מחר נקנה ענבים..

זוג מבוגרים נכנס לסופר לקניות,

האישה בצעדים נחושים מושכת עגלה ואומרת: תראה איזה מבצעים..

הגבר נגרר אחריה, נראה שבכלל לא רצה לבוא לקניות,

והוא עונה לה: לא צריך כלום יש הכל בבית, לא חסר לנו כלום,

האישה ממשיכה: הנה ענבים נהדרים בוא תטעם,

והוא אומר: מחר נקנה ענבים..

אי אפשר שלא לשמוע את השיחה שלהם, אני ממש לידם בוחרת ירקות,

וכך לאורך כל החלל המלא במצרכים, היא מעמיסה והוא רוטן,

בסוף מגיעים לקופה,ושוב אני לידם,

העגלה שלהם מלאה, אבל הפנים של האיש המבוגר כועסים,

לפחות היא שמחה, אני לא שופטת אף אחד.


תגובות  37  אהבו 

18/09/24
מאיזה גיל אדם נחשב לזקן? או שזיקנה היא חלק מאיך שאנו מתנהגים ומה הבריאות והפעילות שלנו?
18/09/24
צביה = לא חשוב הגיל חשוב התרגיל ,אז כמו שכתבת = זיקנה היא חלק מאיך שאנו מתנהגים ומה הבריאות והפעילות שלנ
צביה יקרה, היכן ראית בפוסט שנכתבה המילה זקן או זיקנה??..קיראי שוב כתבתי זוג מבוגרים.
שלושה גילאים לאדם: כרונולוגי - מה שרשום בתעודת הזהות על פי תאריך הלידה.

