אהבתיך
אהבתיך,
לא בעבור מה שאתה,
אלא בגלל מה שאתה
גורם לי להיות
כשאני בחברתך!
אהבתיך,
לא רק בעבור
מה שעשית לעצמך,
אלא בגלל מה
שאתה מעצב ממני.
אהבתיך
בגלל אותו חלק ממני
שקורא את שיריך
ומתעורר בנשמתי.
אהבתיך
על שהנחת ידך
על לבי הגדוש,
הקלת כאב בליחשוש.
אהבתיך
על שהסרת ממני כבלים,
שנוצרו מדברי ההבל והחולשה
שראית באפלולית נשמתי!
אהבתיך
על שראית והארת
את כל היפה השייך לי,
במקום שאיש לא טרח
והעמיק לחפש שם.
אהבתיך
מפני שעזרת לי לבנות
ממעשי היום יום שלי
לא תוכחה, אלא שירה!!
אהבתיך
מפני שעשית למעני
יותר משכל אמונה,
היתה יכולה להביא.
אהבתיך
מפני שהפכת אותי טובה וישרה
ואתה עושה הכל לעשותני מאושרת.
בלי מגע, ללא אומר,
ללא תביעה, אות או סימן!
אהבתיך
כי עשית זאת
מעצם היותך כפי שאתה
וזה כל מה שאהבה
צריכה להיות!!! 
על המילים היפות החמות המלטפות שאת מעניקה ותורמת לאיכות הסביבה.
אם באיכות הסביבה יש חומרים מתכלים ולא מזיקים לכדור הארץ ,שרייך נצחיים.
המשיכי העונג שלנו , לקרוא את השירה שלך.
שבת שלום