לקרא אותך
לקרא אותך כל יום מחדש,
להמתין לשיחה ממך ברטט מחודש,
לחזות בתוי פנייך המתעדנים בריפרוף השפתיים,
לחוש באהבתך ולהתחמם לרגע באורה שבעתיים.
להרגיש את חיבוקך, לחוש את חומך,
להיות כרוכה בתוכך, להפיג את תשוקתך!
זה שיא האושר, לחיות באופוריה מתוקה,
לזכור בערגה ולהתרפק עליך בליטוף ובשקיקה.
אולי בעתיד קרוב לשקיעה, ידי עוד תלטף שיערך,
אחד בנשמת השני ניגע, ונפשותינו תתעלסנה עד רווחה.
חושבת שאתה עדיין זוכר כמה קשה לי בלעדייך,
ליבי כל דקה במשך היום בשקיקה נוהר אלייך.
עורגת לקרבתך ומצרה להיות רחוקה ממך,
משתוקקת לחיבוקך ומאושרת איתך.
ושוב ביחודיות שלך.
את כמציירת את האהבה,
ויתכן ואת מציירת את הצומח ואת הנוף.
והרי הוא שלמה המלך,
"האיני יום יבוא
טוב יהיה מבטיח לך
........
לבטח ישנו מישהוא אי שם שמקשיב למילות השיר ועוד יגיע
יש רק למוצאה ולהיצמד לצידה
וכך היא לעולם לא תהיה בודדה.
תודה על התייחסותך
לייק גדול .
תקראי לו ואותו לסדר לסדר,אל תחכי עד לסדר פסח,כבר עכשיו עכשיו,לפני שהוא יהיה מסודר בשדות נחמיה...ותסבירי לו שיש דברים שאת לא עוברת לסדר היום ושהוא לא יעבור לך מהראש ושתמיד את תיהי מאושרת בנינו מה צריך הבין אדם?
תודה לך יקרה על הפירגון והאהבה שאת משדרת. חג שמח יקרה
והוא נעלם בלי נדר.
מסרב וקצת קשה עורף,
לזרום איתי בקייץ ובחורף.