זמר איטלקי בתיאטרון הצפון-בתשלום15.5.13
הזמר האיטלקי, אלדו ברגמסקי, פותח את סיבוב ההופעות שלו בישראל
הזמר האיטלקי, אלדו ברגמסקי, שהופיע בארץ בפברואר האחרון, מופע שהיה סולד אוט, ולאור ההצלחה, חוזר אלדו להופעות נוספות בארץ. את סיבוב ההופעות העולמי החדש, "מרומא באהבה", בחר אלדו להתחיל בארץ, ההופעה הראשונה תתקיים בתיאטרון הצפון ביום רביעי, 15 למאי 2013, ולאחריו ימשיך אלדו לרוסיה, גרמניה, ספרד וסין.
המופע "מרומא באהבה", הינו מופע רומנטי ומרגש, המרטיט את הלב, וכולל שירי אהבה איטלקים מכל הזמנים.
זהו ביקרו השלישי של האומן בארץ. בביקורו הראשון הופיע באירוע ההתרמה "שווים" למען הקהילה האתיופית בארץ, ובפעם השנייה כשהופיעה בזאפה. אלדו מאוהב בישראל, בתרבות, באנשים ובמזג האוויר.
אלדו ברגמסקי, הפך לכוכב באיטליה לפני כ- 15 שנה. בימים אלה הוא מסיים להקליט אלבום חדש, האחרון מכר מעל 300,000 עותקים.
מרומא באהבה
תיאטרון הצפון, 15 במאי 2013, בשעה 21.30
להזמנת כרטיסים:תיאטרון הצפון 04-8814814
מחיר לכרטיס: 150 ?