בבית העלמין
נכתב לזיכרם של חברי לכיתה ובן דודי אשר נפלו במערכות ישראל
בבית העלמין מצויות נשמות,
בו קבורות תקוות וחלומות,
של משפחות ויחידים,
שנותרו מאחור בודדים.
ואין מי שירפא הכאב,
חסר האחד הזה שאוהב.
נפלו הם על הגנת המדינה,
כל אחד ואחת טהורים כפנינה.
לנו הם חסרים בכל יום ושנה,
וביום הזכרון איתם נתיחד יתום ואלמנה.
במותם ציוו לנו את המדינה,
לשמרה מכל אוייב וצרה זמינה.
כמעט שאין אדם שהשכול לו זר,
וכולנו מרכינים ראש והכאב אכזר.
כל עם ישראל מאוחדים בצער,
על הבנות והבנים שנפלו מידי צורר.
תגובות
10
אהבו
0
514
הזמר ניסו
הזמר ניסו
אין מילים כדי לתאר את הביטוי של לזכר הנופלים זאת כהכנה ליום הזכרון לחללי צהל ולפעולות איבה,שנדע רק ימים טובים
אביבית 2
צביה וקסמן
המילים אכן נעתקות, הכאב תמיד שזור בשתיקות, תודה על ההתייחסות
צביה וקסמן
אכן העצב שוכן תמיד בלב, לצד התקווה שאי פעם יהיה שלום, אך לעיין נראה שאלו רק חלומות באיספמיה, תודה על תגובתך
גבי מנדלסון
נזכור לעד את החללים שנפלו במערכות ישראל לדורותיהם,יהי זכרם ברוך.
טובה פריש
נכון,לא רק הם אבדו,אבדה התיקווה של כל קרוביהם לגבי אותם הצעירים.וצר לי שגם את בין אלה שאיבדת קרוב.
טובה פריש
נכון,לא רק הם אבדו,אבדה התיקווה של כל קרוביהם לגבי אותם הצעירים.וצר לי שגם את בין אלה שאיבדת קרוב.
צביה וקסמן
תודה על התייחסותך ותגובתך
צביה וקסמן
ברגע שנלקח אהוב מאיתנו, רק הזכרונות נותרים בלב והכאב שלנו. תודה על תגובתך
כתוב/י תגובה...
עריכת תגובה
השבה לתגובה
אין לי עוד....
אין לי עוד מילים ותמונות,
אזלו בנבכי נשמתי כל הרעיונות,
גופי מיוסר ורוחי בשפל המדרגה,
מתקשה להשלים עם המציאות המדאיגה.
נבגדתי על ידי גופי ומוחי,
אין איש המדבר כיום בשבחי,
זמן רב נבצר ממני...
לקריאת הפוסט
תודה לכל החברות והחברים
לפעמים המילים מכזיבות אותך,
לעיתים הגוף בוגד בך.
ואז נותרים חסרי אונים,
והימים נהפכים לקודרים ומעוננים.
מסתגרת בעצמי ומנסה לעכל,
יומיים שנמחקו ללא הכר.
התפקוד היומיומי דורש מאמץ...
לקריאת הפוסט
מתקפל לעובר
שוב חוזר למחוזות העבר,
הזכרונות מחלחלים בכל איבר.
הנופים לליבו שרים נוגות,
נזכר בך מחייכת ענוגות.
לחשת באוזניו מילות אהבה,
שאת מקומה תפסה האיבה.
איננו מבין את הגזרה,
הוא מצוי בחוסר...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות