מוטקה > בלוגים > הבלוג של רחל גולדנברג > בצדק או לא ניראה לי שזו עובדה מוגמרת

בצדק או לא ניראה לי שזו עובדה מוגמרת

לא למדתי לקח.מחרימים לי את האופניים
בצדק או לא ניראה לי שזו עובדה מוגמרת

כניראה שאני לא יודעת ללמוד לקח.
הספורט האהוב עלי זו רכיבה על אופניי.אוהבת להרגיש את הרוח החופש והאויר הפתוח
אבל איך שהוא זה ניגמר פעמיים לא טוב .
פעם אחת לפני כ-3 שנים ביגלל ברקסים מהודקים מידי שכיוונו לי לא נכון נפלתי מהאופניים
שברתי את המרפק וזה הצריך להשתיל פלטינה ולקבע את השבר.לא נעים ביכלל אבל עבר שכחתי מזה 
והחלטתי לאחר שהכל היסתדר וחזרתי לתפקוד רגיל.חזרתי לאהבה הישנה אופניים.
לפני כ שבוע לפני החגים בעודי נוסעת ונהנת מהנסיעה על אופני אגב אופניים רגילות לא חשמליות קפץ לי ילד בפתאומיות לפניי  סטיתי בפיתאומיות וכמובן איך לא.נפלתי שוב.והפעם זה הכרסול ושוב פלטינה .אם משעמם לי? ביכלל לא וממש לא נעים.ואני ביכלל לא שלומיאלית ולא הרפתקנית.אבל איך אומרים טוב שלא יותר גרוע.
אמרתי לבני שהפזטרפית אמר שכשאני אחלים אני אוכל להמשיך עם התחביב שלי.
בני הודיע לי חגיגית חד וחלק שהוא מחרים לי את האופניים.הפעם זה בצדק .!!!
אבל בנתיים היתפנקתי אצל בני כלתי והנכדים.3 שבועות של פינוק וכיף.ומחכה להחלמה המלאה כמו שהבטיחו לי הרופאים.
מי אמר שהחיים הם פיקניק
רק שנהיה בריאים ונמעיט בשטויות
שבת שלום 

תגובות  4  אהבו 

1131
12/11/16
ר חל ממש מבין אותך ..אני רוכב ...וכן על רגילים ..למזלי יצאתי ממצבים קשים ...זהיר מאוד ...נתיבים מוכרים ..מקווה בשבילך שתחזרי . מאחל לך החלמה מלאה
לרחל ג, הרבה בריאות והחלמה מהירה.גם אני מתגעגעת  לאופניים שלי.זה באמת כיף.אבל עוד לפני כ20 שנה רכבתי בדרך ז'בוטינסקי מגשר גהה לרמת גן וראיתי כמה שזה מסוכן עם המכוניות להות על אופניים ולא רכב...
לרחל ג,

הרבה בריאות והחלמה מהירה.גם אני מתגעגעת  לאופניים שלי.זה באמת כיף.אבל עוד לפני כ20 שנה רכבתי בדרך ז'בוטינסקי מגשר גהה לרמת גן וראיתי כמה שזה מסוכן עם המכוניות להות על אופניים ולא רכבתי יותר.

כיום,כשאני נוהגת במכונית,אני רואה כמה שרוכבי האופניים  מסתכנים.טוב עשה בנך שהחרים לך את האופניים.אהבתי את הגישה הקלילה שלך לעניינים לא פשוטים שקרו לך.

לא הייתי רוכבת היום בשום פנים על אופניים כי אם צעירון נופל ונופלים גםצעירים,אז הוא קם.אבל אם אחרי גיל 50 נישבר משהו בגוף-זה לא שפוט.אז עדיף ללכת ברגל אפילו,וזה גם בריא.

החלמה מהירה שוב.
קשת

תודה לך קשת על תגובתך 

לא נישאר רק להגיד מהמנטרה הידועה 

רק שנהיה בריאים

שתהיה לנו שבת טובה ומבורכת
לטובה  תודה לך טובה על תגובתך ועל האיחולים להחלמה  לא יודעת מה מצאתי באופניים אבל מה לעשות מבחינתי זה כיף  וזה סוג של חופש לנסוע מדי פעם בין היתר ולהשקיף על הים מאחלת לך שבת טובה ומ...
לטובה 

תודה לך טובה על תגובתך ועל האיחולים להחלמה 

לא יודעת מה מצאתי באופניים אבל מה לעשות מבחינתי זה כיף 

וזה סוג של חופש לנסוע מדי פעם בין היתר ולהשקיף על הים

מאחלת לך שבת טובה ומבורכת
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

רמאויות קטנות
לפני הרבה שנים רכשנו רכב קטן וגילינו בדיעבד שהמוכר רימה אותנו במחיר. בעודי מתרגז ומתכנן נקמה, רעייתי הרגיעה...
לקריאת הפוסט
הרכבת עומדת לצאת
כל שנה ההורים של מרטין לקחו אותו עם סבתו לבלות את חופשת הקיץ, והם חזרו הביתה באותה רכבת למחרת. יום אחד...
לקריאת הפוסט
סיפורו של החמור לנמר
סיפורו של החמור והנמר החמור אמר לנמר: ′′הדשא כחול". הנמר השיב: ′′לא, הדשא ירוק". הדיון התחמם, והשניים...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה