סלחתי

הם היו חברים טובים
סלחתי

סלחתי
הם היו חברים טובים. פעם. מהרגע הראשון שהכירו היתה כימיה מיוחדת ביניהם. הם דברו עד השעות הקטנות של הלילה על המטרות שלהם בחיים,
ולראשונה מצא אדם שבאמת הבין אותו. הרבה דברים קרו מאז. משהו רע עבר ביניהם, ומאז הם התרחקו מאוד.
הוא ידע שחלק גדול מן האשמה רובץ על כתפיו.
עכשיו הם כבר לא נקראים חברים. הם אפילו נקראים...יריבים. היה לו קשה להודות בכך אבל הוא התגעגע. מאוד.
פעם נסע עד לדרום, ועמד מול דלת ביתו במטרה לבקש סליחה. הוא בא לנקוש, ונעצר. בא לנקוש, ונעצר. הוא מעולם לא ידע שכל-כך קשה להתנצל. זה הכריח אותו להודות כמה לא היה בסדר.
לבסוף הסתובב וחזר בחזרה לעירו בנסיעה דוממת,
כשהוא נוהג מאחורי מכונית שהזכירה לו: "חבר, אתה חסר". הוא תהה עד מתי ימשך משחק הכבוד הטיפשי הזה, ולמה, לכל הרוחות, הוא עדיין משתתף בו.
יום אחד החליט שדי, זהו, הגיע הזמן להפסיק. ולראשונה בחייו באמת נקש בדלת.
אישה לא מוכרת פתחה לו ושאלה לשמו. הוא אמר לה.
"בעלי השאיר לך פתק", הגיבה.
על הניר המקומט היו כתובות המילים הבאות: "חבר יקר, דע לך כי למרות הריב בינינו מעולם לא חדלתי מלאהוב אותך, אבל רציתי שאתה תהיה זה שיעשה את הצעד הראשון, שתכיר בטעותך... הייתי טיפש.
וכשבאת בפעם קודמת, ראיתי אותך מבעד לחלון, התפללתי שתדפוק ולא דפקת. כשהסתובבת רציתי לצרוח ולא הייתי מסוגל. ואתה הלכת לך, משאיר חלל בלבי.
אם אתה קורא מכתב זה סימן הוא שהגעת שוב, רציתי רק שתדע כי סלחתי".
"מתי בעלך חוזר?" הוא שאל אותה, "יש לי זמן לחכות".
"בעלי?"
היא גיחכה במרירות "
בעלי נפטר. הפתק היה בצוואתו".

תגובות  4  אהבו 

847
לרחל, שבת  שלום כמה  שאנו  מפסידים  בגלל  "משחקי-כבוד"... ונוכחים  כאשר  ...מאוחר  מדי.. כמה  חשובה  הסליחה  וצריך  למצוא  ...
לרחל, שבת  שלום

כמה  שאנו  מפסידים  בגלל  "משחקי-כבוד"...

ונוכחים  כאשר  ...מאוחר  מדי..

כמה  חשובה  הסליחה  וצריך  למצוא  את  המילים

ואת  הדרך  למחול...כי  אם  לאו---ההפסד  הוא  לחברים!!

  סוף  שבוע  נעים  ורגוע            מעליזה
לרחל ג,

סיפור כל כך יפה,שממחיש כמה חשוב שנביע את רחשי ליבנו בעודנו בחיים..כי אחר כך עלול להיות מאוחר מדי
לרחל  סיםור מרגש .. אכן חבל שלא הקיש בדלת .. ואני שואלת אם ראה אותו מבעד החלון  מדוע לא פתח את הדלת ובא לקראתו ?? מסכנה.. אנו באמת צריכים להתעלות על עצמנו להרכין  ראש, ולהתנצל אם ...
לרחל 

סיםור מרגש ..

אכן חבל שלא הקיש בדלת ..

ואני שואלת אם ראה אותו מבעד החלון 

מדוע לא פתח את הדלת ובא לקראתו ?? מסכנה..

אנו באמת צריכים להתעלות על עצמנו להרכין 

ראש, ולהתנצל אם טעינו..אהבתי 

תודה לך רחל שבת שלום ..

 
אלה .עליזה .טובה.מדלן זה אכן יכול להיות גם סיפור מהחיים.כי לא חסרים משחקי כבוד  שזה לפעמים מיותר לחלוטין.אם נוצר מצב להיתפיסות עם כבוד הדדי ניראה לי שזה מיותר לחלוטין משחקי היוקרה.בפרט לאחר הי...
אלה .עליזה .טובה.מדלן

זה אכן יכול להיות גם סיפור מהחיים.כי לא חסרים משחקי כבוד 

שזה לפעמים מיותר לחלוטין.אם נוצר מצב להיתפיסות עם כבוד הדדי

ניראה לי שזה מיותר לחלוטין משחקי היוקרה.בפרט לאחר היכרות של חברות אמיצה.כי לפעמים 

לאחר היתפיסותה היסודות של החברות הופכים להיות הרבה יותר מוצקים ומשמעותיים .תודה שאהבתם את הסיפור

תודה על תגובותיכם.
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

רמאויות קטנות
לפני הרבה שנים רכשנו רכב קטן וגילינו בדיעבד שהמוכר רימה אותנו במחיר. בעודי מתרגז ומתכנן נקמה, רעייתי הרגיעה...
לקריאת הפוסט
הרכבת עומדת לצאת
כל שנה ההורים של מרטין לקחו אותו עם סבתו לבלות את חופשת הקיץ, והם חזרו הביתה באותה רכבת למחרת. יום אחד...
לקריאת הפוסט
סיפורו של החמור לנמר
סיפורו של החמור והנמר החמור אמר לנמר: ′′הדשא כחול". הנמר השיב: ′′לא, הדשא ירוק". הדיון התחמם, והשניים...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה