מוטקה > בלוגים > צאו וראו > אומרים שאני אינני אני.. אז מי אני בכלל?

אומרים שאני אינני אני.. אז מי אני בכלל?

אומרים שאני אינני אני.. אז מי אני בכלל?

תגובה לבלוג של נירה מור  "החופש והטוב שבגימלאות"

ג י מ ל א ו ת -  הגדרה שבהסכמה ,עקרונית הגדרה אוביקטיבית למצב סוביקטיבי

אז החליטו בשבילנו שמגיל מסוים אנחנו גימלאים.לאן לוקחת אותנו המילה גימלאים ?? אולי לזקנים  ? אולי למבוגרים? ואולי ללא יכולים??  בקיצור  "גריאטריה"

י כ ו ל ת  מהיא? שוב  השגיות סוביקטיבית, אבל כאן יש תוספת ,צבירה של שנות ניסיון שאין אותה ללא גימלאים, אם אצייר את דמיוני שלי אומר שהגימלאים  ,על מנת להזיז את אצבעם לא יזיזו את כל ידם  , וממה נובעת יכולת זאת? מה הבעיה להזיז אצבע ?,שהרי בסופו של דבר תזוז היא ,אך גימלאי או לחלופין מבוגר  יעשו זאת בהרבה פחות זמן ובמיוחד באפס מאמץ. עקב ניסיונם שנצבר. 

בכל גיל יש מי שהולך מהר ומי שהולך לאט

מי שנפשו תאבה ומי שמסתפק במועט

כן יש בוסים למי שנמל בית צנוע חפץ

ואין בוסים לזה שאת האומץ אימץ

צפורי לילה בכל הגילים  הם בנמצא

וממילא כל יצור מסתפק אישית בשעות השינה שבנבצר

ומתח ידידי סוג של אופי

אחד מתוח  עוד מלידתו ומשנהו מרווח מאז ומתמיד

כי אופיו את זה הסדיר

לטייל חברי ,לטייל אין צורך בגימלאות לזה,

כל זמן שיש נוחות לישון גם לא במיטתך

ויכולת כספית בידך

ולבסוף - תשבצים וספרים אבוי לאלו שחיכו לגימלאות

על מנת לקרא ולפתור

שהרי מח הוא מוח אותו אי אפשר לברור

ובריאות אשר מעל הכל היא, בכל גיל ,אבוי לצעיר עם בעיה,כי אז רק אז ידע כמה צעיר הוא לפותרה

הענין העיקרי הוא  שמגיל 62/67  פתאם קוראים לך גימלאי,רק אתמול היית בן 66.5 אז לא היית גימלאי?? אז מי אני בכלל ???

אפילו יום אחד בחיי לא היה לי בוס - אולי כי הייתי בעלת אומץ שלא שלט בי אלא אני בו,.יוזמת עדין פרויקטים גדולים כקטנים אותם אני משתדלת להביא לידי ביצוע ,חלקם מגיע וחלקם גווע , היום בגיל 62  - מה אני?  גימלאית? מבוגרת? לא יכולה? דוקא היום  ,אני מגיעה להשגים  רבים בפחות זמן ובאיכות הרבה יותר טובה,משרדי הוא מקום עליה לרגל להרבה צעירים  הרוצים  להצליח  !!! אז  מי  אני  בכלל???

נירה מור, הרגשתך הסוביקטיבית שוקטת לך בבטחה בצל האוביקטיביות. נסי להגיע אליה לפני שאת מקבלת עליך את דין ה "סטיגמה"  של גימלאות הרווחת בציבור,תני לחופש דמיונך להוליך אותך ותראי כמה שאת  "את" עם המהפך שיוביל את ימי גימלאותך להצלחות,וימגר את המחלות 

שתהיה הצלחתך גדולה

 

WHY  AM  I

תגובות  22  אהבו 

1333
30/12/15

W M I  -גימלאי זה אדם שמגלה לפתע שיש לו הרבה זמן פנוי והוא ממלא אותו בתוכן --ישראל היא מדינת גימלאים --גם העובדים --אנחנו גם  טובים בבנית גשרים --הכוונה לחבר רצף בין החגים ---אשנבי קבלת ה...

W M I  -גימלאי זה אדם שמגלה לפתע שיש לו הרבה זמן פנוי והוא ממלא אותו בתוכן --ישראל היא מדינת גימלאים --גם העובדים --אנחנו גם  טובים בבנית גשרים --הכוונה לחבר רצף בין החגים ---אשנבי קבלת הקהל למשל נועדו להצבת השלטים תיכף אשוב --או הפסקת תה -קפה -יום הולדת --ישיבה ניהולית ועוד --ולכן  התואר גימלאי הוא תואר מכובד ונא לא לזלזל ורצוי להשיגו מה שיותר מוקדם --משמעו אני עושה מה שבא לי בלי קומבינות --אני למשל פרשתי לגימלאות אחרי גן חובה --

איני מבין מה ערך יש לגיל שצריך לחפש לו הגדרה מתאיתה? זקן, כיטיאר, גימלאי (גם אם אינו מקבל גימלה )  או כל שם אחר . תאורים שאינם מקנים לו  הטבות או התיחסויות של החברה. ראינו גימלאים שצעירים...

איני מבין מה ערך יש לגיל שצריך לחפש לו הגדרה מתאיתה? זקן, כיטיאר, גימלאי (גם אם אינו מקבל גימלה )  או כל שם אחר . תאורים שאינם מקנים לו  הטבות או התיחסויות של החברה. ראינו גימלאים שצעירים  ברוחם יותר מצעירים שזקנים  בנפשם. . ימשיכו  הגימלאים לנהוג כאילו לא השתנה דבר בחייהם.  ימשיכו לעבוד ו לעסוק  בכל עיסוק  שנהגו לעשות בצעירותם וכך לא ירגישו שהזמן בורח להם.  אז זקן היום הוא לא זקן שהיה לפני שנים שאז תוחלת החיים  הייתה 60. 


30/12/15

  WMI   מגיב דרכך לגימלאי  המאושר  העוזר והתומך --יום שלישי גימלאי ישראל נוהרים לצפות בסרטים ב10 שקלים --כמובן גם אנוכי --מחכה לכניסה --בדיזן-- קוף סנטר --שותה קפה מוז...

  WMI   מגיב דרכך לגימלאי  המאושר  העוזר והתומך --יום שלישי גימלאי ישראל נוהרים לצפות בסרטים ב10 שקלים --כמובן גם אנוכי --מחכה לכניסה --בדיזן-- קוף סנטר --שותה קפה מוזל --ורואה אותה --ישישה שפופה --מחפשת מקום ישיבה --הזמנתי אותה --עלתה מאווקראינה --לפני שנים --היתה שם רופאת ילדים -דוברת 8 שפות --וכאן כלום --עבדה בכל לא בחלה בכלום --דירה בקרית גת --גלמודה --הבן שגידלה לתפארת --עזב לניו יורק  --מהנדס תוכנה--מדברת איתוו בסקייפ מהשכנים --אין לה מחשב --כל יום שלישי נוסעת לתל אביב --לשמור על השפיות --לראות אנשים ---יש כמותה הרבה --שקופים --לא מאושרים --אז אשריך --גמלאי מאושר --מאחל לך רק טוב ורק לא אכזבה --כי אנחנו חיים בעולם כפוי טובה

לוי אם אי(מדוע אתה מסתתר  תחת אותיות לועזיות כמוWMI?)

לא לכולם היו חיי בטלה כאן בארץ.אני עבדתי 36 שנים מהבקר עד הערב בשלושה מקומות עבודה ,בנוסף תירגמתי מאנגלית לעברית,הימשכתי ללמוד לעשות...

לוי אם אי(מדוע אתה מסתתר  תחת אותיות לועזיות כמוWMI?)

לא לכולם היו חיי בטלה כאן בארץ.אני עבדתי 36 שנים מהבקר עד הערב בשלושה מקומות עבודה ,בנוסף תירגמתי מאנגלית לעברית,הימשכתי ללמוד לעשות תארים,הייתי אם לשני ילדים,שזו מישרהבפני עצמה.ואשת איש שהיה די מאושר איתי,שגם זו מישרה.

לפני הפרישה הישלמתי כמה קורסים שהתכוננתי למועד שיהיה לי פנאי להגשים חלומות.רק אחרי הפרישה התאפשר לי ואכן היגשמתי ועודני מגשימה את חלומותי.לא כל אחד בטלן בארץ הזאת.

31/12/15

לקשת

אין כאן סודות מורדוך,אתה עם הכרונולוגיה משתפר,גן הילדים העביר אותך ישירות לגימלאות, אין עליך ואין כמוך, זוהיא ההוכחה הניצחת שאין גיל לגימלאות,כי היא סטטוס

אמר חברי האהוב  בהקש...

לקשת

אין כאן סודות מורדוך,אתה עם הכרונולוגיה משתפר,גן הילדים העביר אותך ישירות לגימלאות, אין עליך ואין כמוך, זוהיא ההוכחה הניצחת שאין גיל לגימלאות,כי היא סטטוס

אמר חברי האהוב  בהקשר לזיקנה - יש כאלה הנולדים זקנים ולעומתם יש זקנים שלעולם לא מתבגרים , עם מי מהם אתה נמנה ?

לדעתי דניאל לעולם תישאר ילד ,איש חכם שלי ,וטוב שכך  - אל תשתנה לי לעולם קשת חביב שלי

עד 120 כעשרים

WHY  AM  I

31/12/15

ליעקב גרשון

לכבוד יחשב לי קריאתך את  כתובי ,וכפל ומכופל  תגובתך

כל גימלאי רשאי לעסוק בכל דבר העולה על רוחו, אדם נולד לתוך זכות הבחירה החופשית ,אם ישים עליו מוסירות ענין שלו וכ...

ליעקב גרשון

לכבוד יחשב לי קריאתך את  כתובי ,וכפל ומכופל  תגובתך

כל גימלאי רשאי לעסוק בכל דבר העולה על רוחו, אדם נולד לתוך זכות הבחירה החופשית ,אם ישים עליו מוסירות ענין שלו וכך יחיה

זלזול הוא ממני והלאה -לא יודעת מה בכתובי הביא זאת עליך. כבוד האדם באשר הוא ,עקב היותו אדם  ברוא אל ,במקומו מונח ,ואף ברוא אל לא יקח זאת ממנו. אלא, אם יעשה זאת הוא בעצמו

שתהיה שבתך ברוכת אל וכן גימלאותך

WHY  AM  I

31/12/15

למיכאל טל

קראתי בעיון את תגובתך , המלמדת שאכן התעמקת  בבלוג שלי ,ראשית  אודה לחכמתך.

רצוני עז להבין את דעתך ,תקן את טעותי אם אכן קיימת - טענת כי שפר עלי גורלי על היותי עצמאית ...

למיכאל טל

קראתי בעיון את תגובתך , המלמדת שאכן התעמקת  בבלוג שלי ,ראשית  אודה לחכמתך.

רצוני עז להבין את דעתך ,תקן את טעותי אם אכן קיימת - טענת כי שפר עלי גורלי על היותי עצמאית  כל חיי, אכן עצמאות זה אופי, ויותר מכך עד עצם היום הזה אני  עסוקה במה שאני אוהבת . מצד שני מכובדי אתה טוען בין שורותיך שהסתפקת אתה גם אז וגם היום בגורלך,ולא ניסית לשנותו לטובת מצב יותר טוב ואולי פחות צנוע

 

שתהיה שבתך שורה בצניעות  בביתך

WHY  AM  I

31/12/15

לטובה פריש המכובדת

אין על אשת חייל שכמוך,אני גם מקווה שהמציאות של עברך אכן היתה שימחה ומלאת סיפוק כפי  שזה נקרא משורותיך,

גימלאות ,לפי דעתי,היא אינה  בטלה, אני רק נגעתי בה עקב...

לטובה פריש המכובדת

אין על אשת חייל שכמוך,אני גם מקווה שהמציאות של עברך אכן היתה שימחה ומלאת סיפוק כפי  שזה נקרא משורותיך,

גימלאות ,לפי דעתי,היא אינה  בטלה, אני רק נגעתי בה עקב הבלוג שכתבה  נירה מור, אם תקראי אותו ואולי תתרשמי אחרת מכתובי

בלי קשר - אני גאה באורך חייך ובסיפוקך מהם ובעובדת היותך אישה  כפי שאת.

אני לא גבר אני אישה כמוך ועובדת הסודיות האופפת אותי היא חלק ממסכת חיי

אשת חייל שתהיה שבתך מנוחתך

WHY AM I

 

31/12/15

  WMI  לאור תגובתך הכביכול חברית --הבנתי בין השיטין שלא כצעקתה --אז מאחל לך לשנה החדשה זקנה מפליגה --רק תבדקי על איזה אוניה את עולה -לאותה הפלגה --שמא אני קברניטה-מקווה שהבנת

31/12/15

קשת  יחיד במינו לכל הדעות

אוהבת את ההומור הספונטני המאפין אותך, ואותי הוא מצחיק עד מאד.האם כבר סיפרתי לך פעם שאני פוחדת מהים? אז זה ככה ,זו הסיבה שזיקנתי לא תהיה מפליגה, אולי אספק  ...

קשת  יחיד במינו לכל הדעות

אוהבת את ההומור הספונטני המאפין אותך, ואותי הוא מצחיק עד מאד.האם כבר סיפרתי לך פעם שאני פוחדת מהים? אז זה ככה ,זו הסיבה שזיקנתי לא תהיה מפליגה, אולי אספק  את ה "Marine Gasoil"  לספינתך, וכשתפליג  אחכה לקברניטי על היבשה בחורבה,ואנסה לתפוס אותך בשובך בנועך בין דג הזהב לגשר על מימ סוערים

לעולם שתשאר אתה

WHY  AM I

31/12/15

מיכאל --עשה טובה אם אתה מכיר אותה --אל תחשוף את שמה --היא חסויה --

כתבת יפה, הנושא מורכב מאד. הבעיה שניראה שהכל סובב דרך חשבון הבנק...כל השאר למרבה הצער זה דיבורים..

03/01/16

מיכאל טל

כל אדם פועל עלפי רצונו וסיבותיו עימו, 

ובנוסף - לא נראה לך  מכובדי כי העזת ,מעבר לכל הגיון  ,לבחון את אופיי ולתאר את מצבי הנפשי מבלי להכירי,מבלי לדעת את שמי ? לי...

מיכאל טל

כל אדם פועל עלפי רצונו וסיבותיו עימו, 

ובנוסף - לא נראה לך  מכובדי כי העזת ,מעבר לכל הגיון  ,לבחון את אופיי ולתאר את מצבי הנפשי מבלי להכירי,מבלי לדעת את שמי ? לי זה נשמע בלי בסיס ואולי מתריס  ,ואם בקשקושים עסקינן אז אעז ואומר ש "הקשקשן  לא בסיס של ידע", מבין שנינו ,הוא אתה.

שיהיה יומך ברוך וקצת יותר רציני

WHY  AM  I

03/01/16

יחסית להכרותך הקצרה עם הכותבת -עלית מהר על הקשקשת --אך הזהר -שמא תוציא את דיבתך רעה שאינך מסתדר תמיד למשל עם החותנת --המינקת או  המיילדת

03/01/16

למיכאל טל

נראה לי שהכרותך עימי  אכן אינה רבה בזמן, ממרום גילך נראה שפיך  המסואב  הוא לא הדבר הכי נעים שבעולם ,גם אם תיקח את הכדור הנכון של אותו יום. אם ידך משגת.

בכל אופן...

למיכאל טל

נראה לי שהכרותך עימי  אכן אינה רבה בזמן, ממרום גילך נראה שפיך  המסואב  הוא לא הדבר הכי נעים שבעולם ,גם אם תיקח את הכדור הנכון של אותו יום. אם ידך משגת.

בכל אופן עושה רושם שאכן שימושך במדמנה  כתגובה לאדם שאינך מכיר בכלל עשויה לנבוע משבוש שבשימוש בכדור הנכון

לא אמרו לך שאסור לטעות כשלוקחים כדורים?? הרופא שלך לא בסדר אם לא הזהיר אותך

ואם אדון טל בלהתלכלך חפצה נפשך יודעת לשוני לצחצח שנינותה ולהשיב מלחמה שערה אז חשוב פעמים לפני שאתה מנבל את פיך מנצח לא תצא מהענין ,אולם מלוכלך  אכן ואכן

 

WHY AM I

03/01/16

לאיתי יהל

Mney makes the world go around don't u know it deary??

מה אפשר לעשות היום ללא כסף? איתי? אנו חיים היום בעידן הממון ואחד שיורד מנכסיו חשוב כמתאר -  נפלת מאיגרא רמה לאי...

לאיתי יהל

Mney makes the world go around don't u know it deary??

מה אפשר לעשות היום ללא כסף? איתי? אנו חיים היום בעידן הממון ואחד שיורד מנכסיו חשוב כמתאר -  נפלת מאיגרא רמה לאיגרא בקעה ,חזקה עליך ששטיח אדום לא יפרשו בכניסתך לבנק

יש לי שני שותפים לפרויקטים איתם אני בדרך כלל יוזמת, שניהם הבעלים של המפעלים הפטרוכימים ושכאלה אף חלק מהבעלים של בתי הזיקוק

אחד מהם יזם וביצע את הרכישה הראשונה של צוללות דולפין לארץ והיה אמון על קניות הגומלין של הגרמנים מישראל ,   עשה הרבה כסף, בנוסף יחד עימי  מכרנו דס"ל ודיזל לצבא האמריקאי בבגדד (מכרז שזכיתי אצל  "הליברטון" החברה של דיק צ'יני) שותפו  לא מי יודע מה עשיר אך נעזר על ידו בבטוחות בבנק. היום יש בעיה למפעלים הפטרוכימים עם האגחים והם צריכים להביא כסף מהבית  השותף השני לא עשיר אין לו מהיכן להביא כ"כ הרבה כסף,  אמנם הוא דירקטור בבז"ן אבל "שטיח אדום" לא נפרש יותר בהכנסו לבנק. כסף עושה את האנשים זה לא יעזור

שיהיה האל בעזרת כולנו

IHY AM i

W M I

קטונתי מלהבין ולתת עצות, כולם שירדפו אחרי הכסף ואני ארדוף אחרי ההשרדות, כולם שיהיו חמדנים ואני אהיה לי בבועה בנסיון להיות צנוע ולכבד האחרים, כולם שיהיו .... ושאני לא אאבד הצלם שהיית...

W M I



קטונתי מלהבין ולתת עצות, כולם שירדפו אחרי הכסף ואני ארדוף אחרי ההשרדות, כולם שיהיו חמדנים ואני אהיה לי בבועה בנסיון להיות צנוע ולכבד האחרים, כולם שיהיו .... ושאני לא אאבד הצלם שהייתי רוצה שיהיה לכולם....צלם של מה קרוי בני אנוש....שיהיה לכולם רק טוב, אחרי שיגמרו לרוץ אחרי הכסף ניראה לאן יגיעו בסוף.....


04/01/16

איתי יהל

לא ממש מכירה אותך  ולא את עברך - יודעת להגיד כי אתה אוהב לכתוב  וכתובך  צבועים בצבע  מעמיק.

עם כל זאת  אבתה נפשי לספר לך קצת על כסף  על עושי כסף ב...

איתי יהל

לא ממש מכירה אותך  ולא את עברך - יודעת להגיד כי אתה אוהב לכתוב  וכתובך  צבועים בצבע  מעמיק.

עם כל זאת  אבתה נפשי לספר לך קצת על כסף  על עושי כסף בדרגות  שונות ותאבי כסף.אגב זה דבר שאף  פעם לא עשיתי

לעשות כסף הוא מקצוע ככל המקצועות וניתן לבחירה גם כמוהם.לעשות כסף אינה מילת גנאי היא עיסוק.יש הרבה מאד עושי כסף שהצנעה  דרה בתוכם .אך עדין הם יודעים לעשות כסף ובצנעה. תן לי לספר לך על על חתחתיה  של הדרך לעשות כסף -  השקעה אחת לא  נכונה, טעות קטנה בחישוב תוביל אותך לעברי פי פחת, מצב כלכלי עולמי בעיתי, נפילה של בנק גדול, אלו מקרים בהם אתה כמעט לא אדון לעצמך ,אך אדון לסיכונים שלקחת  ולפעמים נפלת.

