מוטקה > בלוגים > הבלוג של נדב > צלצול ראשון.

צלצול ראשון.

כותב.
צלצול ראשון.

פעמונים קטנים מצלצלים חודרים להכרה, צורחים, "אתה בן שמונים".
לאמור הספירה לאחור התחילה.
הגיל מתעקש, שואל "יש לך תוכניות לגבי הזמן שנותר?"
'אין לי', אני חושב בכעס משאלותיו המרגיזות של הזמן.
אך הוא ממשיך לנדנד, "תחשוב על זה", הוא אומר, אולי גם צודק? צריך...
אני שואל, כאילו מה?, להתחיל לחשוב על בית אבות?
בתי אבות לא מתאימים לטיפוסים כמוני', במיוחד כאשר אני שומע על סכומי עתק שהדייר נדרש לשלם בעבור "אולי להרגיש מעט נחת בתחנתו האחרונה".

אולי אלמד להיות יותר סבלני כלפי גילי? לנסות להתיידד איתו? ממש לא קל.
אולי אלמד להיות יותר סבלני לקונדסות הנכדים?
להעלים עיין כשאשתי נותנת להם ממתקים ועוגיות כאהבת נפשם?
אפסיק להסביר לה שהממתקים הורסים להם את השיניים?
חשוב גם להוריד הילוך, לא לעסוק יותר בדברים שהם מעבר לכוחותי היום.
אולי אכתוב עוד ספר שעלילתו יושבת לי כבר כמה חודשים בראש?  "בחור ישראלי ואשה פלסתינאית ראדיקלית,  שהגורל, שם את שניהם באי, אי שם באוקיאנוס הגדול...
כך לפחות אשכח ממגפת הקורונה, וברקע אאזין לשירים עבריים יפים מעוררי השראה.

תגובות  7  אהבו 

155
היי נדב, כמו שאתה לומד להתמודד עם גיל 80 וגם יותר, ככה גם אני מנסה למצוא ולפעמים גם מוצא רגעים בהם אני חושב שיש לגיל שלי לפחות, משהו שנותן לי אפשרות להבין את השוני שבין תקופות חיי ולקבל את מה שיש בהבנ...
היי נדב, כמו שאתה לומד להתמודד עם גיל 80 וגם יותר, ככה גם אני מנסה למצוא ולפעמים גם מוצא רגעים בהם אני חושב שיש לגיל שלי לפחות, משהו שנותן לי אפשרות להבין את השוני שבין תקופות חיי ולקבל את מה שיש בהבנה. איך שאתה לעיתים אומר: בחיוך.
27/08/21
צילצול ראשון. אברהם
אינשאלה שאלמד להתרגל לגילי החדש. (המשונה בעיניי, לא מעכל) חיוך.
בריאות ונועם אברהם ידידי. שבת שלום.
27/08/21
מחשבות מוכרות (גם לי בגילי), כיצד להתנהל, איזו גישה לאמץ. מה שחשוב כמובן, שנהייה שלמים עם החלטותינו.
27/08/21
תודה מירה, ערכתי את הסיפור מחדש (הראשון כתבתי הבוקר בחיפזון)
בריאות שמחה ונחת. (חיוך).
רוב החברים שלי לא זכו לשמוע צלצול כלל והבודדים ששמעו - זה היה צלצול ראשון ואחרון. כל זמן שחיים כדאי להנות ככל שאפשר: כשיכולים לא רוצים וכשרוצים כבר לא יכולים...
29/08/21
("כשיכולים לא רוצים וכשרוצים כבר לא יכולים")... נכון אריה. שני אחיי היקרים נפטרו בגילאי 60... 61. (רוב חבריי מהצבא והקיבוץ אינם עוד. ( סיפור שכתבתי במוטקה "פגישה" עם שייקה ויהודה'לה"). מפליא...
("כשיכולים לא רוצים וכשרוצים כבר לא יכולים")... נכון אריה.
שני אחיי היקרים נפטרו בגילאי 60... 61. (רוב חבריי מהצבא והקיבוץ אינם עוד.
( סיפור שכתבתי במוטקה "פגישה" עם שייקה ויהודה'לה").
מפליא אותי שהגעתי לגבורות ואני עדיין כאן בעולם הזה? (ואומר תודה).
אכן כדאי למצות את החיים בעודנו חיים(חיוך).

כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

לב אישה אוהבת
זיקפי גווך אהובה כי לא נָס לחייך הָלִיכָתֶך בָת מֶלֶך תִצְעָדִי. לעת ערב, אסיראדרתך להזין יפה...
לקריאת הפוסט
לבד.
העזר כנדי נפטרה. אין עוד מלצפות (נפטרה לפני שבוע)
לקריאת הפוסט
עדיין כאן
הגשמיות אוכלת בכל פה. יותר מדיי אפור, אךלא אתןלגשמיות לקלקל לי את אווירת החג,שהרי ראשהשנהתשפ'דהיום, מעבר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה