רמאויות קטנות
לפני הרבה שנים רכשנו רכב קטן וגילינו בדיעבד שהמוכר רימה אותנו במחיר. בעודי מתרגז ומתכנן נקמה, רעייתי הרגיעה...
לקריאת הפוסט
הרכבת עומדת לצאת
כל שנה ההורים של מרטין
לקחו אותו עם סבתו לבלות את חופשת הקיץ, והם חזרו הביתה באותה רכבת למחרת.
יום אחד...
לקריאת הפוסט
סיפורו של החמור לנמר
סיפורו של החמור והנמר
החמור אמר לנמר:
′′הדשא כחול".
הנמר השיב:
′′לא, הדשא ירוק".
הדיון התחמם, והשניים...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות
כמה שאנו מפסידים בגלל "משחקי-כבוד"...
ונוכחים כאשר ...מאוחר מדי..
כמה חשובה הסליחה וצריך למצוא את המילים
ואת הדרך למחול...כי אם לאו---ההפסד הוא לחברים!!
סוף שבוע נעים ורגוע מעליזה
סיפור כל כך יפה,שממחיש כמה חשוב שנביע את רחשי ליבנו בעודנו בחיים..כי אחר כך עלול להיות מאוחר מדי
סיםור מרגש ..
אכן חבל שלא הקיש בדלת ..
ואני שואלת אם ראה אותו מבעד החלון
מדוע לא פתח את הדלת ובא לקראתו ?? מסכנה..
אנו באמת צריכים להתעלות על עצמנו להרכין
ראש, ולהתנצל אם טעינו..אהבתי
תודה לך רחל שבת שלום ..
זה אכן יכול להיות גם סיפור מהחיים.כי לא חסרים משחקי כבוד
שזה לפעמים מיותר לחלוטין.אם נוצר מצב להיתפיסות עם כבוד הדדי
ניראה לי שזה מיותר לחלוטין משחקי היוקרה.בפרט לאחר היכרות של חברות אמיצה.כי לפעמים
לאחר היתפיסותה היסודות של החברות הופכים להיות הרבה יותר מוצקים ומשמעותיים .תודה שאהבתם את הסיפור
תודה על תגובותיכם.