שיר הלל למדינה
שיר הלל למדינה שהגיע באימייל ומצאתי לנכון להפיץ אותו לקראת יום העצמאות. ישראל - אני "חולה" עלייך! ישראל בת שישים וארבע מאת: דייויד סלע בימים בהם אנו מהלכים עם הראש מורכן, כשצרות נופלות עלינו - מכאן ומכאן, בימים בהם אוחז בנו מן ייאוש, ועם ישראל נראה פתאום - קצת חלוש, בימים כאלה - אספר אודות נפלאותייך - מדינת ישראל - אני "חולה" עלייך!!! כי המדינה הזאת - כמו אישה מופלאה, לעיתים מסתורית, לעיתים פרועה, היא יפה ומאתגרת, היא מריחה נפלא, וכשצריך - אוספת היא אותי אליה בחמלה, היא מגלה בי דברים שאפילו אני אינני מכיר - והסקס איתה - גם בגיל שישים וארבע - פשוט אדיר! כי המדינה הזאת היא גם נופים, איפה בעולם אחווה עוד כאלה חוויות וריגושים, כמו לרדת לים המלח ביום אביב, או לצפות מהגולן בכינרת - זה ממש מגניב, או ליהנות מהזריחה מעל פסגת הר הצופים, מכל מקום שאביט - נופים ועוד נופים. כי המדינה הזאת היא גם ריחות, היש עוד מקום בו כה נפלאות הפריחות, וריח הפרדסים בשעת בקיעת ניצת התפוז, כמה נפלא! מי בכלל ירצה מפה לזוז? וריח המלוח, וריחו הנפלא של הירדן, האמינו לי - ממש אין על מה להתלונן. כי המדינה הזאת היא גם סמלים בליבי, ואני רוצה להודות לך, אלי, שנתת לי לחיות במקום כה נפלא - בו יש סיבה לחיות, בהחלט יש על מה, שבו שירת ההמנון, הדגל, חזרה מחו"ל ועוד - מעלים לחלוחית בעיניי, ואני נרגש מאוד! כי המדינה הזאת היא גם חברים, איפה יש עוד בעולם כאלה אנשים, רק בנכר אתה לומד להעריך את העוצמה, של חברות ישראלית, חבר אמיתי, חברה, חברים שאוהבים אותך, אוהבים מאוד, אנשים שאיתם אתה רוצה להיות - עוד ועוד. כי המדינה הזאת היא כל כך הרבה, שאם רק אבחר - אראה גם אראה, שזה המקום הכי נפלא בעולם, למרות - שחיתות, מרמה, גניבות ומריבות. ולכן ישראל אהובתי - אל נא תעלבי ממשנאייך- אני, אזרח פשוט - פשוט חולה עלייך!!! דייויד סלע עורך נוסטלגיה אונליין שימור המורשת הישראלית
נמשיך הלאה להילחם ולשנות את פני החברה. צריך קוסמטיקה פה ושם והשינוי תלוי בנו.