טבעת חותם
בחור נדיב, בחייו תרם ובמותו נאלם,
היתה לו אהבה רבה להעניק לעולם!
ריקנות ירדה על ההוייה, מחוסר העשייה,
כשחייל זה שהעניק מעוצמתו למדינה בתושייה,
הלך לעולמו ומעשיו נשכחו בתהום הנשייה!!
אך האדם הותיר אחריו דבר מה, במותו,
ילד, ספר, ציור, שידיו יצרו אותו!
במותו מצווה לנו הנפטר, את החיים
ועלינו להשתדל לעשותם יותר יפים ומחייכים!
להשתמש בטבעת החותם שהותיר אותו אדם
ולזכור שדרך מעשי כולנו נטבע חותם בעולם!!
להעלות את יצירתו ונדיבותו על נס,
להמשיך את דרכו ולא לנוח על כס!
לעודד יוצר ויצירה, להתנדב לשרות המדינה,
לזכור את הנופלים ולהאדיר שמם לעולמים.
מפני שבזכות אלה שעל משמרתם נופלים,
אנו חיים בארץ ישראל ובשקט ישנים!!
תודה על התייחסותך