ביולוגי: על פי בריאותו ומראהו וכישוריו הפיזיים, ומנטלי: אופן התנהגותו ,התנהלותו, צורת החשיבה שלו ואמונותיו.
אריאל הייטבת ודייקת, לכן כל אדם צריך לקחת אחריות על גופו ונפשו, גוף בריא בנפש בריאה, אסור לחשוב שהכל יסתדר בעצמו, יד על הדופק זה מבורך.
18/09/24
דיאנה יקרה = מי שילם ?
דב יקר, אתה כמובן יודע שהגבר שילם כמו טטאלה, אמנם הפנים היו נפולות אבל היד שלו הושטה יפה מאד אל הכיס, חה חה חה.
האשה השתמשה בכספי הקמצן - כי אמרו בתקשורת שבישראל משליכים 40% מהאוכל לפח...
כך זה בסטטיסטיקה, זה לא אומר שזה אצל כולם, עקרי בית טובים יודעים לנצל כל דבר מבלי לזרוק לפח, למשל הבננות מבשילות מהר אז קונים בננות ספורות, ירקות שנשארו, אפשר להכין מרק בתוספת אורז וקיטניות, לחם שנשא...
כך זה בסטטיסטיקה, זה לא אומר שזה אצל כולם, עקרי בית טובים יודעים לנצל כל דבר מבלי לזרוק לפח, למשל הבננות מבשילות מהר אז קונים בננות ספורות, ירקות שנשארו, אפשר להכין מרק בתוספת אורז וקיטניות, לחם שנשאר אפשר להכין צנימים, כל מיני תוספות בשריים, מפוררים ומוסיפים כמה ביצים עם תפוח אדמה מרוסק, מטגנים לחביתה שמנה ועבה, צריך רק לחשוב שניה.
ועוד הערה בקשר לגיל: פעם אמר לי אדם חכם שהוא לעולם לא שואל אישה או גבר לגילם, נו שאלתי שוב:איך אתה יודע בני כמה הם? " אישה, איך שהיא נראית.. גבר איך שהוא מרגיש" וזה באמת כך, אני רואה נשים אסטטיות מלאו...
ועוד הערה בקשר לגיל: פעם אמר לי אדם חכם שהוא לעולם לא שואל אישה או גבר לגילם, נו שאלתי שוב:איך אתה יודע בני כמה הם? " אישה, איך שהיא נראית.. גבר איך שהוא מרגיש" וזה באמת כך, אני רואה נשים אסטטיות מלאות חן והן לא צעירות, גברים חייכניים שאפשר ללמוד מהם הרבה,
אני קוראת להם: אנשים בלי גיל..
19/09/24
אנשים שאוהבים את החיים וימשיכו להנות ולחיות כל עוד הם יכולים
טוב תמיד לאהוב את החיים בלי שום קשר לגיל, יש בנו הכל כדי להחליט ולהמשיך לחיות ולהנות.
תשובה לאריאל, אמא שלי זכרה לברכה, תמיד אמרה "שאלוהים ישמור עלינו מגבר קמצן" בזמנו זה היה כסף לדברים בסיסיים, אף אחד לא חשב על מותרות, ובאמת כאשר שמעתי את האיש הזה נזכרתי בדברים שאימי אמרה.
22/09/24
גבר איננו "קמצן" אלא "מחושב כלכלית" ואישה איננה ,בזבזנית" אלא " נטולת מעצורים כלכליים". כלל איני רוצה לבצע הכללה, כי היא סותרת במקרים רבים מאד את שכתבתי קודם. הענין, שאותי מקומם שנשים כאן ורבות גם ...
גבר איננו "קמצן" אלא "מחושב כלכלית" ואישה איננה ,בזבזנית" אלא " נטולת מעצורים כלכליים". כלל איני רוצה לבצע הכללה, כי היא סותרת במקרים רבים מאד את שכתבתי קודם. הענין, שאותי מקומם שנשים כאן ורבות גם באתרי הכרויות מבקשות בן זוג "שלא יהיה קמצן"... לאמור את חסכונותיך איש "יקר לי כספית", עליהם טרחת כל חייך, "פזר אותם עלי בנדיבות"... מקומם !
אהרון, אל תתבלבל, אסור לשלב מין שאינו במינו, מה שייך גבר קמצן של ילדותי שאינו רוצה לתת לאשתו למשפחתו דברים בסיסיים? לאישה שרוצה לחמוס את כספי הפנסיה שלך?? כאשר הייתי ילדה, הכסף היה אצל אבא הוא עבד וק...
