בחירות הזויות
יש לגברת הניכבדה קלינטון אובססיה חולנית לשבת על כיסא הנשיאות.לדעתה במיקרה שיבצר ממנה מכל מיני סיבות בריאותיות או אחרות לנהל את המדינה תמיד יהיה העוזר שלה שיחליף אותה.אבל על הכיסא הנשיאותי היא תשב!!איזה אחריות יש לה למדינתה כל העולם נימצא בתוהו ובוהו .כל המדינות מתחמשות בצורה היסטרית.במדינות מסויימות יש פשוט רצח עם.הגירות ומעשה זוועה אבל הגברת קלינטון לא מותרת על האפשרות לשבת על כיסא הנשיאות בשום מצב..יכול להיות שהיא לא אשמה ובעצם המיפלגה שלה לא מוותרת היא היתה המועמדת מההתחלה והמיפלגה לא רוצה להפסיד לטראמפ כי זה יחשב לכישלון המיפלגה ולכן הם החליטו תמות נפשי עם הפלישתים.האמת שגם טראמפ לא מי יודע מה עושה רושם שלרוב ההצהרות שלו לא יהיה להם כיסוי ביום הפירעון .זה סוג של בחירות הזויות עם שני מתמודדים הזויים
כניראה לא מעלות ולא מורידות
אמנם קלינטון רקובה ומושחתת
אבל את לא באמת משווה אותה..
הפעם יצא שלארה"ב יש שני מועמדים שאינם מתאימים לנשיאות.
פשוט לא להאמין לאן היגענו שמעצמה גדולה
כמו ארה"ב אלו המועמדים שלה.
איפה המנהיגים של פעם שמנהיג היה מנהיג לטוב ולרע
תודה על תגובותיכם
המשך ערב נעים