ניסו הזמר והבדרן במפגש
ובכן לאחר בקשתי המיוחדת, יגיע ניסו קריוקי למפגש בשישי לשישי וינעים את זמננו. בהנחייתו נחגוג את ימי ההולדת של כותבי הבלוגים החוגגים ביוני.
אנחנו מקווים להפוך זאת למסורת למפגש קבוע לקבלת שבת, בכל יום שישי.
נשמח לראותכם.
אנא אני מאד מבקשת מכל מי שמתכוון/ת להגיע , להגיב בתגובות ולומר מה מביאים על מנת שלא תצאו חס וחלילה רעבים (-: וכן על מנת שאוכל לדאוג למספיק מקומות ישיבה. תודה לכולכם מתגעגעת לראותכם.
מי שזקוק לכתובת או הכוונה נא לפנות באישי, המפגש ביום שישי הבא בשישי לשישי החל משעה שתים עשרה, להתראות צביה
חברים שיש להם בקשות מיוחדות לשירים מיוחדים ,אני מקבל בכייף.
רוצה רוצה .....שלמה ארצי, אריק אינשטיין -בגללך,
דיויד ברוזה.......תתחיל להתאמן.....(חיוך)
ולא לשתות לפני, אללה יסטור,
מה יהיה?????