אהרון, אל תתבלבל, אסור לשלב מין שאינו במינו, מה שייך גבר קמצן של ילדותי שאינו רוצה לתת לאשתו למשפחתו דברים בסיסיים? לאישה שרוצה לחמוס את כספי הפנסיה שלך??
כאשר הייתי ילדה, הכסף היה אצל אבא הוא עבד וקיבל משכורת, אמא "לא עבדה"..
היא היתה תלויה בטוב ליבו, האם ירשה לקנות שימלה לחג? האם יתן מספיק כדי להזמין את הדודים לשבת??? מה בכלל היה לקנות??????????????????
לא היו קניונים לא רשתות מזון, "הקניון" שלנו היה שוק הכרמל, כולם קנו במשורה, האנשים היו צנועים, קנו בגדים רק בחגים הגדולים, חלק עבר מהגדולים לקטנים, הכינו הרבה דברים בבית לא קנו מוכן, לכן גבר ששמר מאד על כספו ולא נתן לאשתו מספיק, זה היה נורא קשה, הגדולים כבר ידעו לעשות ביביסיטר, או לנקות גינות וכך היה קצת ביד, אבל הקטנים..אלוהים ישמור, אמא קנתה להם בגד לחג ואמרה שזה עלה חצי מהמחיר האמיתי...
אף אחד לא רוצה את כספך, זה שלך ותהנה ממנו, אישה שמכבדת את עצמה לא תבקש ממך זאת, אולי אפילו היא תקנה לך מתנה לחג,
כאשר היום מתכוונים לגבר קמצן אז זה אמור לגבי גבר שאומר בטלפון, בדייט ראשון, בואי נלך לים...או פגישה ראשונה בין הסדינים... או פגישה ראשונה בשדות ליד ביתי...מה דעתך על זה?? לא מקומם?
22/09/24
אני לא מסוגלת להבין למה הגברים כאן כל כך נהנים להשמיץ את הנשים אבל לא מפסיקים מלרדוף אחריהן. אתם פשוט דוחים (ולא אנקוט בשמות). אנחנו לא זקוקות לכספכם, עבדנו כל חיינו ויש לנו פנסיה, אבל גבר קמצן הוא גב...
אני לא מסוגלת להבין למה הגברים כאן כל כך נהנים להשמיץ את הנשים אבל לא מפסיקים מלרדוף אחריהן. אתם פשוט דוחים (ולא אנקוט בשמות). אנחנו לא זקוקות לכספכם, עבדנו כל חיינו ויש לנו פנסיה, אבל גבר קמצן הוא גבר שימנע מכל ארוע שעולה קצת כסף, ימנע ממסעדה, ועוד ועודאו לתת מתנה קטנה לבת זוגו בחג או ביום הולדת, אפילו שהיא זכרה לתת לו. גבר קמצן הוא גבר לא נעים אפילו אם את מתחלקת איתו בכל הוצאה. הוא גם יתלבש גרוע כי הבגדים מלפני 50 שנה עוד לא נקרעו. גבר קמצן הוא בו זוג גרוע כי קמצנות זה גם במילה טובה, זה גם בפירגון, זה בהכל.
צביה יקרה אני חותמת על כל מילה שכתבת, יש לי חברה שאומרת תמיד :"לא רוצה שיאכילו אותי או ישקו אותי" אני יכולה לשלם על עצמי כאוות נפשי, באמת לא נעים לי, אבל ההרגשה הזאת שמטריפה גבר שחושב שהוא נועד להיות ...
צביה יקרה אני חותמת על כל מילה שכתבת, יש לי חברה שאומרת תמיד :"לא רוצה שיאכילו אותי או ישקו אותי" אני יכולה לשלם על עצמי כאוות נפשי, באמת לא נעים לי, אבל ההרגשה הזאת שמטריפה גבר שחושב שהוא נועד להיות כספומט, זה אולי טוב לנשים יותר צעירות, אבל נשים יותר מבוגרות מגיל 60 פלוס למשל, יש להן תובנות של צניעות, שיתוף כנות ויושר בסיסי,
אני ממש מבקשת מכל הגברים באתר, לעולם אל תחשבו שאישה באה לחמוד כספיכם, אני גם לא מיישרת קו עם גבר ששולף כספו...משל היה "ג'יימס בונד הבנקאי" מה זה משדר לאישה שיוצאת איתו לדייט ראשון במסעדת יוקרה?? ולא חשוב כמה יפיפיה היא או מי שהמליץ עליה,
אין נוסחה מדוייקת לכך וכך תעשה, אבל גם צריך לדעת לפרגן, גם אישה וגם גבר.
22/09/24
לדעתי גברים שנוהגים להשמיץ את הנשים כל הזמן הם גברים עם רגשי נחיתות, גברים שנשלטים על ידי נשים ממשפחתם, חסרי עצמאות , חסרי אהבה והבנה לזולת ואם אתם חושבים שבדיבור כזה עלינו אתם זוקפים את גבכם? ההפך הו...
לדעתי גברים שנוהגים להשמיץ את הנשים כל הזמן הם גברים עם רגשי נחיתות, גברים שנשלטים על ידי נשים ממשפחתם, חסרי עצמאות , חסרי אהבה והבנה לזולת ואם אתם חושבים שבדיבור כזה עלינו אתם זוקפים את גבכם? ההפך הוא הנכון. אתם מרחיקים מכם כל אשה שיש לה נסיון חיים. אז אולי תנסו להציג כאן איזה צד חיובי שלכם ולא את המרירות ואת הכעס על העולם שאנחנו הנשים הן הקורבנות לו😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩😩
22/09/24
איזה אשה ברת דעת תתקשר לגבר מלא מרירות, שלא יודע לשמח אותה, שמחפש בה מגרעות כל הזמן, שיפחד להנות ולגרום לה הנאה ושמחה אם זה עולה קצת כסף ועוד ועוד. ועוד. אז אולי תתעשתו ותשנו את קו המחשבה שלכם עלינו? ...
איזה אשה ברת דעת תתקשר לגבר מלא מרירות, שלא יודע לשמח אותה, שמחפש בה מגרעות כל הזמן, שיפחד להנות ולגרום לה הנאה ושמחה אם זה עולה קצת כסף ועוד ועוד. ועוד. אז אולי תתעשתו ותשנו את קו המחשבה שלכם עלינו? רק תרוויחו !!!
צביה שאת צודקת את צודקת.
22/09/24
סתם הערה = יש קמצנים , יש פזרנים , ויש עניים. כל אחד זה סיפור בפני עצמו.
עניים לצורך העניין זה הגדרה מוסכמת מהו עוני, זה דבר שמשתנה, שהיינו ילדים עני היה מי שאין לו בבית מקרר או דוד חשמל לחימום הבית בחורף עניים היום זה אנשים שאין להם הכנסה מגובה מסויים או אין רכב, למשל ב...
עניים לצורך העניין זה הגדרה מוסכמת מהו עוני, זה דבר שמשתנה, שהיינו ילדים עני היה מי שאין לו בבית מקרר או דוד חשמל לחימום הבית בחורף עניים היום זה אנשים שאין להם הכנסה מגובה מסויים או אין רכב, למשל ביטוח לאומי לא נותן הבטחת הכנסה לאנשים שיש להם רכב...
22/09/24
אבל כשאדם מציג את עצמו בפרהסיה - תראה את המעלות שלך, תכבד את עצמך ואת האחר. מי שמזלזל באחר, מזלזל קודם כל בעצמו. כי אדם שמכבד את עצמו, יתן כבוד גם לזולתו
22/09/24
כן צביה - זו בדיוק הבעייה , הרבה פעמים הכבוד האנושי נימדד בכסף .
דב יקר, זאת באמת בעיה קשה שהכבוד האנושי נמדד בכסף, וכולנו מכירים בזה, זאת המציאות היום, אדם שיש לו כסף מרגיש חזק ומנופף בזה, אבל כאשר מכירים אדם בלי קשר לכסף כבוד כוח, מעריכים אותו בגלל התכונות הטובו...
דב יקר, זאת באמת בעיה קשה שהכבוד האנושי נמדד בכסף, וכולנו מכירים בזה, זאת המציאות היום, אדם שיש לו כסף מרגיש חזק ומנופף בזה, אבל כאשר מכירים אדם בלי קשר לכסף כבוד כוח,
מעריכים אותו בגלל התכונות הטובות שלו, כמה זמן אפשר להעריך גבר או אישה בגלל כספם?
מה עם הצניעות שלהם, התחשבות בזולת?
אותו אדם שחושב שיקנה את הכבוד בגלל כספו, יפסיד את הערכה כאשר יתגלה שאין לו בעצם ערכים, אישה או גבר נבונים ידעו לסנן גם היום בתקופה של חוסר ערכים, את מה שחשוב באמת.
22/09/24
מי שככה זה אצלו, שישאר עם כספו, אך ללא אהבה כי לא על הכסף לבדו יחיה האדם, אבל כנראה שמשפט זה אינו מדוייק ולא מתאים לכולם. ומי שחושב שכסף זה כבוד - טועה טעות מרה. אלה שני דברים נפרדים ומי שכבודו הוא כס...
מי שככה זה אצלו, שישאר עם כספו, אך ללא אהבה כי לא על הכסף לבדו יחיה האדם, אבל כנראה שמשפט זה אינו מדוייק ולא מתאים לכולם. ומי שחושב שכסף זה כבוד - טועה טעות מרה. אלה שני דברים נפרדים ומי שכבודו הוא כספו, מותר על הרבה דברים יפים בחיים, ואולי אני טועה, כי גם אהבת כסף היא אהבה. בעיני זה לא כך. אז כל אחד ואהבותיו.
22/09/24
צביה - אני חושב שלא הבנת אותי , תיקראי את התגובה של דיאנה , אני מדבר על אנשים שמכבדים את עצמם או אנשים אחרים רק בגלל חשבון הבנק שלהם, וזה נוגע לשני המינים , לכל הגילאים, ולכל תחומי החיים, ול...
צביה - אני חושב שלא הבנת אותי , תיקראי את התגובה של דיאנה , אני מדבר על אנשים שמכבדים את עצמם או אנשים אחרים רק בגלל חשבון הבנק שלהם, וזה נוגע לשני המינים , לכל הגילאים, ולכל תחומי החיים, ולא רק לחיפוש זוגיות.
22/09/24
אבל כאן כל הזמן משמיצים נשים כאילו אנחנו חיות בשביל לסחוט את הגברים האומללים. דב. היום רובנו עובדות ויש לנו פנסיה, רובנו גידלנו בכבוד וכמעט לבד את ילדינו, יש לנו חיים יפים ומלאים. אנחנו לא צריכים את כ...
אבל כאן כל הזמן משמיצים נשים כאילו אנחנו חיות בשביל לסחוט את הגברים האומללים. דב. היום רובנו עובדות ויש לנו פנסיה, רובנו גידלנו בכבוד וכמעט לבד את ילדינו, יש לנו חיים יפים ומלאים. אנחנו לא צריכים את כספכם, יש לנו את שלנו. אנחנו רוצות זוגיות יפה ואהבה. זה הכל
23/09/24
צביה - יש כל מיני גברים וכל מיני נשים , גם ישרות הוגנות והגונות כמו אלו שכאן במוטקה , וגם אחרות . באותה מידה יש גם גברים הגונים והוגנים וגם גברים שהם לא כאלו. צריך פשוט לדעת לבחור בני זוג הוגנים.
23/09/24
דיאנה וצביה, הפמיניזם והאגו "פרץ" אצלכם בעוצמות. להירגע בבקשה... אתן לא פוגשות ו/או מתעלמות מארועי השטח. וגם הבנת הניקרא נפגעה במעט אצלכן, למקרא הערתי הקודמת, בשל הרצון להאדיר את הפמיניזם הנשי. צביה, ...
דיאנה וצביה, הפמיניזם והאגו "פרץ" אצלכם בעוצמות. להירגע בבקשה... אתן לא פוגשות ו/או מתעלמות מארועי השטח. וגם הבנת הניקרא נפגעה במעט אצלכן, למקרא הערתי הקודמת, בשל הרצון להאדיר את הפמיניזם הנשי. צביה, אנו, גברים, לא רודפים אחרי נשים... נהפוך הוא הן רודפות אחרינו. אני ציינתי, בהערה לעיל לפתיח של דיאנה, תוצאות מחקר, שהייתי שותף לו, העוסק בפרופילים של נשים באתרי הכרויות. אני אישית, חבריי וחברותיי איננו נדרשים לאתרים אלה.
23/09/24
אהרון- לכתוב משהו כמו - אנו הגברים לא רודפים אחרי נשים , הן רודפות אחרינו , זו הכללה מאוד גורפת . אולי זה נכון לקבוצה המסויימת שאתה משתייך אליה אבל זה בהחלט לא המצב הכללי. זה שאפשר למצוא באתרי...
