האם הצ'ט פתח סניף באתר הבלוגים
רבות שמענו וקראנו על התנהלות אתר הצ'ט אולם כל עוד היה זה בחצר האחורית , רבים לא הפנימו עד כמה הסחי והלכלוך דבק בו. אמרו שמקללים ומנאצים זו אמירה כללית אולם כאשר אנו רואים את הקללות והנאצות שחור על גבי לבן כאן באתר הבלוגים יש לכך משמעות שונה. הכל מוחשי . לא מדובר באופן כללי על קללות. הקללות נמצאות כאן במסך ממול . מאיימות ומחרידות בניסוחן. מצב זה מטיל צל כבד על האתר. פוסט אחר פוסט עולה ומתאר התנהלות שאינה מתאימה לזירה חברית. היא מתאימה יותר לזירת קרב או גרוע מכך. והשאלה המתבקשת מאליה היא מה הצעדים שהנהלת מוטקה מתככונת לעשות בנדון. .אתר הבלוגים התנהל בצורה תרבותית ויעידו על כך החומרים שהועלו כאן , שירים , סיפורים וחויות שלא היו מביישים משוררים וסופרים. מערכת היחסים בין המשתתפים היו קורקטיים ולא ירדו לרמה שמתנהל הצ'ט. זאת עד להפיכתו לסניף הצ'ט. הנהלת מוטקה חייבת לנקוט עמדה ואולי לשנות את זיהוי המשתתפים. שם המשתמש יהיה מלא מלווה בתמונה. בצורה זו לא ניתן יהיה להיכנס לאתר מוטקה עם שתיים או יותר זהויות שונות תגובות מתבקשות
לאור הרמה והקללות חושבת אני שאין חלקי עמהם
פגשתי אנשים וכותבים מצוינים שנדחקים ומה שעולה על פמי השטח רק נאצות וגועל נפש, בזמן האחרון ,אנני מוסיפה כתבים, אינני קורא ומגיבה
יש הרבה מקומות להביע דעה או לכתוב ספרות ברמה תרבותית יותר
שלך
יוספזון אביבה
אתר הבלוגים מתנהל בדרך כלל כמו שאתר צריך להתנהל. היו חריגים אולם לא משהוא יוצא דופן. עד לאחרונה שהאתר הפך לסניף של הצ'ט.
צריך לדאוג שלא יהיה לזה המשך.