ירידה...
"מהיכן?"
'לא חשוב מהיכן פשוט יורד'
"סימן שקודם עלית למקום
ממנו אתה יורד, או ירדת?".
'נכון'
"אז, מהיכן ירדת, ספר?"
'ממשמרת האחרונה'.
"משמרת אחרונה? מאיפה?"
'מהחרמון'.
"מהחרמון? זה הכול...?
לו אמרת, ירידה מהאולורו,
עליו מטפסים בשרשראות,
וסולמות ברזל, ניחא.
או טיפוס בהר הקרח
בניו זילאנד, הייתי מבין.
אולי אפילו מתפעל, אך
ירידה מהחרמן? חחח,
לא רציני".
'האולורו... הר הקרח
'טיפסתי'.
"באמת?..."
'כן', אבל הירידה מהחרמון
בצליעה, היה הכי קשה...'
"האולורו, הר הקרח,
למה טיפסת? היית חייב?"
'לא. אך הרגשתי חייב'...
כן, יש תחושת סיפוק.
תודה. בריאות ונועם, אילנה
(התמונה, אני חושב זה צילום, לא ציור. בחרתי ממאגר תמונות) (פרח).
אולי -
את התמונה לקחתי ממאגר התמונות.
בריאות ושקט, שבי.
בריאות ונחת. (חיוך).