חיזור.

אחד השירים שמדברים אלי. שמח שכתבתי אותו.
חיזור.

היא הציצה מבעד הוילון
הנטוי, לעבר הספסל בשדרה,
עליו ישב הבחור.
מבטו קבוע בדלת ביתה.

"אמא בואי", קראה הנערה
לאימה.
"קרבי לחלון, את רואה את הבחור
היושב בספסל בשדרה?
מזה כמה ימים, הוא יושב
בספסל ומחכה".

'מי הוא? נראה נער?'
אמרה האם.
"סטודנט, לומד במכללה
בה אני לומדת.
נפגשנו באקראי בספריה.
דברנו, הוא ליווה אותי
הביתה. ביישן"...

      "לכי הזמיני אותו שיכנס'.
      אמרה האם,
     'אבל אמא'...
     "לכי אליו ילדתי,
    גם אביך ישב על
    אותו הספסל וחיכה".

תגובות  11  אהבו 

155
18/05/21
הסוף שמאפשר התחלה. יפה מאוד
תמונה מהממת
18/05/21
חיזור. מירה... אלינוער מור . קראתן ואהבתן. (חיוך)
19/05/21
תמונה מופלאה.תעתועים של הטבע ושל המצלמה.מרחיב את הלב
כשתבוא אני אחכה כי לאהבה מחכים היא צריכה להבשיל כדי לפרוח היא תהיה שונה כי אנחנו שונים אנחנו שבראנו את האהבה פשוט נלמד להיות מאושרים/ מלי 2004 אביב של סתיו
22/05/21
מאוד יפה כתבת, מלכה, אהבתי. (פרח).
תודה נדב
אהבתי מאוד את הצילום שלך
צילום מאד יפה מתחבר עם השיר,אהבתי🌻
22/05/21
תודה, נינה.
נ.ד.ב2021
ס.פ.ס.ל. שם מגניב
לאפליקציית👫שידוכים
במיוחד בעיתות של מגיפות
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

לב אישה אוהבת
זיקפי גווך אהובה כי לא נָס לחייך הָלִיכָתֶך בָת מֶלֶך תִצְעָדִי. לעת ערב, אסיראדרתך להזין יפה...
לקריאת הפוסט
לבד.
העזר כנדי נפטרה. אין עוד מלצפות (נפטרה לפני שבוע)
לקריאת הפוסט
עדיין כאן
הגשמיות אוכלת בכל פה. יותר מדיי אפור, אךלא אתןלגשמיות לקלקל לי את אווירת החג,שהרי ראשהשנהתשפ'דהיום, מעבר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה