ימים יגידו.

כותב.
ימים יגידו.

ימים יגידו             5.3.23              (106)


"הגיע הזמן להפסיק לעבוד ולנוח" אומרת אשתי. הצדק איתה. גם אני אומר זאת לעצמי, אך זה לא עוזר, תמיד עסוק. פרויקט רודף פרויקט, אין לזה סוף
.
מחייך בחושבי על הילד הקטן שעלה לפני 70 שנה לארץ במסגרת 'עלית הנוער' - מסלול ארוך. תחילה, ילד בחברת נוער בקיבוץ, צבא (33 שנים ביחידת צנחנים, מלחמות, מילואים), בניית בית, הקמת משפחה, עבודה-טרקטוריסט 10 שנים (תמיד  בג'בלאות) ועוד 30 שנה עבודה במפעל מתכת ידוע, עד היציאה לפנסיה המבורכת.

אז ביום שישי האחרון חגגנו בחיק המשפחה, והנכדים, 'יום נשואין' החמישים ותשע שנים.
כל ברכה שהבנים והכלות, ברכו, המחישו כמה מבוגרים אנו היום. (אשתי בת79, אני 81) או קיי, לא נורא, אני יכול לחיות עם הכינוי "סבא'לה" (שעד כה לא השלמתי עימו.(
לא רע להגיע לגיל הזה, כשהראש עדיין על הכתפיים, חושב, כותב, (מה שמזכיר לי, חלפו למעלה מ16 שנים של כתיבה באתר, בו הכרתי אנשים טובים במוטקה, (עבורי הכתיבה היא כמו ריפוי בעיסוק, ויש מה לרפא (חיוך) תמיד עסוק, (תחזוקת הבית, כלכלה, כסף, ביטוח לאומי, בעיות בריאות הגורמים לכאב ראש לא קטן. במקביל עיסוק ללא הרף באומנות, ממנו יש קצת נחת (לגעת בחומר, במכחול).
אולם, הגיל עושה את שלו, הגיע הזמן להרפות. ולתכנן את השלב הבא. אולי לעבור בשלב כלשהו לדור בבית מוגן.
כן, יודע, לדור בדיור מוגן, מקום המשול למכון חליבה לדייריו. (אותי מעצבן ביוחד), כילד שטעם, לא מעט שנים של עוני, לימד אותי להעריך את כוח הכסף. אינני אוהב שעושקים אותי. מצחיק לעזוב בית בן 6 חדרים ולעבור לגור בחדר וחצי, או שני חדרים קטנים בדיור מוגן - אך עוד חזון למועד. עד אז דבר לא סגור (חיוך).

תגובות  4  אהבו 

171
בוקר טוב וחג פורים שמח נדב, בבלוג "ימים יגידו", אתה עורך מעין "איסוף המעשים", יש הרבה מהמשותף, גם אני רואה בכתיבה מעין "רופא", נעזרתי בה בתקופות הקשות, קראתי לה "הפסיכולוג האישי", הנייר, כמו ...
בוקר טוב וחג פורים שמח נדב,
בבלוג "ימים יגידו", אתה עורך מעין "איסוף המעשים",
יש הרבה מהמשותף,
גם אני רואה בכתיבה מעין "רופא",
נעזרתי בה בתקופות הקשות,
קראתי לה "הפסיכולוג האישי",
הנייר, כמו הצג, סובל הכל...
גם האומנות הנה ריפוי בעיסוק,
שמחה שאתה עסוק בכל מיני פרויקטים,
מאחלת בריאות, שמחה, הנאה מהיצירה ונחת. 😊 🌷
מזל טוב ליום הנישואים...
20/03/23
ימים יגידו. עליזה.
שפעת קטנה. עליזה היקרה לאחרונה לא הייתי במיטבי.
(הכל עובר). תגובתך ריגשה אותי. (נכון. הכתיבה עוזרת).
תודה על תגובתך המעודדת. בריאות ונחת. (פרח).
Attached Picture
בוקר טוב ותודה נדב, הצטערתי לקרוא שלא היית במיטבך, תה עם לימון ודבש, מרק עוף, בית חם, לישון הרבה, במחשבות טובות, בבריאות ושמחה 😊 🙏 הנוף בתמונה מזמין התפעלות מהמקום......
בוקר טוב ותודה נדב,
הצטערתי לקרוא שלא היית במיטבך,
תה עם לימון ודבש, מרק עוף,
בית חם, לישון הרבה,
במחשבות טובות, בבריאות ושמחה 😊 🙏
הנוף בתמונה מזמין התפעלות מהמקום...
08/03/23
מבט מחויך על העבר, ומה שצופן העתיד.
בריאות ונועם עליזה היקרה. (חיוך).
כתוב/י תגובה...
הקלד כתובת לסרטון יוטיוב:
עריכת תגובה
השבה לתגובה
פוסטים אחרונים

לב אישה אוהבת
זיקפי גווך אהובה כי לא נָס לחייך הָלִיכָתֶך בָת מֶלֶך תִצְעָדִי. לעת ערב, אסיראדרתך להזין יפה...
לקריאת הפוסט
לבד.
העזר כנדי נפטרה. אין עוד מלצפות (נפטרה לפני שבוע)
לקריאת הפוסט
עדיין כאן
הגשמיות אוכלת בכל פה. יותר מדיי אפור, אךלא אתןלגשמיות לקלקל לי את אווירת החג,שהרי ראשהשנהתשפ'דהיום, מעבר...
לקריאת הפוסט

מוטק’ה גם בפייסבוק
למעלה
חזרה