חזרה להכסף שלי

שיפורים בשירות הרב קו

שבע שנים אחרי השקתו מציעים במשרד התחבורה את מרכזי "על הקו", שמספקים מגוון רב של שירותים – למשתמשי כל סוגי התחבורה הציבורית
מדור פרסומי 06/09/15
שיפורים בשירות הרב קו
פריסת עמדות שירות מתוחכמות תשפר את השימוש ברב קו ובתחבורה הציבוריתצילום: Shutterstock

 בשיתוף משרד התחבורה

 

 

הטכנולוגיה מציעה לנו במקרים רבים שיפורים באורחות חיינו. אפליקציית waze עוזרת לנו לנווט בדרכים, גט-טקסי מזרזת את הגעת המונית, מוביט מעדכנת אותנו מתי יגיע האוטובוס או בונה לנו מסלול נסיעה בתחבורה ציבורית. כרטיס ה"רב-קו" מתקשה לעמוד בשורה אחת עם האפליקציות הסקסיות הללו, אך תופתעו לשמוע שהוא משפר את חיינו לא פחות מענקיות הטכנולוגיה שהצגנו כאן.

 

 

הרב-קו הוא כרטיס הנסיעה האישי שלכם בתחבורה הציבורית, ניתן להשתמש בו בנסיעות בכל מפעילי התחבורה הציבורית בארץ ובעזרתו אתם יכולים לדלג, ללא תשלום, מקו אוטובוס אחד לשני במשך 90 דקות. הפוטנציאל שלו טרם מומש וכדי שהוא יהיה חבר אמת שלכם נדרשים עוד פיתוחים טכנולוגים, אבל גם הסברה והפשטת התהליכים.

 

 

הרב-קו הושק ב-2008 ומאז הונפקו מעל למיליון כרטיסים. הוא מאפשר למשתמשים ברכבת הקלה (בירושלים), באוטובוסים וברכבת ישראל להטעין את הכרטיס במספר חוזי נסיעה. כך למשל, ניתן לכלול ברב-קו חופשי חודשי לנסיעה באוטובוסים באזור גוש דן, לצד כרטיסיית נסיעות ברכבת מתל אביב לחיפה.

 

 

במשרד התחבורה החליטו שהגיע הזמן לממש את הפוטנציאל של הכרטיס ומשיקים בימים אלו את מרכזי "על הקו", המספקים מגוון רחב של שירותים הניתנים על ידי כל מפעילי התחבורה הציבורית. השירותים השונים ניתנים תחת קורת גג אחת - לא משנה אם אתה נוסע ב"מטרופולין", אם הנפקת את הכרטיס בעמדה של "קווים" ואם אבא שלך בכלל חבר ב"אגד".

 

מאה עמדות שירות חדשות לרב קו

 

למעלה
חזרה