בין חדרי הלב
בין חדרי הלב בעמקי הנשמה
שוכן לו מחסן השירים בדממה.
בשקט נחים הדפים על המדפים
ממתינים לתורם לזרום כמים שוטפים.
שירים עצובים, שמחים, ברכות ותקווה
מצפים לצאת לאור, מתרפקים בחדווה.
כשבאה העת והמוזה, בעקבות מאורע,
מתפרץ לו השיר ומשנה את השיגרה.
מביא הוא צבע וניגון לבריות,
ממלא את הלב בהבנות ומשמעויות.
מצהיל את הנפש ומעלה חיוך,
גורם לחבר לחוש חיבוק ושיוך.
בדרך המילים צועדים כל השירים,
מצפים הם להיקרא על ידי חברים.
אם ביום או בליל יקראו, אין הבדל,
יצאו הם מהלב שיר הלל, לחלל.
איזה שיר
יפה ומזהיר
ובשירך זה המקסים עלית עשרה
ששיריך ימשיכו לזרום מלבך
כי המה את, את כולך
שירי הוא מזהיר
את הלב מאיר
תודה על ההתייחסות
שא ברכה לערב נפלא
ומאידך אתךא שומרת את רגשותייך רק לעצמך.
שאי ברכה ותפילה שתזכי במהרה לתמורה ולאהבה
שאת כמהה לה ומגיעה לך.ומי שיהיה בשבילך יבורך
וישופע באהבה לשם אהבה.
שתגיע אלייך בעקבות הברכה והתפילה.
אמן.
ערב נעים ושקט
תודה על הגיגייך,
לילה טוב
סופרת את השעות והימים
עוד מעט נתראה
יום נפלא לך
בקמה ובנה יש עצים, פלסטיק, ברזל
אך ממש אין שם לב
לך לאומת זאת
יש לב חם מלא בשמחה ושירים
תודה על התייחסותך
לכל אחד מחסן משלו והתוכן שבתוכו
תודה על ההתייחסות והתגובה