אהרון- לכתוב משהו כמו - אנו הגברים לא רודפים אחרי נשים , הן רודפות אחרינו , זו הכללה מאוד גורפת . אולי זה נכון לקבוצה המסויימת שאתה משתייך אליה אבל זה בהחלט לא המצב הכללי. זה שאפשר למצוא באתרי ההיכרויות גם פמיניסטיות קיצוניות וגם גולד דיגריות , זה סיפור ניפרד. דרך אגב - אולי תצרף קישור למחקר שהזכרת ? זה יכול לעניין הרבה אנשים בקבוצה .
אהרון, לא יודעת אם לצחוק או לבכות..
תשובה לאהרון, לא יודעת באיזה חוגים אתה מתהלך ששם נשים רודפות אחריך...שום אגו ושום פמניזם מזוייף לא יוכלו לפגוע בהבנת הנקרא בקשר לתגובות של אנשים מתנשאים, ואם אינך נדרש לאתרים אלו מדוע אתה מתלונן על נש...
תשובה לאהרון, לא יודעת באיזה חוגים אתה מתהלך ששם נשים רודפות אחריך...שום אגו ושום פמניזם מזוייף לא יוכלו לפגוע בהבנת הנקרא בקשר לתגובות של אנשים מתנשאים, ואם אינך נדרש לאתרים אלו מדוע אתה מתלונן על נשים חמדניות? כאשר יש מבחר כמו לך אפשר לבחור את הכי מתאימה לך.
23/09/24
דיאנה - לבכות, לבכות. נדמה לי שאתר זה נוסד להכרויות, לא לרדיפות. עצם הכתיבה שח מילה זו היא בושה לכותבה ומראה בדיוק מי האיש שעומד מאחוריה. אל דאגה, לא תירדף ואפילו נמנע מלהכירך כי אתה בדיוק בין אלה שלא...
דיאנה - לבכות, לבכות. נדמה לי שאתר זה נוסד להכרויות, לא לרדיפות. עצם הכתיבה שח מילה זו היא בושה לכותבה ומראה בדיוק מי האיש שעומד מאחוריה. אל דאגה, לא תירדף ואפילו נמנע מלהכירך כי אתה בדיוק בין אלה שלא היינו רוצות להיות בחברתם.
צביה, אני אישה אופטימית מאד, בתוך עמי אני יושבת, רואה את כל הסוגים והמינים, אני מאד מעריכה אנשים שאומרים את האמת שלהם גם אם היא לא נעימה לאזני, שמעתי כבר גברים ונשים שאמרו: " ניסינו אבל לא יצא, מעדיפי...
צביה, אני אישה אופטימית מאד, בתוך עמי אני יושבת, רואה את כל הסוגים והמינים, אני מאד מעריכה אנשים שאומרים את האמת שלהם גם אם היא לא נעימה לאזני, שמעתי כבר גברים ונשים שאמרו: " ניסינו אבל לא יצא, מעדיפים להישאר לבד מאשר להיות סתם עם מישהו רק בשביל להיות מקובלים בחברה", וגם כאלה שאמרו "כל זמן שאני בחיים לא אפסיק לחפש את החצי השני שמחכה לי" מה שאני לא אוהבת זה שמאשימים רק את הצד השני, חמותי זיכרה לברכה היתה אומרת "האש יוצאת משני הצדדים"...
23/09/24
מי שמחפש כל הזמן פגמים באחר, הוא אדם שלא שלם עם עצמו ומחפש כל הזמן את זה הגרוע ממנו.
כאשר הוא מוצא את מה שהוא חושב שזה גרוע ממנו, אז הוא שוכח את הפגמים של עצמו, ומתמקד "בפגמים" של האחר.
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
אודות הקבוצה

התמונה של תגונה מנהל: גלית יהב
קהילת פנויים ופנויות עוסקת בהיכרויות, דייטים, פרק ב' ומציאת זוגיות ואהבה בגילאי 60 ומעלה. כאן נוכל להתייעץ ולייעץ, ולדון על הקשיים שעולים בדרך. האתר של גלית: https://galit-yahav.com/
קטגוריות
פנויים פנויות
מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה