היי אתה.

כותב.
היי אתה.

היי אתה שם למעלה, ראה איזה בלגן מתחולל כאן למטה?
(קשה להאמין שאתה קיים)
המאמינים שלך מתפללים אליך בכל השפות, מבקשים מחילה,
אך ממשיכים לריב ולחבוט אחד בשני ביתר שאת. (איפה השכל?)
המאמינים שאתה קיים קוראים בתפילתם, 'אתך המלך ואנחנו עבדך'.
(מה זה מעצבן אותי) אני לא עבד של אף אחד.

נולדתי בזמן מלחמת העולם השנייה, כשהרוע האנושי בשיאו, ובכל אכזריותו.
הרוע הגיע עד לצפון אפריקה. יהודים סולקו ממשרות ממשלתיות.
בתי עסק וחנויות עברו לידיים זרות, ובכמה מדינות, הוקמו תחנות איסוף ליהודים,
(מעניין מה היה עולה בגורלי אילו לא הסתיימה המלחמה?)

אז תגיד, אתה קיים או לא? לי נמאס לפסוע על שני הסעיפים.

תגובות  8  אהבו 

235
18/02/23
היום הצטרפתי... שלום לכולם . 😊
כתבה אמיתית כל כך ,אם הוא שם יענה לך,יש לי גם כמה מילים להגיד לו.
שבת שלום.
נדב - צילום אפי - תמונה כמעט תנכית על בריאת העולם - למרות שהצילום הוא שקיעה - נמק ספר?!
20/02/23
תודה קלאודיוס. רציתי מאוד להעלות תמונת היקום, אך הפורמט במוטקה לא מאפשר.
בריאות ונועם.
19/02/23
אם "הוא" קיים, אז הוא מאד מאז קשיש... לא רואה טוב, לא שומע טוב...
בקיצור-קשיש.
כתבת דברים מהלב,חבל שאנשים הגיבו רע,לפעמים מותר לנו לכעוס,ואפילו להתחרט,למעשה לי המילים שלך נגעו. בתור חילונית מלידה כשב משפחתה יש ענף גדול מאמינים וחרדים, מובטחני שבנך לא יגיע לקרוא את מחשבותיך שהע...
כתבת דברים מהלב,חבל שאנשים הגיבו רע,לפעמים מותר לנו לכעוס,ואפילו להתחרט,למעשה לי המילים שלך נגעו.
בתור חילונית מלידה כשב משפחתה יש ענף גדול מאמינים וחרדים, מובטחני שבנך לא יגיע לקרוא
את מחשבותיך שהעלת בכתב,לא באתר זה, אז תנוח דעתך שים רע לא קרא,ומובטח ני
שאין זו הפעם הראשונה וגם לא אחרונה שמצפונך מציק ועוד יותר מקווה שתסלח לעצמך על דברים שנאמרו.
25/02/23
דבר והיפוכו. יונה כוטמן
תודה יונה יקרה על דברי העידוד.
מצטער שפגעתי באנשים טובים המאמינים.
בריאות ונועם. (פרח).
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

לב אישה אוהבת
זיקפי גווך אהובה כי לא נָס לחייך הָלִיכָתֶך בָת מֶלֶך תִצְעָדִי. לעת ערב, אסיראדרתך להזין יפה...
לקריאת הפוסט
לבד.
העזר כנדי נפטרה. אין עוד מלצפות (נפטרה לפני שבוע)
לקריאת הפוסט
עדיין כאן
הגשמיות אוכלת בכל פה. יותר מדיי אפור, אךלא אתןלגשמיות לקלקל לי את אווירת החג,שהרי ראשהשנהתשפ'דהיום, מעבר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה