מוטקה > בלוגים > הבלוג של רחל גולדנברג > איש התחזוקה והלקוח

איש התחזוקה והלקוח

איש התמיכה התכנית ,תובע את word
איש התחזוקה והלקוח

זהו תמליל שיחה בין איש תמיכה של WORD לבין לקוח שיש לו, איך לומר, תקלה קטנה. רק נגלה לכם דבר אחד, איש התמיכה תובע עכשיו את WORD! ! על פיטוריו מהעבודה.....

איש תמיכה : "שלום, אפשר לעזור לך?"

לקוח : " כן טוב, יש לי בעיה עם WORD במחשב".

איש תמיכה : "איזו בעיה?"

לקוח : "טוב, אני הדפסתי במחשב ופתאום כל המילים ברחו"

איש תמיכה : "ברחו?"

לקוח : "נעלמו"

איש תמיכה : "אז איך המסך שלך נראה עכשיו?"

לקוח : "כלום"

איש תמיכה : "כלום?"

לקוח : "הוא ריק. הוא לא מקבל שום דבר שאני מדפיס"

איש תמיכה : "האם אתה עדיין ב - WORD או שכבר יצאת משם?"

לקוח : "איך אני יודע?"

איש תמיכה : "האם אתה יכול להזיז את הסמן שלך ע"ג המסך?"

לקוח : "אין שום סמן, אמרתי לך, הוא לא מקבל שום דבר שאני מדפיס"

איש תמיכה : "האם למוניטור שלך יש מד כוח?"

לקוח : "מה זה מוניטור?"

איש תמיכה : "זה המסך שנראה כמו טלוויזיה, האם יש לו אור קטן שמראה שהוא פועל?"

לקוח : "אני לא יודע"

איש תמיכה : "טוב, אם כך תסתכל בגב המוניטור ותראה לאן מוביל חוט החשמל שמחובר אליו. האם אתה רואה אותו?"

לקוח : "כן, אני חושב שכן"

איש תמיכה : "מצויין, תעקוב אחר החוט ותגיד לי אם הוא מחובר אל הקיר"

לקוח : "כן, הוא מחובר"

איש תמיכה : "כשהסתכלת בגב המוניטור, האם ראית שני כבלים מחוברים אליו?"

לקוח : "לא"

איש תמיכה : "טוב, אז יש שניים. אני צריך שתסתכל לשם שוב ותמצא את הכבל השני"

לקוח : "או. קיי. מצאתי"

איש תמיכה : "עכשיו תעקוב אחריו ותראה אם הוא מחובר היטב לגב המחשב שלך"

לקוח : "אני לא יכול להגיע אליו"

איש תמיכה : "אהה...אתה אולי יכול לראות."

לקוח : "לא"

איש תמיכה : "גם אם אתה מניח את ברכך על משהו ומתכופף?"

לקוח : "או, זה לא בגלל שאין לי זווית נכונה זה בגלל שחשוך"

איש תמיכה : "חשוך?"

לקוח : "כן, האור במשרד כבוי והאור היחידי שיש בא מהחלון"

איש תמיכה : "אז לך בבקשה ותדליק את האור במשרד"

לקוח : "אני לא יכול"

איש תמיכה : "לא? למה?"

לקוח : "משום שיש הפסקת חשמל"

איש תמיכה : "הפס...הפסקת חשמל? אהה, אוקיי, עכשיו אנחנו מבינים. האם עדיין נמצאים ברשותך הקופסאות וספרי ההדרכה שקיבלת כאשר קנית את המחשב?"

לקוח : "כן, אני שומר אותם בארון"

איש תמיכה : "יופי!, אז לך תביא אותם, תנתק את המערכת שלך, תארוז בקופסאות בדיוק כפי שקיבלת אותה, אחר כך תיקח את הקופסאות ותחזיר לחנות ממנה קנית את המחשב"

לקוח : "באמת? זה כל כך חמור?"

איש תמיכה : "כן, אני חושש שכן"

לקוח : "אם כך, בסדר, מה אני אומר להם?"

איש תמיכה : "תגיד להם שאתה יותר מידי מטומטם מכדי שיהיה לך מחשב"

תגובות  10  אהבו 

368
אני יושב-- מול המחשב
ויש לפעמים שהוא אינו מדפיס
וזה מאד מכעיס.
שלום רחל !
סיפור מצחיק מאוד ,
תודה רחל על הצחוק הגדול שיצא לי בזכות סיפורך ,
תודה על תגובתך.שמחה שאתה קורא ואוהב את הסיפורים אכן זה מתסכל שהמחשב ניתקע באמצע הכתיבה.אבל לא נורא מתגברים.שבוע טוב
איש התמיכה היתרגז כמובן על הלקוח ביגלל הבורות שלו ולכן תגובתו הייתה בוטה.אם כי לא לגמרי מנומסת תודה על תגובתך שבוע טוב
לא בטוח שהלקוח חכם אפילו בלילה.זו קצת בורות.תודה על תגובתך.שבוע טוב
התענוג הוא שלי לגרום לחיוך ןצחוק.תודה על תגובתך שבוע טוב
12/02/13
את הכתבה הזו קראתי לפני מספר שנים בגירסה מעט שונה.
נכתב בזמנו שהסיפור אמיתי.
נחמד להזכר במקרה המשעשע הזה.
אכן סיפור חלמאי.תודה על תגובתך.המשך יום נעים.
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

רמאויות קטנות
לפני הרבה שנים רכשנו רכב קטן וגילינו בדיעבד שהמוכר רימה אותנו במחיר. בעודי מתרגז ומתכנן נקמה, רעייתי הרגיעה...
לקריאת הפוסט
הרכבת עומדת לצאת
כל שנה ההורים של מרטין לקחו אותו עם סבתו לבלות את חופשת הקיץ, והם חזרו הביתה באותה רכבת למחרת. יום אחד...
לקריאת הפוסט
סיפורו של החמור לנמר
סיפורו של החמור והנמר החמור אמר לנמר: ′′הדשא כחול". הנמר השיב: ′′לא, הדשא ירוק". הדיון התחמם, והשניים...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה