מחאה נגד
החום הזה
אל השמיים נשאתי עיניים,
ביקשתי שיפסק החום בינתיים,
ידידי וחברי אותי ביקש פעמיים
לכתוב מחאה,שתקרר כפליים.
השמש חייכה ושמחה ליצהול,
הוסיפה עוד חום בכחול,
הזיעה זלגה בעורף בזול
ואני נכשלתי במשימה בגדול.
טסתי במהירות לקוטב הצפוני,
לנסות להביא קרח למעוני,
על מנת לקרר בניסיוני,
את ידידי וחברי התמהוני.
אך עד שחזרתי למעונו,
על מנת להרוות צמאונו,
נמס הקרח ונותרה שלולית,
ואני נחבית בביזיון באפלולית.
מצטערת ידידי וחברי היקר,
נכשלתי בניסיוני להביא קר,
לגרש את החום בכבוד ויקר,
אנא השאר לי חבר ומכר.
ידידך הנאמן נדב. (פרח)
גם הקור יגיע ויחלוף
אבל אוהבת גם לכתוב כל מה שבא
תודה על תגובתך
כותבת מהגיגי ליבי
מה שבא למוחי
תודה על ההתייחסות
אני כותבת את מה שרותח במוחי הקודח
מהים ,תבוא בקלילות
אותכם, היא תאוורר
הלואי ולכם אבשר.
על ההתייחסות והמחמאה היפה
תודה על התייחסותך ותגובתך
ובכאב - חם גם בגבול...
שיר יפה
תודה
תודה על התייחסותך