אני מאוהבת????
אהבה היא מגע חפון בתשוקה,
אהבה היא מבט, ליטוף ונשיקה.
נוגעת, מלטפת במילים, בכל רגע פנוי,
מחפשת אחריך בכל פינה כאחר חלום הזוי.
ממתינה לתגובתך בכדי להתמלא ולהתחמם באורה,
להיות מוצפת בכל פעם מחדש, באנרגיה טהורה.
מבקשת את רגשותיי עם הזריחה להביע,
להאיר ליבך כמו שמטאור מאיר רקיע.
אני עורגת אלייך, אל כל כולך,
אל קולך, אל שפתייך, אל ידייך
ואל נשימתך הנעימה הלוטפת את גופי,
מחליקה על צווארי ומנשקת את פי.
רוצה לחוש אותך כל יום מחדש,
לישון לצידך ולהתעורר בזרועותיך, כפרח בדש.
אתה האחד המיוחד שנשמתך בנשמתי מתעלסת,
איך זה קרה, עדיין אינני תופסת.
בוקר טוב ושבוע טוב.
תמצאי לך כבר חבר
כי יש בך הרבה תשוקה
ויש אומרים גם מתוקה.
תני לעצמך חופש תני דרור
ואת תמצאי את האור.
האהבה עוד תפציע ותזרח.
אהבתי (גם את התמונה)
יום טוב
שיר יפה ושובה לב על אהבה.
נהדר
יש בה תשוקה מנגינה ושיר
אז בואו וכלנו נשיר
ונקרע את כל העיר.
אביה
קצת מוזר להתרעם מקריאת שיר אהבה, שצביה, את הכותבות היקרות בפורום, כתבה.
רק לסבר את אוזן, אילו הייתי אני הגבר הזה, ואולי גברים רבים כמוני, שהשיר מוקדש לי, היה ליבי עולה על גדותיו. קבל זאת בתור דעה השונה משלך.
המשך שבוע נעים. (חיוך) נדב.