היי אתה.
היי אתה שם למעלה, ראה איזה בלגן מתחולל כאן למטה?
(קשה להאמין שאתה קיים)
המאמינים שלך מתפללים אליך בכל השפות, מבקשים מחילה,
אך ממשיכים לריב ולחבוט אחד בשני ביתר שאת. (איפה השכל?)
המאמינים שאתה קיים קוראים בתפילתם, 'אתך המלך ואנחנו עבדך'.
(מה זה מעצבן אותי) אני לא עבד של אף אחד.
נולדתי בזמן מלחמת העולם השנייה, כשהרוע האנושי בשיאו, ובכל אכזריותו.
הרוע הגיע עד לצפון אפריקה. יהודים סולקו ממשרות ממשלתיות.
בתי עסק וחנויות עברו לידיים זרות, ובכמה מדינות, הוקמו תחנות איסוף ליהודים,
(מעניין מה היה עולה בגורלי אילו לא הסתיימה המלחמה?)
אז תגיד, אתה קיים או לא? לי נמאס לפסוע על שני הסעיפים.
שבת שלום.
בריאות ונועם.
בתור חילונית מלידה כשב משפחתה יש ענף גדול מאמינים וחרדים, מובטחני שבנך לא יגיע לקרוא
את מחשבותיך שהעלת בכתב,לא באתר זה, אז תנוח דעתך שים רע לא קרא,ומובטח ני
שאין זו הפעם הראשונה וגם לא אחרונה שמצפונך מציק ועוד יותר מקווה שתסלח לעצמך על דברים שנאמרו.
תודה יונה יקרה על דברי העידוד.
מצטער שפגעתי באנשים טובים המאמינים.
בריאות ונועם. (פרח).