חכמי התלמוד ידעו כיצד עלינו לכבד את האישה
דברי חכמים מן התלמוד: אל תגרום לאישה לבכות ! אלוהים סופר את דימעותיה. אישה נוצרה מצלע הגבר ולא מרגליו-פן ידרוך עליה לא מראשו-שמא תהיה מעליו (מה רע בכך? חה. חה. חה..) אלא מצידו כדי להיות שווה לו. להיות תחת זרועו כדי להיות מוגנת וקרוב ללבו. כדי להיות נאהבת.!!! מי שציטט את התאורים לא שכח להוסיף שיש להעביר את התאור לשלוש נשים מיוחדות על מנת שלא תשכחו שגם אתן מיוחדות מאוד ולא לשכוח להעביר גם לשלושה גברים על מנת שלא ישכחו את ערכה של האישה. העבירו תחילה לבני זוגכן שידע מה דעתם של חכמי התלמוד על היחס שהוא צריך להעניק לכן.
חן חן על הסיפור המאלף ,
לו רק ידעו הרבה גברים את הסיפור כי אז היה
שלום בהרבה בתים ,
שבת שלום לך ,