מניפלאות אתר הבלוגים
אני אוהב לשוטט בין הבלוגים ולקרוא את הסיפורים הקטנים מלאי ההומור, לעיין בשירים המועלים וכן בדעות המועלות ע"י החברים .אולם לאחרונה שינה האתר את פניו והפך להיות זירת התגוששות בין משתתפי הצ'אט . ואם לא די בכך הפך האתר גם ללוח פרסומות. ניתן היה להבין אילו היה מישהוא מעלה את נושא הצאט בביקורת בונה אולם ההתגוששות מלווה במילות גנאי ובהטחת האשמות קשות שמקומן לא יקירנו כאן. את כל הטענות ניתן להפנות אל הנהלת מוטקה שמתפקידה לישר את ההידורים באתר הצ'אט.. בסיכומו של דבר ניתן לומר שההנאה בהשתתפות באתר הופכת לבלתי נסבלת. האם הוא יהפוך לאתר הצ'אט????
4)הצאט הוא כמו הסתתרות אחרי מסכה.את לא באמת יכולה להכיר את האדם שמאחורי המילים.אז למה לא טלפון?(נכון,זה עולה כסף,אבל זה שווה)