פרטנר מציעה חבילת גלישה משולשת
חברת הסלולר פרטנר מציעה חבילת גלישה משולשת הכוללת אינטרנט קווי, גלישה סלולרית ומודם סלולרי למחשב הנייד. וגם: בקשה ראשונה בישראל לתביעה ייצוגית נגד חברת טויוטה ויבואנית טויוטה לישראל
צפריר בשן
15/02/10

פרטנר היא חברת הסלולר הראשונה המציעה חבילת גלישה משולשת, הכוללת אינטרנט קווי, גלישה סלולרית ומודם סלולרי למחשב הנייד. יש להבדיל בין שירות זה, המכונה טריפל, לשירות הטריפל ה"מסורתי" הכולל שירותי אינטרנט, טלוויזיה וטלפון. מחיר השירות - החל מ-129 שקל, וחשוב לציין שהוא כולל דרישה להתחייבות להישאר מנוי של השירות במשך 18 חודשים
בכך תהיה פרטנר המפעילה הסלולרית היחידה שמציעה חבילה מסוג זה. החבילה שתוצע ב-129 שקל ותכלול חיבור קווי במהירות 5 מגה בייט, נתב אלחוטי ביתי וחבילת גלישה בנפח של 5 ג'יגה בייט שאותה ניתן יהיה לצרוך הן דרך הסלולר החכם או דרך המודם הסלולרי שיתחבר למחשב הנייד. חבילה אחרת תעלה 159 שקל ותכלול חבילת גלישה סלולרית בהיקף של 20 ג'יגה בייט. שתי החבילות דורשות התחייבות ל-18 חודשים לחברה.
ארז פז, סמנכ"ל השיווק והתוכן בפרטנר אומר: "הצרכן שינה בשנים האחרונות את הרגלי הצריכה שלו באופן דרמטי, כך שהאינטרנט הביתי והאישי הפך למוצר בסיס ולחלק בלתי נפרד מהוצאת התקשורת השוטפת של רוב בתי האב בישראל. משהתמלאו שלושת התנאים הגיעה השעה מבחינתנו לעבור לשלב הבא ולחדור לשוק עם מוצר אינטרנטי מהפכני וחדשני המאגד שלוש שירותים - רשת ביתית אלחוטית, חיבור Mobile Broadband ללפטופ וחבילת גלישה לטלפון הסלולרי, והכול במחיר אחד ומשתלם".

בקשה לתביעה ייצוגית נגד טויוטה
אתמול הוגשה בקשה ראשונה בישראל לתביעה ייצוגית בסך 151 מיליון שקל נגד חברת טויוטה העולמית. התביעה כוללת גם את יבואנית טויוטה לישראל, חברת יוניון מוטורס, והיא הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב. שלושה תובעים שונים, המיוצגים על ידי עו"ד יוחי גבע ואמיר ישראלי, הגישו את התביעה בעקבות התפוצצות פרשת התקלה בדוושת התאוצה של דגמים שונים מתוצרת טויוטה, שעשויה לגרום להאצה בלתי נשלטת של הרכב. לטענתם, ברחבי העולם הופסקו מכירות של דגמים שונים מתוצרת טויוטה ונשיא התאגיד היפני אף התנצל בפני לקוחות החברה ברחבי העולם כולו. התובעים מגזימים במידת מה, וטוענים כי הטיפול מצד היבואנית הישראלית, חברת יוניון מוטורס, היה "שערורייתי לא פחות מהתקלה הנוראית בדוושות הרכב". לדבריהם, "יוניון מוטורס לא טרחה לבאר בפני לקוחותיה מהי מהות הבעיה ומה הם הסיכונים. מלבד 'הודעות מרגיעות' סתמיות לא ניתן היה לזכות ולו להסבר מינימלי מהחברה, בזמן אמת או בכלל". בתביעה הייצוגית נטען כי המכוניות נמכרו כמוצר פגום לפי הגדרת חוק האחריות למוצרים פגומים, מאחר והתקלה עלולה לגרום נזק גוף. התובעים מעריכים את הנזק לכל נהג בכ-5,000-6,000 שקל בממוצע, ומבקשים לפצותם (ואת כל בעלי כלי רכב מתוצרת טויוטה) בשורה של עילות, בין היתר בשל הירידה בביקוש לרכבי טויוטה, בזבוז זמן ודלק ורגשות הפחד והחרדה. "אין לזלזל בהרגשה של כל נהג ונהג החושש כי בכל רגע נתון עשויה דוושת הרכב להיתקע וכפועל יוצא לגרום לתאונה קטלנית", נכתב בתביעה. סך כל הנזק ל-33 אלפי מחזיקי טויוטה שנקראו למוסך הוערך על התובעים ב-151.5 מיליון שקל.
עוד על צרכנות נבונה:
כיצד להתנהל מול ספק האינטרנט
בזק והוט מציעות חבילות חדשות
בזק תמכור מחשבים ניידים
תלונות צרכנים: סלולר, אינטרנט וטלוויזיה
להתייעצות עם מומחי מוטק'ה:
פורום צרכנות, תלונות ותגובות

בקשה לתביעה ייצוגית נגד טויוטה
אתמול הוגשה בקשה ראשונה בישראל לתביעה ייצוגית בסך 151 מיליון שקל נגד חברת טויוטה העולמית. התביעה כוללת גם את יבואנית טויוטה לישראל, חברת יוניון מוטורס, והיא הוגשה לבית המשפט המחוזי בתל אביב. שלושה תובעים שונים, המיוצגים על ידי עו"ד יוחי גבע ואמיר ישראלי, הגישו את התביעה בעקבות התפוצצות פרשת התקלה בדוושת התאוצה של דגמים שונים מתוצרת טויוטה, שעשויה לגרום להאצה בלתי נשלטת של הרכב. לטענתם, ברחבי העולם הופסקו מכירות של דגמים שונים מתוצרת טויוטה ונשיא התאגיד היפני אף התנצל בפני לקוחות החברה ברחבי העולם כולו. התובעים מגזימים במידת מה, וטוענים כי הטיפול מצד היבואנית הישראלית, חברת יוניון מוטורס, היה "שערורייתי לא פחות מהתקלה הנוראית בדוושות הרכב". לדבריהם, "יוניון מוטורס לא טרחה לבאר בפני לקוחותיה מהי מהות הבעיה ומה הם הסיכונים. מלבד 'הודעות מרגיעות' סתמיות לא ניתן היה לזכות ולו להסבר מינימלי מהחברה, בזמן אמת או בכלל". בתביעה הייצוגית נטען כי המכוניות נמכרו כמוצר פגום לפי הגדרת חוק האחריות למוצרים פגומים, מאחר והתקלה עלולה לגרום נזק גוף. התובעים מעריכים את הנזק לכל נהג בכ-5,000-6,000 שקל בממוצע, ומבקשים לפצותם (ואת כל בעלי כלי רכב מתוצרת טויוטה) בשורה של עילות, בין היתר בשל הירידה בביקוש לרכבי טויוטה, בזבוז זמן ודלק ורגשות הפחד והחרדה. "אין לזלזל בהרגשה של כל נהג ונהג החושש כי בכל רגע נתון עשויה דוושת הרכב להיתקע וכפועל יוצא לגרום לתאונה קטלנית", נכתב בתביעה. סך כל הנזק ל-33 אלפי מחזיקי טויוטה שנקראו למוסך הוערך על התובעים ב-151.5 מיליון שקל.
עוד על צרכנות נבונה:
כיצד להתנהל מול ספק האינטרנט
בזק והוט מציעות חבילות חדשות
בזק תמכור מחשבים ניידים
תלונות צרכנים: סלולר, אינטרנט וטלוויזיה
להתייעצות עם מומחי מוטק'ה:
פורום צרכנות, תלונות ותגובות
תגובות
0
אהבו
0
כתוב/י תגובה...
עריכת תגובה
השבה לתגובה
עוד בהכסף שלי
איך להיזהר מעקיצות נדל"ן?
עד גיל 40 ניסתה טובה רוכברגר-מאיר (63) להקים עסקים, בעיקר בתחום ההלבשה, ו"בכל פעם זה היה כישלון מפואר", היא...
כך תחסכו כסף בתשלום החשבונות השוטפים
רובנו מודעים למושג כלכלה נבונה, שהמוטו שלה הוא "לא צריכים - לא צורכים". אבל מה קורה עם החשבונות השוטפים,...
מחברים את האזרחים הוותיקים לדיגיטל
בעשור האחרון חלה עלייה משמעותית מאוד בקרב האזרחים הוותיקים בשימוש במחשב בכלל ובאינטרנט בפרט: לפי סקר...
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות