חיוך וערכו
אם ברגע מסוים, אתה נמצא על סף דמעות,
והחיים נראים לך כמשימה קשה, ללא פשרות,
זכור: מעל לעננים מסתתרים שמים כחולים ובהירים
ואם תשתדל ותרצה, מעשיך יהפכו את דמעותיך לחיוכים.
כאשר אתה נודד בשבילי החיים,
בעליות ובמורדות שבהם משתלבים,
תמיד יש צורך להזכיר לבריות,
שחיוך אחד שווה תריסר עיצבונות.
בין שכיות החמדה, הנפוצות בעולם
חיוך רחב, הוא הזול מכולם
וכאשר אתה מחייך בחום לאדם,
הוא תמיד ישיב לך בנועם, גם!.jpg)
אין לי עוד....
אין לי עוד מילים ותמונות,
אזלו בנבכי נשמתי כל הרעיונות,
גופי מיוסר ורוחי בשפל המדרגה,
מתקשה להשלים עם המציאות המדאיגה.
נבגדתי על ידי גופי ומוחי,
אין איש המדבר כיום בשבחי,
זמן רב נבצר ממני...
לקריאת הפוסט
תודה לכל החברות והחברים
לפעמים המילים מכזיבות אותך,
לעיתים הגוף בוגד בך.
ואז נותרים חסרי אונים,
והימים נהפכים לקודרים ומעוננים.
מסתגרת בעצמי ומנסה לעכל,
יומיים שנמחקו ללא הכר.
התפקוד היומיומי דורש מאמץ...
לקריאת הפוסט
מתקפל לעובר
שוב חוזר למחוזות העבר,
הזכרונות מחלחלים בכל איבר.
הנופים לליבו שרים נוגות,
נזכר בך מחייכת ענוגות.
לחשת באוזניו מילות אהבה,
שאת מקומה תפסה האיבה.
איננו מבין את הגזרה,
הוא מצוי בחוסר...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות
החיוך שווה זהב.
כמו למשל חיוכם של רשעים.
אבל החיוך שאת מדברת עליו הוא הביטוי הכי יפה של רצון טוב ושל הבעת אופטימיות.
חיוך לך.
ומביא עוד חיוך
יום טוב ומחויך.
יום יום לצחוק
ומה אמרה רות
שהצחוק טוב לבריאות.
אין הוא עולה כסף- אך שווה זהב
הוא מעשיר את מקבליו - מבלי לחסר כלום מנותניו
הוא מופיע חיש מהר כברק- אך זכרונו לעיתים נשאר לנצח
אין אדם כה עשיר שיוכל לוותר עליו- ואין אדם כה עני שלא יוכל לתיתו
הוא מביא אושר בבית, שותף לרצון הטוב בעסקיך
ומקיים ידידים ,מנוחה בו לעייף, זיו אור לנדכא
קרן שמש לעצוב וסם טבעי ופלאי לקשי יום!
ובכל-זאת בכסף לא יקנה במתנה ובהשאלה לא ינתן גנוב לא יגנב
אדם אשר בת צחוק לו על פניו,מקובל הוא תמיד על הבריות
הסבר פנים יפות וחיוך,הם עדין האיפור הטוב ביותר ל פ נ י ם
החיוך אומר הריני מחבב אותך
הנך גורם לי בפגישתנו אושר רב
הנני שמח לראותך
אם ברצונך שיחבבוך הבריות נקוט כלל זה- חייך
ואם ברגעי טירדה או לחץ ידידך עייפים מכדי לחייך- אולי תואיל לתת להם מעט חיוך משלך?
כי אין אדם הזקוק לבת צחוק מזה שאינו יכול לחייך אליך עוד...
חיוך משמח גדולים ובמיוחד ילדים.
שתמיד נחייך כולנו זה לזזה.