רוכב.
כתבתי.
עשב דשא ירוק לוהב.
שדות מוריקים, מעיינות שוטפים.
שמים בוהקים. אור סָנְוֵורִים.
רוכב על סוס לבן, גומא מרחקים.
אש בעיניים, הרוח בגבי. גיא אדום.
הד קורא לי 'בוא'.
"אני בא, אני בא..."
סוסי צוהל, רעמתו מתנפנפת,
עיניו רושפות, פרסותיו תופפות...
לפתע, לאאאאא! סוסי הלבן
לא סוס, נמר, טיגריס, טופריו שלוחים,
שועט בין סמטאות אדומות.
חומות סוגרות, שמים כהים,
לב פועם...
תגובות
1
אהבו
0
136
נדב .
מעניין באיזה מתח הייתי כשכתבתי את השיר. (וודאי קשור באיזו מלחמה)חיוך.
כתוב/י תגובה...
עריכת תגובה
השבה לתגובה
לב אישה אוהבת
זיקפי גווך אהובה
כי לא נָס לחייך
הָלִיכָתֶך בָת מֶלֶך
תִצְעָדִי.
לעת ערב, אסיראדרתך
להזין יפה...
לקריאת הפוסט
לבד.
העזר כנדי נפטרה. אין עוד מלצפות (נפטרה לפני שבוע)
לקריאת הפוסט
עדיין כאן
הגשמיות אוכלת בכל פה.
יותר מדיי אפור, אךלא
אתןלגשמיות לקלקל לי
את אווירת החג,שהרי
ראשהשנהתשפ'דהיום,
מעבר...
לקריאת הפוסט
מוטק’ה גם בפייסבוק
סייר תמונות