מוטקה > כל הקבוצות > אוכל מתכונים ובישול מהקדירה של ששת > סמדי בומבה מגישה- תבשיל טנזיה של פירות מיובשים עם קוסקוס

סמדי בומבה מגישה- תבשיל טנזיה של פירות מיובשים עם קוסקוס

13/09/23

 

סמדי בומבה מכינה את המנה המרוקאית הקלאסית לראש השנה עם שפה של פירות מיובשים ומגישה אותה על קוסקוס מלא אוורירי וטעים.

 

1 חבילה קוסקוס מלא "סוגת"

10 משמשים מיובשים

10 שזיפים מיובשים מגולענים

100 גרם צימוקים

2 בצלים פרוסים דק

150 גרם אגוזי מלך, קצוצים גס

1 כף סילאן

1/2 כפית קינמון

1/2 כפית פלפל שחור גרוס

מלח

שמן לטיגון

להגשה:

שקדים

פיסטוקים

 

מעבירים את הקוסקוס המלא לקערה ומכינים לפי ההוראות שעל האריזה.

חותכים בסכין חדה את כל הפירות לרצועות בעובי 2-3 ס"מ.

יוצקים שמן למחבת רחבה ומחממים מעל להבה בינונית. מטגנים את פרוסות הבצל במשך 5-10 דקות, עד שהן מתרככות ומזהיבות.

מעבירים למחבת את את הפירות החתוכים ומתבלים בסילאן, קינמון, פלפל שחור ומלח. מערבבים היטב.

יוצקים למחבת 1/4 כוס מים, מנמיכים את הלהבה ומבשלים כ-15 דקות, עד שהנוזלים מצטמצמים.

קולים מעט את אגוזי המלך במחבת נפרדת ויבשה ומעבירים למחבת עם התבשיל. מערבבים.

מעבירים את הקוסקוס המוכן לקערת הגשה, מניחים עליו את התבשיל ומעטרים בשקדים ובפיסטוקים.

 

 

בתאבון וחג שמח!

סמדי בומבה מגישה-  תבשיל טנזיה של פירות מיובשים עם קוסקוס

תגובות  4  אהבו 

מנה יפההה... משביעה! ששת,
תודה! למתכון של סמדי בומבה!
לתמונה הנפלאה!
שנה טובה! מתוקה!
חג שמייח!👍
👍🍯🍎🌹🙏

ששת ,כך אני מכינה את סיר השזיפים ממולאים בבשר טחון מתובל .. אותן תוספות ..בתוספת תיבול מיוחד ,ובלי הקוסקוס..התבשיל מונח על השולחן עם מנות עיקריות נוספות שהבנות מכינות. אבל מי אני מול סמדי בומבה וה...
ששת ,כך אני מכינה את סיר השזיפים ממולאים בבשר טחון מתובל ..
אותן תוספות ..בתוספת תיבול מיוחד ,ובלי הקוסקוס..התבשיל מונח על השולחן
עם מנות עיקריות נוספות שהבנות מכינות.
אבל מי אני מול סמדי בומבה והטנזיה שלה..ואתה השף המכובד של "הקדרה "מכבד אותנו
במתכון עשיר ומנצח.. תודה רבה רבה..שנה טובה לך וגם לסמדי בומבה הגדולה.🌹
13/09/23
אני מכיר את סמדי בומבה מעבר לתחרות. פגשתי בה והיה לנו קצר חשמלי
לא הסתדרנו. אני חושב שהבישול שלך שבא מהניסיון שלך מהבית לא פחות טוב ממנה
תודה ששת ,,קטונתי..האמת אני בשלנית טובה וטעימה מאוד חחח הילדים אוהבים ומשבח ים את התבשילים שלי ..לא אחת ,אחד החתנים ביקש שנפתח מסעדה..זה הדבר האחרון שהייתי בוחרת לעסוק בו. לא..אוהבת ..לבשל....
תודה ששת ,,קטונתי..האמת אני בשלנית טובה וטעימה מאוד חחח
הילדים אוהבים ומשבח ים את התבשילים שלי ..לא אחת ,אחד החתנים ביקש שנפתח מסעדה..זה הדבר האחרון
שהייתי בוחרת לעסוק בו. לא..אוהבת ..לבשל..נקודה. אבל עושה משהו כשצריך.
לילה טוב ..שושי אם את עדיין ערה אז גם לך.😊
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
אודות הקבוצה

התמונה של תגונה מנהל: ששת שצ
כאן המקום לקבל מתכונים, עצות וייעוץ למטבח וגם חוות דעת על מסעדות ויינות או שמן זית מששת שצ מנהל קהילת האוכל בעבר. בלוגר אוכל.
קטגוריות
בישול ומתכונים
מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה