גן עדן וגיהנום. סין
איש אחד ביקש פעם לבקר בגן-עדן ובגיהנום.
כשהגיע לגיהנום נדהם למצוא אנשים ישובים סביב שולחן-משתה עצום.
מזונות משובחים נערמו על השולחן.
איזו מסיבה!
אולי בגיהנום לא כל-כך גרוע ככלות הכל!!
אך כשהביט מקרוב בסועדים ראה שהם רעבים למרות שמולם מונח מזון.
אתם רואים, לכל סועד ניתנו מקלות אכילה באורך של מטר שלם!
לא הייתה להם דרך לשאת את המזון לפיהם עם המקלות הארוכים הללו.
אף אחד לא יכול היה לאכול אפילו כזית.
ממש גיהנום,
לשבת במשתה ולא להיות יכול לטעום אפילו פירור.
אז נלקח האיש אל גן-עדן להתבונן בחיים שם.
להפתעתו ראה אנשים ישובים סביב שולחן-משתה עצום בדיוק באותו אופן.
לכל סועד ניתנו מקלות אכילה באורך של מטר גם כן!
אבל כאן, אכלו כולם בהנאה מזון טעים.
תושבי גן-עדן...
השתמשו במקלות האכילה הארוכים שלהם כדי להאכיל זה את זה.
בא במייל
<p>המשך יום ניפלא</p>
<p>תודה לך על תגובתך</p>
<p>המשך יום נעים ושמח</p>