שלום לחברים.אתמול בערב 16-01 הייתי בקניון הגדול באזור קפה ארומה לא מצאתי אף חבר פרלמנט.היכן אתם יושבים?
גדי ארדנצי המייל שלי [email protected]
תודה

תגובות  0  אהבו 

כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
אודות הקבוצה

התמונה של תגונה מנהל: חיים פל_343_
חברים נכבדים, אנחנו נפגשים כל שבוע בקניון עופר פ\"ת מול ביילינסון בקפה ארומה, יום רביעי שעה 19:00 כרגיל. מעוניינים במצטרפים חדשים. כ\"כ רוצים לפתוח מפגשים ביידיש לאנשי פ\"ת המעונינים. אנחנו מצפים מחבר...
חברים נכבדים, אנחנו נפגשים כל שבוע בקניון עופר פ\"ת מול ביילינסון בקפה ארומה, יום רביעי שעה 19:00 כרגיל. מעוניינים במצטרפים חדשים. כ\"כ רוצים לפתוח מפגשים ביידיש לאנשי פ\"ת המעונינים. אנחנו מצפים מחברי הקבוצה שיציעו פעילויות משחקים ביקורים במקומות מעניינים, הופעות והצגות מקומות בידור ומזון ועוד. כל אדם לפי נטייתו וזה יעמוד לדיון והצבעה כמו כן רצוי לדאוג למאגר של דירות המתאימות להתאספות ופעילות חברתית !,
קטגוריות
טיולים
מפגשים חברתיים
קבוצות לפי איזורים
מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה