ראשי המאבק נרדמים בשמירה והמחירים עולים
המפלגות עסוקות בבחירות נציגיהן בפריימריס ראשי המאבק עסוקים בשינה ערבה והאוצר עסוק בהעלאת מחירים למי שלא האזין לחדשות אזי לידיעה מחיר הדלק עולה היום בחצות ב-23 אג' מחיר החשמל עולה גם כן בקרוב נתנו לנו כדורי הרגעה ונרדמנו הורידו את מחירי הקוטג' ושמחנו כי ניצחנו סיפרו לנו כי המלצות ועדת טרכטנברג יטיבו עימנו סיפרו לנו שנרגיש את ההטבות בכיס ואכן הרגשנו שהכיס נעשה קל יותר כי ההוזלות טרם הגיעו ונהפוך הוא המחירים עלו ומוצרים רבים התייקרו. אז המשיכו לישון אנשי המחאה עד שיפוגו השפעות הכדורים שהרדימו אותכם אם הרגשנו הוזלות במוצרים מסוימים זה לא בהשפעת ראשי המשק ההוזלות הן בהשפעת המיתון שמטייל בכלכלות העולם המדינות משתדלות לייצא ומחיר מוצרי יבוא מסוימים צונחים. אולם מנגד מתחזק השקל , היבוא מתיקר במונחי ש"ח ומקזז את ההוזלה במונחי מטבע. אז הבה נמשיך לשאת מבט אל מנהיגי המאבק ולהמתין שיתעוררו. עד אז נשלם יותר על חשמל ויותר על דלק ויותר על.....ועל....
אריקו