חיוך וערכו

חיוך וערכו

אם ברגע מסוים, אתה נמצא על סף דמעות,

והחיים נראים לך כמשימה קשה, ללא פשרות,

זכור: מעל לעננים מסתתרים שמים כחולים ובהירים

ואם תשתדל ותרצה, מעשיך יהפכו את דמעותיך לחיוכים.

 

כאשר אתה נודד בשבילי החיים,

בעליות ובמורדות שבהם משתלבים,

תמיד יש צורך להזכיר לבריות,

שחיוך אחד שווה תריסר עיצבונות.

 

בין שכיות החמדה, הנפוצות בעולם

חיוך רחב, הוא הזול מכולם

וכאשר אתה מחייך בחום לאדם,

 

הוא תמיד ישיב לך בנועם, גם!

תגובות  23  אהבו 

858
חיוך גורר חיוך ובכלל אני טוען שהחיים יפים אז למה לא לחייך! לפעמים לא הכל דבש ויש גם מעט חרדל או אז
החיוך שווה זהב.
חיוך תמיד שווה זהב, כי הוא משפר את המצב, תודה על התייחסותך
אכן, חיוך אמת, שווה מעל ומעבר. תודה, עמיר
מקווה שחיוכים ישזרו בחייך, יאירו הם את ימייך, תודה על תגובתך
אומרים שחלק מהחיוכים המפוזרים בעולמינו הם מסכה וצביעות,
כמו למשל חיוכם של רשעים.
אבל החיוך שאת מדברת עליו הוא הביטוי הכי יפה של רצון טוב ושל הבעת אופטימיות.
חיוך לך.
30/04/14
אכן...החיוך מחזיר חיוך
ומביא עוד חיוך
יש בעולם כל מיני אנשים, מהם נעימים, חלקם צבועים ומרושעים. אני רק מנסה להביא חיוך למען שהנפש תעודד מעט בעזרת החיוך, תודה על תגובתך
30/04/14
חיוך - לא עולה כלום אבל יוצר הרבה, מעשיר ונשאר לנצח בזיכרון של המקבל ,.
יום טוב ומחויך.
אצלי יש חוק
יום יום לצחוק
ומה אמרה רות
שהצחוק טוב לבריאות.
30/04/14
אין הוא עולה כסף- אך שווה זהב הוא מעשיר את מקבליו - מבלי לחסר כלום מנותניו הוא מופיע חיש מהר כברק- אך זכרונו לעיתים נשאר לנצח אין אדם כה עשיר שיוכל לוותר עליו- ואין אדם כה עני שלא יוכל לתית...

אין הוא עולה כסף- אך שווה זהב

הוא מעשיר את מקבליו - מבלי לחסר כלום מנותניו

הוא מופיע חיש מהר כברק- אך זכרונו לעיתים נשאר לנצח

אין אדם כה עשיר שיוכל לוותר עליו- ואין אדם כה עני שלא יוכל לתיתו

הוא מביא אושר בבית, שותף לרצון הטוב בעסקיך
ומקיים ידידים ,מנוחה בו לעייף, זיו אור לנדכא
קרן שמש לעצוב וסם טבעי ופלאי לקשי יום!

ובכל-זאת בכסף לא יקנה במתנה ובהשאלה לא ינתן גנוב לא יגנב

אדם אשר בת צחוק לו על פניו,מקובל הוא תמיד על הבריות

הסבר פנים יפות וחיוך,הם עדין האיפור הטוב ביותר ל פ נ י ם

החיוך אומר הריני מחבב אותך
הנך גורם לי בפגישתנו אושר רב
הנני שמח לראותך

אם ברצונך שיחבבוך הבריות נקוט כלל זה- חייך

ואם ברגעי טירדה או לחץ ידידך עייפים מכדי לחייך- אולי תואיל לתת להם מעט חיוך משלך?
כי אין אדם הזקוק לבת צחוק מזה שאינו יכול לחייך אליך עוד...
מביטים זה בזה בחשדנות.החיוך כמו אומר "אני עם רצון טוב"וזה משרה רוגע ושלווה
אכן את צודקת ואני המאושרת שיש לי אתכם החברים שאלי תמיד מחייכים ואותי מברכים. תודה על ההתייחסות
קראת אותי כה טוב, אני אוהבת לחייך ולהביא אחרים לידי חיוך. תודה על התייחסותך
תודה על תגובתך, מאחלת לך שכל יום בחייך יהיה מלא בחיוכים ואור
שמחה על תגובתך ואף על כך שקיבלת השראה, החיוך אכן שווה זהב וגורם לאחר להרגיש טוב, תודה על התייחסותך
צודה לך על תגובתך, אני חושבת שחיוך הוא כמו גשר המחבר בין אנשים.
לא קראתי כאן תגובה שלך ובודאי שלא מחקתי אותה, אין לי מושג על כך ואני מתנצלת על כך.
תודה על ההתייחסות והברכה, משתדלת תמיד לחייך ואף להביא את החיוך לסובבים אותי
30/04/14
שיר חיכני יקר,
חיוך משמח גדולים ובמיוחד ילדים.
שתמיד נחייך כולנו זה לזזה.
תודה חבר יקר על תגובתך, שתחייך תמיד, אמן
תודה על ההתייחסות, תמיד כשאני חושבת עלייך או משוחחת איתך אני מחייכת, אוהבת אןתך
איזה פירגון, ממש תודה, שמחה שנהנית ותודה שהתייחסת
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

אין לי עוד....
אין לי עוד מילים ותמונות, אזלו בנבכי נשמתי כל הרעיונות, גופי מיוסר ורוחי בשפל המדרגה, מתקשה להשלים עם המציאות המדאיגה. נבגדתי על ידי גופי ומוחי, אין איש המדבר כיום בשבחי, זמן רב נבצר ממני...
לקריאת הפוסט
תודה לכל החברות והחברים
לפעמים המילים מכזיבות אותך, לעיתים הגוף בוגד בך. ואז נותרים חסרי אונים, והימים נהפכים לקודרים ומעוננים. מסתגרת בעצמי ומנסה לעכל, יומיים שנמחקו ללא הכר. התפקוד היומיומי דורש מאמץ...
לקריאת הפוסט
מתקפל לעובר
שוב חוזר למחוזות העבר, הזכרונות מחלחלים בכל איבר. הנופים לליבו שרים נוגות, נזכר בך מחייכת ענוגות. לחשת באוזניו מילות אהבה, שאת מקומה תפסה האיבה. איננו מבין את הגזרה, הוא מצוי בחוסר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה