MUST SEE
MUST SEE זו הייתה הכותרת של המייל שקיבלתי . בתחילה חשבתי לגנוז את הסירטו . קשה היה לראות את חיות האדם נהנים וצוחקים וחיים בתוך הכאוס שיצרו . קצינים רמי דרג ונערות צוחקות ונהנות שוכנים לא רחוק ממחנה השמדה לאחר או לפני היציאה לעבודה אלבום תמונות שמצא חייל אמרקאי ושמר אותו בביתו. מנגד צילומים של המובלים לתאי הגזים וכאלה שצולמו ברגעיהם האחרונים כשלא עולה אפילו בדעתם שהם מובלים לתאי הגזים. מכונה משומנת של חיות אדם שרצו לחסל את הישות היהודית.
MUST SEE אכן זו צואה שחייבים לראות ולזכור את אשר עשה עמלק. עד כמה שקשה הצפיה עלינו לראות את התמונות של חיות האדם ששלחו מליונים למשרפות וחיו חיי נוחות כאילו מעשיהם היו עבודת קודש. ימח שמם. אסור לשכוח.
https://www.facebook.com/sarit.shatz/videos/10154114307494169/
התמונות אינן תמונות זוועה שראינו בהשדמנויות שונות. התמונות הם של המרצחים הנאצים שחיים במחנה סמוך,צוחקים שרים ונהנים וכך גם הנשים הגרמניות שאיתם. . ובכל זאת אני בדעה שצריך לראות. לראות את חיות האדם שחיו חיי פאר לא רחוק ממחנה ההשמדה
מסכים איתך, ואל ירפו ידיך. תמשיך לפרסם, חשוב שהדור הצעיר ידע יותר על השואה ותלייניה. יעקב.
מה שמקומם באלבום התמונות הם החיים בתנאי 7 כוכבים שחיים הנאצים צוחקים ונהנים והעוזרות הגרמניות צוחקות ונהנות במלוא פה כשהם מתכננים ומבצעים את הפשע המחריד שידעה האנושות מאז
כמו נדב ..לא אפתח את הסירטון ..הזיכרון ,והכאב ילוו אותנו לעד..
תודה ובוקר טוב ..
אני נימנעת מלראות כאלה דברים.אחר כך אני חולמת על זה.קראתי דבריך.
תמיד הניגודים האלה מזעזעים.
מזדהה עם תחושתכן. . . אין באלבום תמונות מזעזעות שראינו בעבר. . שני אלבומים .אחד שמציג את חיי התליינים במדים נוצצים חיים חיי פאר ונהנים כאילו נמצאים במנה נופש. אלו תמונות שצריך לראות ולזכור. התמונות מבטלות את טענותיהם של התליינים שפעלו כי הכריחו אותם . . שישרפו בגהינום