העולם רואה ושותק והתותחים רועמים
האש בוערת,שורפת מאכלת גופות מוטלות ברחוב בתנוחה גרוטסקאית בטניהן צבות ודמם צבע באדום את האדמה נשים וילדים מפוחדים מציצים מבעד לחרכי התריסים מיחלים לעזרה שתוציא אותם משדה ההריגה מחמתו של רודן שהחליט להפוך את העיר חמה לעיר שוממה תותחיו של הרודן יורקים אש ופצצות מרגמה מטווחים אל בתים ,משלטים ולעבר כל מטרה להרוג להשמיד ולמחוק עיר שאנשיה לא מאותה עדה הכותרות מספרות שאתמול נהרגו רק שישים ושבעה גם היום היו הרוגים כך מספרים לנו הכתבים כבשיגרא אולם הפעם נרצחו 47 חיילים שרצו לערוק מהצבא הסיפורים על טבח שעורכים קלגסיו של הרודן הם סיפורי זוועה הם לא בוחלים ברצח של משפחות שלמות עם מאכלת וסכין שחיטה והעולם שותק ורק מצייץ ואינו מתערב בגלל ויכוח על איזורי השפעה אם אין אני לי מי לי זו צריכה להיות הסיסמה אף אחד לא יעשה עבורנו את העבודה כאשר נצטרך להחליט כיצד להתמודד עם האויב הבא בוז לעולם שרואה ושותק ולא עושה דבר להפסיק את ההריגה
כל זמן שהמחליטים יבלו בנסיעות ועידות וארוחות חינם
למה שגם יעשו - ראה את כל מדושני העונג מכרכרים בדיבורים
עמנו כבר היה בהצגה הזאת - לא עוד יהיה
עכשיו הם מבלים בענין מה לעשות ומחר הם ידונו מה היה צריך לעשותץ
עד שלא יושיבו את המתדיינים בפרברים המופגזים ויאכילו אותם מרורים לא יקום ולא יהיה שקט
אנוכיים כפי שהיטבת לכתוב במאמר, שא ברכה.