכיות ,העיקר שהרווחת אל תתמכרי להימורים.
עמליה אור
תודה לך עמליה יקרה על תגובתך הנעימה
ועל העידוד לכתיבה.שמחה שאהבת את הפוסט
המשך ערב נעים
אריקו
תודה לך אריקו על תגובתך החביבה מלאת הטוב לב
כך גם כתיבת הפוסטים שאתה כותב
המשך ערב נעים
לרחל גולדברג,
רשומה חביבה.נהנתי.הפעם מפרי יצירתך.
טובה יקרה
ברוכה השבה היית חסרה בבלוג שמחה שחזרת לכתוב
תודה על תגובתך ועל העידוד
המשך יום שמח ונעים