כשהבובה של הבן שלהם אבדה
הם סיפרו לו שהיא נסעה לטייל בעולם
רמאויות קטנות
לפני הרבה שנים רכשנו רכב קטן וגילינו בדיעבד שהמוכר רימה אותנו במחיר. בעודי מתרגז ומתכנן נקמה, רעייתי הרגיעה...
לקריאת הפוסט
הרכבת עומדת לצאת
כל שנה ההורים של מרטין
לקחו אותו עם סבתו לבלות את חופשת הקיץ, והם חזרו הביתה באותה רכבת למחרת.
יום אחד...
לקריאת הפוסט
סיפורו של החמור לנמר
סיפורו של החמור והנמר
החמור אמר לנמר:
′′הדשא כחול".
הנמר השיב:
′′לא, הדשא ירוק".
הדיון התחמם, והשניים...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות
ההורים חשבו שברציונל שלהם כופפו את הצורך של ילדם להתנחם בבובת בפיל, על ידי תמונות וסיפורים. הם לימדו את ילדם איך משקרים בתחכום ואיני בטוחה שהצורך שלו בנחמה בא על סיפוקו. כל הורה יודע שפשוט קונים בובה אחרת, לא חייבים תאומה של הקודמת...
שמעתי על הורים שניסו כך לגמול את ילדם ממוצץ, ואז גילו שבגן הוא משתמש ולוקח מוצצים מילדים אחרים...
ראשית תודה לך על תגובתך
לנושא הבובה שאבדה.לדעתי בכל נושא אפשר להיסתכל על נושאים
מכל מיני תפישות חיובי או שלילי.וחשוב שיהיו מגוון דעות
לפעמים זה בונה ולפעמים לא.
לפי תפשתי את הרעיון שהוא מקסים לדעתי .כל כך נעים לפתח דמיון חיובי
אצל ילדים אם אפשר למנוע עוגמת נפש לילד.בתור אמא לילדים שבגרו ולנכדים
זו הדרך שלי ללב הילדים.
אגב ראיתי פוסט בפייסבוק שאני לא יכולתי להיזדהות איתו
עם כל הרצון הטוב.שאמא הציעה לבנה לזרוק את הדג שלו שמת לאסלה .וכך הוא חוזר לחברים שלו בים.
איזה כאב לב לילד שהיה בהלם ובכי שראה את הדג שלו נעלם באסלה.אני בתור אדם בוגר לא יכולה להיתגבר
על רעיון כזה
מתנצלת על תגובה ארוכה כל כך המשך יום ניפלא
אהבתי את הסיפור. יש כאן סיפור שמאחד אנשים שונים במקומות שונים בעולם במטרה לצלם את הפילון במקומותיהם. וכך רואה הילד ושומע על מקומות שונים בעולם, רואה מראות שונים, ובעלי חיים שונים, כאשר הפילון שלו מלווה אותם. לדעתי הרעיון יפה. תודה לך רחל. שבת שלום מעליזה
אהבתי את תגובתך ותפיסתך ואת הרעיון הנוסף שלך לגבי האיחוד המראות והרעיונות
ממקומות שונים בעולם
תודה לך עליזה על תגובתך
שתהיה לך שבת נעימה וטובה
שבת שלום