יש כאלה שעוסקים בעשית כסף כאשר  גולת הכותרת שהיא  ה"כסף" בכלל לא מענינת אותם אלא הדרך והתחכום. לגולת הכותרת

רציתי רק שתדע שאני בזמנו סגרתי 5 בתי ספר לריקוד  לטובת הסחר הבינלאומי ממנו אני לא מפסיקה להנות עד עצם היום הזה ולא אצא לגמלאות  כל עוד  יברך אותי האל בחדות מח

שיהיה יומך ברוך ולילך שמחתך

WHY  AM  I

W M I

תודה לך על ההסבר, ואני מסכים שכסף הוא הכל בעולם שלנו. אבל לא בעולם שלי. אני מקווה שיהיה לי אוכל עד ליומי האחרון, וכל שאני יכול להודות שיש רבים שיעשו הכל כדי שאני ואחרים לא יהיה להם ...

W M I



תודה לך על ההסבר, ואני מסכים שכסף הוא הכל בעולם שלנו. אבל לא בעולם שלי. אני מקווה שיהיה לי אוכל עד ליומי האחרון, וכל שאני יכול להודות שיש רבים שיעשו הכל כדי שאני ואחרים לא יהיה להם כסף עד ליומם האחרון. ישראל מדינה נפלאה אבל, ברזיל קטנה עליה. לבטח שגם מדינות אחרות כמו ארה"ב. ועזרה הדדית? מי יתן ולא יזדקק לה לעולם. טעות אחת או התחנפות אחת לא מוצלחת והמיכרז שכל כך חפצים בו הולך לאחר.... בגלגול הבא אני אעבוד עבור הממשלה כלומר עבור עצמי, ואוכל לומר שרתתי, עשיתי, הקרבתי נתתי...ולא סתם אלא את כל חיי.... ולפחות בסופם אוכל לזכות לשלווה ונחת, ולנהל דיון על איזה חשוב זה... לדאוג לעשות כסף.... העולם הזה ממש יפה, ואני מאחל לך את כל שתאחלי לעצמך מכל הלב. אני מבין שלבך טוב, והליכותיך וכוונותיך טובות. תודה שוב. ומקווה שפעם נתראה אז נוכל לעשות על כך דיון מעמיק יותר....


07/01/16

לאיתי יהל השלום והברכה

   כסף  הוא לא הכל בעולמנו ,לעומתו יש לנו עולם שהכסף מניעו. לא תשרוד  כדברתך,איתי ,הרבה בעולמנו המשותף בלי מינימום כספי. אולי אתה לא המעריץ האולטימט...

לאיתי יהל השלום והברכה

   כסף  הוא לא הכל בעולמנו ,לעומתו יש לנו עולם שהכסף מניעו. לא תשרוד  כדברתך,איתי ,הרבה בעולמנו המשותף בלי מינימום כספי. אולי אתה לא המעריץ האולטימטיבי של  כסף,ואולי הפרוטה נמצאת בכיסך מעבר להשרדות. אולי אמת צרופה מדברת יותר לליבך. אני כשלעצמי התחכום ידבר , החכמה שתהיה מלווה בחוש הומור ספונטני וטבעי. רוצה לצחוק מהומור  טבעי לא מנצחון. רוצה לעזוב כל ערב את משרדי עם  שביעות רצון שלא מניצחון  אלא  מעשיה. ה"דרך אל" רצופה בהפעלת המח ושנינותו  הכסף הוא הציון. ואולי יצא לנו לפגוש אחד בשניה ...אולי....

    שבתך זו הבאה עליך  ועל כולנו שתהיה מנוחתך ושביעות רצונך

      WHY  AM  i

W M I

אינני נגד עושר אינני נגד עשירים, אני נגד הדרך, אני נגד הגזל השחיתות, אם להיות עשיר מישהו מוצלח אשריהו, אם מישהו בגלל שהוא מוכר נשמתו ולשונו, אזי שיהיה לו כל טוב. אני את העולם הזה כב...

W M I



אינני נגד עושר אינני נגד עשירים, אני נגד הדרך, אני נגד הגזל השחיתות, אם להיות עשיר מישהו מוצלח אשריהו, אם מישהו בגלל שהוא מוכר נשמתו ולשונו, אזי שיהיה לו כל טוב. אני את העולם הזה כבר לא אשנה. הקפיטליזם הוא נהדר, אבל אם הוא נהדר משוע אין שוק חופשי?! קשרי הון שלטון ובתי משפט ומה לא זה חוק לחם להצלחה. מקווה שאשרוד ואני נמצא רחוק שלא יהיו אי הבנות פה הכל לא שונה בכלל. ולסיום מציע מקום שאפשר לחסוך בו הרבה כסף. לבטל את מערכת שקוראים לה מערכת החינוך. אם היא היתה לפי האמת שלי הכל היה נפלא. לדעתי כמובן. שבת שלום


17/01/16
לאיתי  מצטערת על  פסק הזמן  שנכפה עלי, מערכת חינוך, ממשלה ,לא מדשדשת בביצות הללו, למרות שבחינוכי אני בוגרת מכון וינגייט לא הייתי יום אחד מורה ולא התערבבתי עם משרד החינוך. בעצם גילית...
לאיתי 



מצטערת על  פסק הזמן  שנכפה עלי,

מערכת חינוך, ממשלה ,לא מדשדשת בביצות הללו, למרות שבחינוכי אני בוגרת מכון וינגייט לא הייתי יום אחד מורה ולא התערבבתי עם משרד החינוך. בעצם גיליתי את נגע העצמאות  באופיי, וזכות הבחירה כמתנה שקבלתי מהעליון . מכאן  מעבר לקטע בימתי  אותו הייתי חייבת לבצע ובהצלחה  פניתי אל המסחר והיזמות ולא התערבלתי בשוק המקומי. המשרד אמנם מושיב אותי שעות ללא עשיה גופנית מספיקה אך עשיה מוחית מאד ברוכה ונקווה שהאל הרחום לא יפסיק לי אותה מוקדם מידי.



לגבי מכרזים ,למודת נסיון אני  בהם . ולכן אופי עבודתי תשוטט בעיקר סביב נישות בהם אין לי מתחרים  על מנת לפטור אותי  מלכלוך ושחיתות. מודעת אני אליהם אך עוברת על ידם. אם משהוא רוצה נישה אשמח לתת ,עם זה שירוץ למכרז ממני שרק יקנה  .לפעמים לא צריך לנהל את היעד לפעמים צריך לנהל את כשרונו של זה שלוקח אותך אל היעד  כי הפך את יעדך ליעדו. מערכת הסכמים יש לסכם מראש כך שאין הפתעות.

אגב בכל 7 שנות הבמה שלי לא עשיתי אפילו אודישן אחד תמיד התקבלתי בלי (נישה).



אז שיהיה גורלך  אושר  ושביעות רצון לתמיד



why am i



 
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

סקס מילה מגונה / הגונה ?
מה היינו , אנו הנשים,עושות לוליא הגברים לא היו נוהים אחרי סקס???מצד שני מלינות הנשים על נהיתם של הגברים אחרי סקס! החיים קשים - דבר והיפוכו מה הקשר בין נהית הגברים אחרי סקס ובין הבנתם בחכמת...
לקריאת הפוסט
תמונות - להיות או לא להיות
רגע לפני ההחלטה אעמוד בפרופיל - האם מספיק טוב? אבליט את ה"ציצים" -אבל אוי יש לי "זיתים" והם כבר לא עומדים בטח,תמונה אחת אשים כשהזום מרוכז בישבני ,כמה סקסי אמרו לי שרגלי נאות -אז מה יראו רק...
לקריאת הפוסט
האם ליופי יש תאריך תפוגה ? ? ?
Age Has No Mercy אומרים כי היופי הוא בעיני המתבונן,לאיזה יופי אז מתכוונים באומרם זאת ......??? אז.... יופי מה הוא? בצעירותינו היו לנו קריטריונים ליופי - נשים צעירות שהיו בעלות x x x נתונים...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה