17/01/19
שלום לחברים.אתמול בערב 16-01 הייתי בקניון הגדול באזור קפה ארומה לא מצאתי אף חבר פרלמנט.היכן אתם יושבים?
גדי ארדנצי המייל שלי [email protected]
תודה
גדי ארדנצי המייל שלי [email protected]
תודה
תגובות
0
אהבו
0
לקבוצה
כתוב/י תגובה...
עריכת תגובה
השבה לתגובה
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות